۹۰۶۴۵۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

طرح قوه قضائیه برای جلوگیری از زمین‌خواری

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با کمک مجلس طرحی تهیه و تقدیم کردیم که با رونق دادن و توسعه اعتبار اسناد رسمی مانع این مفاسد شویم و همکاران ما سعی می‌کنند در این زمینه پیشگام باشند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با کمک مجلس طرحی تهیه و تقدیم کردیم که با رونق دادن و توسعه اعتبار اسناد رسمی مانع این مفاسد شویم و همکاران ما سعی می‌کنند در این زمینه پیشگام باشند.

ذبیح الله خداییان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ما در راستای طرح تحول ریاست قوه قضائیه یک سری برنامه‌ها جهت تسریع در انجام امور و سرعت دادن به کار‌ها داریم که از جمله کار‌هایی که در دستور کار همکاران ما قرار دارد، مکانیزه کردن امور است.

وی افزود: بسیاری از امور نیاز است که با سرعت انجام شوند، چون از طریق سنتی کار‌ها به کندی انجام می‌شود بر این اساس توسعه فناوری اطلاعات در سازمان از جمله برنامه‌های ماست.

با ارائه گزارش‌های خلاف واقع و جعل اسناد در البرز برخورد می‌شود

معاون قوه قضائیه عنوان کرد: برنامه دیگر که در دستور کار سازمان قرار دارد اجرای طرح کاداستر و تثبیت مالکیت‌های مردم و به ویژه مالیکت دولت بر اراضی ملی، منابع طبیعی و اراضی دولتی است که این امر هم در مبارزه با زمین‌خواری و مفاسد اقتصادی جلوگیری می‌کند هم از منازعات مردم و اختلافات ملکی و در نتیجه کاهش پرونده در مراجع قضایی بسیار موثر است و مانع طرح دعوای می‌شود.

وی بیان کرد: اقدام دیگری که در دستور کار داریم توسعه سند رسمی است، امروزه بسیاری از معاملاتی که روی زمین‌ها یا املاکی صورت می‌گیرد دارای سابقه ثبتی و به صورت عادی است و معاملات عادی زمینه کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی را فراهم می‌کند.

خداییان گفت: با کمک مجلس طرحی تهیه و تقدیم کردیم که با رونق دادن و توسعه اعتبار اسناد رسمی مانع این مفاسد شویم و همکاران ما سعی می‌کنند در این زمینه پیشگام باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه دیگه زمینی هم باقی مونده؟
      حالا دیگه دارن کوه میخورن

    • بدون نام

      من برای دریافت سند اقدام کردم هیچ نتیجه ای نداشت ساکن روستا هم هستم.این حرفها را باور نکنید

    • بدون نام

      نیازی به طرح و برنامه نیست وقتی مطمئن هستید که زمین خواری شده بجای طی کردن پروسه های طولانی دادگاه ها ، در هر شهر و روستایی زمین خواران را در ورودی شهرها و روستاها آویزان کنید تا دیگه کسی جرلت نکنه که حتی یک سانتیمتر زمین خواری کنه

    • بدون نام

      99 درصد زمین خواریها با کمک مسوولین و ارگانهای دولتی انجام میشه وگرنه شخص به تنهایی جرات زمین خواری نداره . وقتی مسوول دولتی تو روز روشن رشوه کلان میگیره و چشمش را میبنده بنابراین ی شخص عادی بخودش جرات میده که زمین خواری کنه و طبیعت و جنگل را نابود کنه

    • بدون نام

      بعضی خبرهای زمین خواری خیلی خنده داره مثال واضح و روشن زیاد هست مثلا دهیار ی روستا بقدری قدرتمند شده که زمینهای اطراف روستا را که سرمایه ملی محسوب میشه و متعلق به منابع طبیعی است خیلی ریلکس واگذار میکنه به افراد عادی حالا فکر کن قدرت ی فرماندار یا شهردار یا استاندار چقدر زیاده

    • بدون نام

      به شکار بگو بدو و به تازی بگو بگیر و بعد دنبال پرتقال فروش بگرد

    • بدون نام

      علت این مسایل یا ضعف قانون است یا ضعف قانون گذار یا ضعف مجری قانون یا هر سه

    • بدون نام

      زمین خواران را اعدام وامنابع طبیعی زمین بااعلام نیاز به ملت
      تحویل نمایید....

    • بدون نام

      کیه که ندونه زمین خواری با همکاری بعصی مدیران دولتی انجام میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج