۹۰۶۴۶۹
۱۴ نظر
۵۰۲۶
۱۴ نظر
۵۰۲۶
پ

قاتل به تماشای فیلم جنایتِ خود نشست!

جوان ۲۵ ساله‌ای که در پی کینه و اختلافات قبلی، به انتقامی وحشتناک دست زده بود، در حالی ارتکاب جنایت را انکار کرد که به دستور قاضی ویژه قتل عمد به تماشای فیلم جنایت خود نشست!

روزنامه خراسان: جوان ۲۵ ساله‌ای که در پی کینه و اختلافات قبلی، به انتقامی وحشتناک دست زده بود، در حالی ارتکاب جنایت را انکار کرد که به دستور قاضی ویژه قتل عمد به تماشای فیلم جنایت خود نشست!

ماجرای این جنایت هولناک مدتی قبل از آن جا آغاز شد که جوان ۲۵ ساله‌ای در یک نزاع دسته جمعی خونبار از ناحیه سر و شش هایش به شدت آسیب دید به طوری که تحت عمل‌های سنگین جراحی قرار گرفت و قانون نیز دیه سنگین چند صد میلیونی تعیین کرد تا به مصدوم این حادثه خونین پرداخت شود. درحالی که تلاش‌های اطرافیان برای ایجاد صلح و سازش و گذشت مصدوم به نتیجه نرسیده بود، ناگهان شعله‌های انتقام زبانه کشید و این نزاع خیابانی به نقشه‌ای وحشتناک برای زهر چشم گرفتن از طرف مقابل انجامید.

گزارش ها حاکی است: این ماجرای هولناک با تعقیب جوان ۲۱ ساله‌ای ادامه یافت که ششم شهریور قصد گرفتن دارو از داروخانه‌ای در منطقه طرق مشهد داشت. در این هنگام بود که ناگهان سه جوان از مخفیگاه خود بیرون آمدند و به سوی جوان ۲۱ ساله هجوم بردند.

قاتل به تماشای فیلم جنایتِ خود نشست!

آن‌ها او را به گوشه‌ای خلوت کشاندند و در حالی که مشت‌های گره کرده سرآغاز این نزاع وحشتناک بود، جوان ۲۵ ساله‌ای به نام «م- ر» با وارد آوردن چندین ضربه چاقو، جوان ۲۱ ساله را نقش بر زمین کرد. سه جوان که نقشه مرگبار خود را با برنامه ریزی کامل اجرا کرده بودند، بی درنگ از محل وقوع حادثه گریختند و به مکان نامعلومی رفتند.

از سوی دیگر نیز شهروندان با نیرو‌های امدادی تماس گرفتند و این گونه پیکر نیمه جان مجروح این حادثه تلخ به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد انتقال یافت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان که «م» نام داشت، هشت روز بعد بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت چاقو در مرکز درمانی جان سپرد و پرونده دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت.

بنابر گزارش خبرنگار ما، چهاردهم شهریور بود که قاضی علی اکبر احمدی نژاد در پی اعلام مرگ جوان ۲۱ ساله، تحقیقات تخصصی و میدانی خود را در حالی آغاز کرد که متهم اصلی این پرونده جنایی توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شده بود، اما بررسی‌های ویژه و تخصصی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در همان دقایق اولیه آغاز تحقیقات زوایای پنهان این پرونده جنایی را فاش کرد. بررسی‌های قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که نزاع مرگبار مهاجمان به دلیل اختلافات و کینه قبلی و دعوا‌های دیگری بوده است که هرکدام از متهمان پرونده نقشی در وقوع این جرایم داشته اند.

به دستور قاضی احمدی نژاد، متهم اصلی این پرونده از زندان به شعبه ویژه جنایی انتقال یافت، اما باز هم ارتکاب جنایت را انکار کرد و در همین حال بود که مقام قضایی با صدور قرار بازداشت موقت، وی را در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا بررسی‌های بیشتری درباره ماجرای این جنایت هولناک صورت گیرد.

از سوی دیگر نیز قاضی علی اکبر احمدی نژاد از کارآگاهان خواست تا فیلم ضبط شده از صحنه جنایت را برای متهم به قتل به نمایش بگذارند. این گونه بود که قاتل به تماشای فیلم جنایت خود نشست و با چشمانی حیرت زده، صحنه‌های وحشتناک وارد آوردن ضربات چاقو را به چشم خود دید. تحقیقات در این باره به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم مشهد..... تزاس

    • بدون نام

      موسیقی و لهو و لعب برای جوانان شادی نمی افریند مشت و لگد و چاقوکشی نشاط می اورد
      ...

      پاسخ ها

      • سرباز گمنام

        همسایگی با افغانی عامل خشن شدن این شهره

    • بدون نام

      ای هوار داد و بیداد باز مشهد ..اقا این شهر از ایران جداست ..ایران شهری به اسم مشهد نداره بگذار تو جنایتهای هر روزشون بمونند و جاش واسم کنسرت و ممنوع کنند خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وصلشون كنيد به افغانستان. شرشون كم

    • کرمانشاه

      چه رویی هم داشته تا فیلم رو ندیده هی انکارمیکرده .! واقعاشهر مشهد چرا اینجوری شده خدایا!!!●●●

    • صدام

      الهی داغت به دل مادرت بشینه

    • بدون نام

      این افراد نباشند بهتره.بقیه امنیت بیشتری دارن.

    • اکبر

      اینا چطور آدمی هستن؟چطوری دلشون میادکه باچاقویه نفردیگه رابزنن؟اینا توچه خانواده ای تربیت شدن یابزرگ شدن

    • بدون نام

      همین بلا را سر این جنایتکار بی شرف بیاورید تا به درک واصل شود

    • بدون نام

      الان یه عده میان میگن باااز مشهد

    • فلامینگو

      روز حساب هم بعداز انکار معصیت کار این کار صورت گرفته واعصای بدن بر انجام آن توسط عاصی شهادت می دهند همگی سعی کنیم معصیت نکنیم

    • علیرضا

      مشهد مشهد شهر امام رضا ...........!!!!!!@

    • بدون نام

      این گزارش رو (بدون اسم که بفهمه مال خودشه )بزارید جلو خراسان بگید اینو چاپ کنه؟ اگر نگفت چی به چی هست؟!یه جا قصه حسین کرد ؛که سی سال پیش دلم رفت برا ..... !جوان ۲۱ ساله رفته دارو بخره سه نفر بهش حمله میکنن ....مقتول از کدوم طرف بوده؟ از اشنایان مصدوم قبلی یا اشنای ضاربین قبلی؟تحت تعقیب بودن سه شرور که ازمخفیگاه خارج شدن یا چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج