جاباما
۹۰۶۴۷۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش رسمی بارسلونا به مصاحبه پُرحاشیه مسی

لیونل مسی امروز در مصاحبه با اسپورت حرف هایی زد که برخی از آن به عنوان نقطه آغاز اختلافاتش با باشگاه بارسلونا تعبیر کرده اند.

ورزش سه: لیونل مسی امروز در مصاحبه با اسپورت حرف هایی زد که برخی از آن به عنوان نقطه آغاز اختلافاتش با باشگاه بارسلونا تعبیر کرده اند.

لیونل مسی در این مصاحبه صراحتا گفت که نمی داند باشگاه بارسلونا همه تلاشش برای جذب نیمار را به خرج داده است یا خیر. او همچنین گفت که مطمئن نیست تیم امسال بارسلونا نسبت به فصل گذشته کیفیت بهتری داشته باشد.

مسی در مورد ادامه حضورش در بارسا نیز گفت که تمایلی برای ترک باشگاه ندارد ولی هدف او بردن جام های بیشتر است و دوست دارد بارسا تیمی داشته باشد برای کسب همه جام ها.

برخی معتقدند که حرف های مسی حمله مستقیم او به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا بوده و اینکه او از شرایط کنونی بارسلونا رضایت ندارد.

واکنش رسمی بارسلونا به مصاحبه پُرحاشیه مسی

جوزپ ویوِس سخنگوی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری امروز خود و در واکنش به حرف های مسی گفت: « این یک مصاحبه عادی بود که مسی با آرامش خاطر و صریح حرف هایش را زد. او خیلی شفاف صحبت کرد و تاکید می کنم که هیچ شکاف و اختلاف نظری بین باشگاه و مسی وجود ندارد. مسی در مورد تلاش باشگاه برای جذب نیمار اطمینان نداشت چرا که اصلا در جریان روند کارهای باشگاه نبود و در مذاکرات نقشی نداشت. باید بگویم که ما همه کار برای بازگرداندن نیمار کردیم ولی نشد. پی اس جی شرایط را برای ما بسیار دشوار کرد و در نهایت رسیدن به توافق عملی نبود.»

واکنش رسمی بارسلونا به مصاحبه پُرحاشیه مسی

ویوِس ادامه داد: « ارتباط بین باشگاه با مسی مثل همیشه و کاملا نرمال است و ما با او مثل دیگر بازیکنان، ارتباط مداوم و عالی داریم. ما یک باشگاه بسیار بزرگ هستیم و هیچ فاصله ای بین ما و مسی وجود ندارد. او اگر بخواهد صحبتی با ما داشته باشد، این کار را به راحتی و بی واسطه انجام خواهد داد و در نهایت هر کسی کار خود را انجام می دهد.

لئو مثل یک عاشق بارسلونا حرف هایش را زد. او یک تیم برنده می خواهد و ما هم معتقدیم که چنین تیمی در اختیار داریم. این از جاه طلبی مسی است که پس از این همه افتخاری که با پیراهن بارسا کسب کرده، بازهم افتخارات بیشتر می خواهد. همه ما در بارسلونا همین اندازه جاه طلب هستیم و اهداف بزرگی داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رسانه ها میتونن شایعه درست کنن
      کثافت های زغالی

    • بدون نام

      مسی تا ابد در بارسا خواهد بود

    • بدون نام

      عشقه مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج