۹۰۶۴۱۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدار نمایندگان رئیسی با خانواده سحر خدایاری

جمعی از مسئولان قضایی با دستور و به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مراسم ترحیم سحر خدایاری در شهرکرد حضور یافتند و مراتب دلجویی و تسلیت رئیس دستگاه قضایی را به خانواده این دختر جوان ابلاغ کردند.

خبرگزاری تسنیم: جمعی از مسئولان قضایی با دستور و به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مراسم ترحیم سحر خدایاری در شهرکرد حضور یافتند و مراتب دلجویی و تسلیت رئیس دستگاه قضایی را به خانواده این دختر جوان ابلاغ کردند.

همچنین غلامحسن اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه در تماسی تلفنی، ضمن تسلیت و دلجویی از پدر مرحوم خدایاری از مواضع هوشمندانه او در گفت‌وگو با رسانه‌ها که مانع از تحقق اهداف بیگانگان و برخی دنباله های داخلی شان شده است، قدردانی کرد.

پدر سحر خدایاری در این تماس نیز ضمن تشکر بابت پیگیری‌ها و دلجویی توسط مسئولان قضایی، حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه قضاییه را موجب امیدواری و دلگرمی مردم دانست و گفت که برای موفقیت او دعا می‌کند.

براساس این گزارش هفته گذشته، یک مقام آگاه در دادگستری استان تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحد‌های قضائی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال ۹۷ و در حالیکه پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آن‌ها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می‌شود. بر همین اساس برای متهم مورد اشاره با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به مامورین پرونده قضائی تشکیل شده است که نامبرده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و به دادگاه مراجعه می‌نماید.

این مقام آگاه افزود: در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می‌برده و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه کرده است، مبادرت به خودسوزی می‌‌کند.وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و تحت مراقبت پزشکی قرار میگیرد.

گفتنی است برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشد و فرد مورد اشاره حکم محکومیت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حجت

      پدرش می گوید سحر وصیت کرده شهر قم دفن شود و انها هم سحر را در قم دفن کردند ، حالا میگوید شهر کزد ، دختر ابی فقط یک درخواست ساده و طبیعی داشت انهم ورود به استادیوم بود چرا نیمی از جمعیت ایران از این حق طبیعی محروم می شوند ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی این خانوم رفته اونجا بعد ماموراین بهش گفتن خانم محترم شما پوشش نامناسب داری ضمنا نمیتونی بری تماشای بازی،بعد اون خانوم شروع کرده فحاشی!!!؟؟؟لااقل جوری تعریف کنید که آدمهای خوشبین رو قانع کنه.همه برخوردهای مامور با مردم و مردم با مامورین رو دیدیم،اونوقت باور کنیم کسی جرات داشته باشه تو این داستان به مامور اونم وسط استادیوم توهین کنه.
        ضمنا بعداز بازداشت یکی دو روز طول میکشه که اولین جلسه برای بازپرسی تشکیل میشه و پرونده تکمیل میشه و میره دادگاه و وقت میدن برای دادگاه که کلا حدود یکماه طول میکشه و اولین رای هم چند روز بعدش صادر میشه اونوقت شما میگی این خانوم بعداز اینهمه مدت هنوز دادگاه نرفته و رای براش صادر نشده؟؟؟!!!چرا؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شما چقدر خوبید

    • عباس

      افرین بر این پدر که دل بینگانگان راشاد نکرد و صدافرین بر اقای رییسی که بافرستادن نماینگانی ازطرف دستگاه قضایی برای دلجویی من هم گه یک پر داغدیده هستم به خانواده مرحومه تسلیت میگویم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج