جاباما
۹۰۶۵۶۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

زن جوان با ورود پلیس از دامِ مرد رمال نجات یافت

فرمانده انتظامی زابل گفت: مرد رمالی که با سوء استفاده از اعتماد زنی جوان ۳۳ میلیون تومان وجه نقد از او اخاذی کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی زابل گفت: مرد رمالی که با سوء استفاده از اعتماد زنی جوان ۳۳ میلیون تومان وجه نقد از او اخاذی کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: در پی مراجعه مردی جوان به پلیس فتا و شکایت از فردی رمال که از همسرش اخاذی کرده بود موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی رمال با سوء استفاده از سادگی و اعتماد همسر جوان شاکی، با ارائه وجهه‌ای موجه از خود، او را فریب داده و به اطلاعاتی از زندگی خصوصی آنها دست پیدا کرده و انتشار این اسرار در فضاهای مجازی را حربه ای برای اخاذی از این زن کرده است.

فرمانده انتظامی زابل بیان داشت: این رمال شیاد در طول یک سال علاوه بر اخاذی مبلغ ۳۳ میلیون تومان وجه نقد، مقداری طلا و وسایل ارزشمند منزل آنها را نیز ناجوانمردانه با این بهانه از او گرفته بود.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی به پرونده با اطلاعات بدست آمده تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و متهم را در هنگام تردد در سطح شهر زابل دستگیر و در بازرسی از خودروی او یک جلد کتاب دعانویسی و ۲ دستگاه تلفن همراه که یکی آنها متعلق به زن جوان بود کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی ابراز داشت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که ۴۴ سال سن دارد و به دلیل جرائمی از قبیل جعل عنوان، اغفال، سرقت وکلاهبرداری تحت تعقیب مراجع قضائی بوده و ۲ مرحله نیز برای فرار از قانون نام خود را تغییر داده است.

وی تصریح کرد: افراد دیگری نیز پس از دستگیری این متهم به پلیس مراجعه و اظهار داشتند مورد اغفال او قرار گرفته اند اما به دلیل ترس از آبروی خود تاکنون موضوع را پیگیری نکرده بودند که تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

فرمانده انتظامی زابل با بیان اینکه رمالی، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست، اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      از این رمال ها با سفسطه و مغلطه گری های متنوع مالی ، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و و داریم و مردم ساده لوح بدلبل کم دانی ! آماده فریب خوردن از این شیادان هر از گاهی می شوند! قدری بصیرت همگانی آرزوست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از کاربران گرامی بگه مگه رمال پولهایش را نبرده، دیگه چی اونو نجات دادن این خانم که بار اولش نبوده پیش این رمال رفته، این رمال دیگه با او عیاق و خودمانی بودن، بنظر میاد خانم چیزی برای از دست دادن نداشته اگر داشته قبلا اونو داده است، یه کم عقلانی فکر کنید،

    • بدون نام

      رمال نگو ،،،،،،،،بگو دزدان حرفه ای مخ رن

    • بدون نام

      متاسفانه بیشترین قربانیهای اینگونه افراد دخترانی هستن که بدنبال بخت گشایی و شوهر کردنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

      • بدون نام

        19/49،ما که سالهاست منتظریم یک دختری ازمان خواستگاری کنه جوان خوستیپ خوش اخلاق، فقط کم رو هستم و متاسفانه به هیچ دختری چیزی نگفتم اما با نگاهم به بعضی از آنها التماس کردم یک بار که نگاه می کردم اون دختر جلو آمد بخیال خودم آمده به خواستگاریم بیاد اما گفت آقای محترم مدتی است که نگاهم میکنی این نگاه عادی نیست و من نامزد دارم گفتم مبارکت باشه من که حرفی نزدم گفت این نگاه تا عمق استخون آدم میره گفتم مبارکت باشه و رفت، اشتباه کردم با اون یکی که حرف زد و می فهمید بگم دختر خاله عمه دوستی نداری مجرد باشه مثل خودت بفهمه الان سه سال است که غصه کم رویی خودم را میخورم، شاید هم خریت خودم که فقط نگاه میکنم و اونها بی تفاوت میزنند میروند،

      • زیبای خفته

        کاربر 4.52
        آخ که بخدا دلم کباب شد برات!
        تا کی میخوای منتظر بموپی که یه دختری بیاد خواستگاریت!!! تو برو به خواستکاری دختران این سرزمین. چون که دراینجا رسم نیست دختران به خواستکاری پسران بروند، رسم آنست که پسران به خواستگاری دختران اقدام نمایند. دل به دریا بزن و برو. یا حق!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج