۹۰۶۵۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسی: بازی کردن در بارسا آسان نیست

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا، معتقد است عثمان دمبله برای رسیدن به موفقیت در پیراهن بارسلونا باید حرفه‌ای‌تر رفتار کند.

مدال: لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا، معتقد است عثمان دمبله برای رسیدن به موفقیت در پیراهن بارسلونا باید حرفه‌ای‌تر رفتار کند

عثمان دمبله در مدت حضورش در بارسلونا همواره درگیر حواشی و بی‌انضباطی‌های مختلف بوده و علاوه بر این بازی‌های زیادی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده که خود حاصل زندگی پرحاشیه و غیرحرفه‌ای او بوده است.

مسی: بازی کردن در بارسا آسان نیست

بسیاری معتقدند سبک زندگی او، مانع پیشرفت کردنش از زمان انتقالش از دورتموند به بارسلونا بوده است. او که در تابستان امسال نپذیرفت تا به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به بارسلونا، حتی به صورت قرضی راهی پاریس شود، فصل گذشته در ۲۰ بازی ۸ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند.

حالا لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا، توصیه‌هایی برای جوان فرانسوی دارد.

"من معتقدم او یک استعداد ناب است که هر کاری بخواهد می‌تواند در زمین انجام دهد. او خیلی جوان است و امسال برای او بسیار حیاتی خواهد بود و باید قدم در راه پیشرفت بردارد و تبدیل به چیزی شود که طرفداران از او انتظار دارند.

او باید تغییراتی در زندگی‌اش ایجاد کرده و حرفه‌ای‌تر شود. او باید طرز فکرش را عوض کند تا در پیراهن بارسا به موفقیت برسد. امیدوارم دیگر بدشانسی نیاورد و دچار مصدومیت نشود. سال گذشته وقتی به شدت به او نیاز داشتیم، او مصدوم بود. امیدوار امسال اوضاع اینگونه پیش نرود و بتواند تمام توانش را برای تیم بگذارد. او بازیکن بسیار خوب و تاثیر‌گذاری است."

مسی در ادامه گفت:"بازی کردن برای بارسلونا اصلاً آسان نیست. بارسا بزرگ‌ترین باشگاه جهان است و کنار آمدن با این فشار بسیار دشوار است. وقتی بازیکنی قدرت ذهنی و اعتماد به نفس کافی داشته باشد، اوضاع برای خوب پیش می‌رود. اما همه مانند هم نیستند و بعضی بازیکنان توانایی وفق گرفتن با شرایط را ندارند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج