جاباما
۹۰۶۵۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ادعای موندودپورتیوو

سوارز به گزینه‌های خرید تیم دیوید بکام اضافه شد

لوئیس سوارز هم به جمع گزینه های اینتر میامی برای تابستان ۲۰۲۰ اضافه شد. بکام جذب ستاره اروگوئه ای را در اولویت قرار داده است.

ورزش سه: لوئیس سوارز هم به جمع گزینه های اینتر میامی برای تابستان ۲۰۲۰ اضافه شد. بکام جذب ستاره اروگوئه ای را در اولویت قرار داده است.

باشگاه اینتر میامی با مالکیت دیوید بکام از ماه مارس ۲۰۲۰ رسما فعالیت خود را در لیگ MLS ایالات متحده آغاز خواهد کرد و ستاره سابق منچستر و رئال اهدافی جاه طلبانه برای تیم خود دارد.

سوارز به گزینه‌های خرید تیم دیوید بکام اضافه شد

چندی پیش گفته شد که بکام در رویای جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به صورت همزمان برای تیم خود است و تمایل دارد در سال های پایانی فوتبال این دو فوق ستاره، آنها را به لیگ آمریکا بکشاند و امروز موندودپورتیوو خبر داد که بکام جذب لوئیس سوارز را در اولویت قرار داده است.

البته این به آن معنا نیست که لوئیس سوارز قطعا به زودی بارسلونا را ترک خواهد کرد؛ ولی این گزینه پیش روی او برای آینده است. ستاره شماره 9 بارسلونا درحال حاضر 32 سال سن دارد و در دو فصل اخیر با مصدومیتهای فیزیکی متعددی روبرو شده است.

خود سوارز می داند که زمان زیادی تا پایان مدت حضورش در سطح اول فوتبال دنیا باقی نیست و با توجه به بالا بودن سطح رقابت در لالیگای اسپانیا، طبیعی است که حضور در بارسلونا را به عنوان آخرین دوران حضورش درسطح الیت دنیای فوتبال بداند.

سران باشگاه بارسلونا حالا با اطلاع از پیشنهاد تیم بکام برای جذب سوارز می دانند که او ممکن است در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را ترک کند تا بتواند از ژانویه 2020 و در شروع پروژه اینترمیامی دراین تیم حضور داشته باشد و شاید هم در بازار تابستان سال آینده به فکر ترک بارسا باشد.

پیشنهاد تیم بکام برای به خدمت گرفتن سوارز، پیشنهادی 4 ساله است و دستمزد پیشنهادی به این ستاره اروگوئه ای، رقم جذابی است.

شنیده می شود که سوارز هم به این پیشنهاد پاسخ منفی نداده و در حال بررسی حضور در لیگ ام.ال.اس و تیم دیوید بکام است. قرارداد فعلی لوئیس سوارز با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد و بعد از اتمام فصل جاری، تنها یک سال دیگر با تیم کاتالان قرارداد خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بکام رو به خاطر این کارش حلال نمیکنم

    • بدون نام

      مسی رو نگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج