جاباما
۹۰۶۵۸۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 22 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۲ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، مستقل و مهربان هستید. شما در محل کارتان از موقعیت خوب و احترام بالایی برخوردار هستید و پیشرفت حرفه ایتان به راحتی شکل می گیرد. با این حال شما ولخرج و سلطه جو نیز هستید و باید سعی کنید که این صفات منفی را از شخصیت خود خط بزنید. امسال دوره ی بسیاری خوبی از زندگی شما آغاز خواهد شد و با موفقیت های بسیار همراه خواهد بود و اوضاع در بیشتر طول سال به کامتان خواهد بود. آنهایی که در زمینه هنر و فعالیت های خلاقانه فعال هستند امسال موفقیت های بسیاری را تجربه خواهند کرد و شهرت و اعتبار زیادی را به دست خواهند آورد. کمک های مالی و عاطفی که از خانواده و دوستان خود دریافت می کنید به رشد حرفه ای شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. امسال همچنین دوره ی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خواهد بود. فرزندانتان با موفقیت ها و رفتار خوب خود باعث افتخار شما خواهند شد. سفر تفریحی یا زیارتی به مقصدی دور دست به احتمال زیاد در برنامه ی امسال شما جای خواهد داشت. اگر هنوز مجرد هستید زمستان امسال خودتان را برای ورود عشق به زندگیتان آماده کنید، این بار همه چیز با دفعات قبل فرق خواهد داشت. ماه های آبان، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال خواهند بود و با اتفاقات مهمی همراه خواهند بود.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما امروز زمان زیادی را به انجام یک پروژه ی شخصی اختصاص خواهید داد که در نهایت از نتیجه ی آن هم رضایت نخواهید داشت. شاید حتی تا نیمه های کار پیش بروید و بعد آن را نیمه کاره رها کنید. این موضوع چنان ناراحتتان خواهد کرد که برای مدتی اعصابتان از هدر رفتن زحماتتان بهم خواهد ریخت. خودتان را زیاد ناراحت نکنید، این اتفاق برای بزرگترین هنرمندان نیز پیش می آید. یک بار دیگر کارتان را شروع کنید و تلاشتان را از سر بگیرید، شاید این بار از نتیجه راضی باشید. شما مسئول شاد کردن دیگران نیستید، به دیگران هم اجازه ندهید که با ناراحتی هایشان انرژی شما را کم کنند. قرار نیست شما سنگ صبور همه باشید و تمام انرژی منفی آنها را به خود جذب کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز اعضای خانواده تان در مورد یک سفر دسته جمعی با هم صحبت خواهند کرد، اما هر یک از حاضرین در این جمع یک مقصد مختلف را برای این سفر در نظر دارد. شاید حتی بین آنها بحث در بگیرد و دلخوری هایی پیش بیایند. شاید بهتر باشد هر کسی جایی را پیشنهاد بدهد و همه به این مقاصد احتمالی فکر کنند و پس از چند روز تصمیمتان را نهایی کنید. عجله کنید، تابستان دارد تمام می شود.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز همه در حال بحث و درگیری بر سر مسائل بی اهمیت و پیش پا افتاده هستند. هرچند شما اغلب در هر بحثی می توانید جانب خودتان را پیدا کنید، اما امروز فکر می کنید حق با هیچ یک از طرفین نیست. همه دارند از کاه کوه درست می کنند، پس خودتان را از این بحث ها دور نگه دارید. امروز کمی عصبی هستید. این حالت تا چند روزی طول می کشد اما در نهایت به کمک ارتباطات بیشتر به دیگران، به حالت قبل باز می گردید. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی از او دور بمانید. مطمئنا در تنهایی هر دوی شما به اشتباهات تان پی خواهید برد. احساساتی که شما در حال حاضر تجربه می کنید، می تواند نشانه ای از یک تغییر مثبت بزرگ در آینده ای نزدیک باشد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شروع هایی تازه و فرصت هایی نوید بخش به طوری کاملا غیر منتظره سر راه شما قرار خواهند گرفت که شاید برخی از آنها دربرگیرنده ی سفر به سرزمینی دوردست باشند. جنبه ی ماجراجوی وجودتان بسیار هیجان زده و مشتاق به نظ ر می رسد، اما بخش دیگر وجودتان که به ثبات و سکون علاقمند است سعی در بازداشتن شما دارد. فکر نکنید که همین حالا باید دست به کار شوید. قبل از هر کاری تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید و خیلی منطقی تصمیم گیری کنید. امروز خبرهای نگران کننده ای در رابطه با مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید. نگران نباشید، اوضاع به آن بدی که به نظر می رسد هم نیست.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

به دست آوردن مبلغی قابل توجه به صورت کاملا غیر منتظره درهای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد و ممکن است تصمیم بگیرید تغییراتی جدی را در زندگی خود آغاز کنید. شاید بخواهید به خانه ای بهتر نقل مکان کنید یا بخواهید رابطه ی عاطفی خود را به یک زندگی مشترک تبدیل کنید. تغییرات معمولا نگران کننده و گاه وحشتناک هستند. تعلل نکنید و به حرف قلبتان گوش کنید. اگر برنامه ی خاصی برای روز تعطیلتان نچیده اید همین حالا دست به کار شوید و تفریحات مورد علاقه تان را در برنامه ی خود جای دهید. تابستان دارد تمام می شود و باید از روزهای باقی مانده از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

خودتان را برای مشاهده ی برخی تغییرات مثبت در روابط خود مشاهده کنید. اگر پای یک شراکت تجاری در میان باشد یک توافق جدید بین شما و طرف مقابلتان زمینه ساز موفقیت ها و پول بیشتر برای شما خواهد بود. اگر یک رابطه ی عاطفی در کار باشد همه چیز آنقدر خوب پیش خواهد رفت که ممکن است تصمیم بگیرید رابطه ی خود را وارد مرحله ی جدیدی کرده و جدیتر کنید. هر رابطه ی جدیدی هم که امروز آغاز شود خیلی خوب پیش خواهد رفت. یکی از دوستان شما دارد روزهای سختی را می گذراند و به تازگی مشکل بسیار بزرگی را از سر گذرانده است. سعی کنید امروز به دیدن او بروید و یا حداقل با او تماس گرفته و کمی با هم صحبت کنید. به او یادآوری کنید که تنها نیست.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

آیا این اواخر به فکر نقل مکان بوده اید؟ مهاجرت به سرزمین های دوردست و یا شاید شهرهای آرامتر ذهن شما را به خود مشغول کرده است و فکر می کنید که این نقل مکان می تواند برای انجام کارهای هنری الهام بخش شما باشد و یا فرصت رسیدگی بیشتر به معنویات و مسائل شخصیتان را برای شما فراهم کند. اگر در این تصمیم خود جدی هستید اکنون زمان بسیاری خوبی برای عملی کردن آن می تواند باشد، پس از فرصت خود به خوبی استفاده کنید و تصمیم نهاییتان را بگیرید. طبق معمول امروز در خانه یک دنیا کار برای انجام دادن هست و شما اصلا حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. هیچ اشکالی ندارد! امروز را به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز خودتان را برای به وجود آمدن برخی تغییرات در خانه تان آماده کنید. شاید بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید، وسایل جدیدی برای خانه تان خریداری کنید و یا بخشی از خانه تان را تعمیر و بازسازی کنید. این تغییرات هر چه که باشند با وجود زحمت زیادی که برایتان دارند و ریخت و پاش هایی که ایجاد می کنند نتایج بسیار مثبتی خواهند داشت. امروز شخصی که برای شما بسیار عزیز و قابل احترام است ممکن است در وضعیت دشواری گرفتار شده باشد. اجازه ندهید حساسیت زیادتان کنترل رفتارتان را در دست بگیرد و اگر این شخص از روی عصبانیت و ناراحتی چیزی گفت یا رفتار تندی کرد به دل نگیرید. وضعیت او را درک کرده و به رفتار همیشگی و همراه با مهربانی خود ادامه دهید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

دوست دارید که خودتان را مدام با کارهای مختلف درگیر کنید و تمام مدت در فعالیت و جنب و جوش باشید، اما این را هم بدانید که خستگی بیش از اندازه می تواند در دراز مدت شما را فرسوده کند. برای تغییر روحیه، سعی کنید که گل و گیاهان بیشتری را به خانه و محیط کار خود اضافه کنید. برای کارهایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شما می توانید با کمی تلاش، به آنچه در ذهن تان می گذرد، برسید. این روزها زمان بیشتری را برای خود و علاقمندی هایتان بگذارید، حتی اگر به قیمت جدا شدن از شریک زندگی تان باشد. این کار به نفع هر دوی شما تمام می شود.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز از طریق یکی از اعضای نزدیک خانواده و یا همسایه هایتان اخبار فوق العاده ای به دستتان خواهند رسید. این اخبار ممکن است در ارتباط با مادیات و یا فرصت تازه ای که در نزدیکی های خانه تان به وجود آمده است باشد. شاید در یک فعالیت اجتماعی که در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ی شماست حضور پیدا کنید. تماس های تلفنی زیادی باید برقرار کنید و تماس های زیادی هم باید بگیرید تا برای کاری که قرار است در آینده ی نزدیک انجام دهید برنامه ریزی کنید. دیداری غیر منتظره با یکی از دوستانتان شما را درگیر احساسات و مشکلات فعلی او خواهد کرد، پس خودتان را برای ناراحتی و نگرانی های احتمالی آماده کنید و در مورد برداشت های شخصیتان چیزی نگویید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز از طریق یکی از دوستانتان فرصتی برای داشتن درآمد بیشتر برای شما فراهم خواهد شد. شاید یک نفر دیگر که ماه تولدش با شما یکی است هم در این ماجرا نقشی داشته باشید. شاید این پروژه موقتی و کوتاه مدت باشد، اما دانش و اطلاعات جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که زمینه ساز راه اندازی یک کسب و کار پرسود خواهند بود. امروز کارهای زیادی در خانه هست که باید انجام شوند و به احتمال زیاد مهمان های ناخوانده ای به خانه تان خواهند آمد. سعی کنید صبح کمی زودتر بیدار شوید و به کارهایتان رسیدگی کنید تا بتوانید تمام بعدازظهر و امشب را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز شروع های تازه است. موفقیت های گذشته به شما اعتماد به نفس تازه ای بخشیده اند و در کنار آن حس خوش بینی، شور و اشتیاق به آینده را در شما زنده کرده اند. به زودی به یک مسافرت خواهید رفت و فرصت پیشرفت تحصیلی نیز برایتان فراهم خواهد شد. روابط عاطفیتان نیز در حال حاضر دارند خوب پیش می روند و شرایط فعلی نوید بخش آینده ای بسیار خوب برای شما است. امروز کمی به خودتان رسیدگی کنید، لباس های جدید برای خودتان بخرید یا خودتان را به یک ماساژ یا پاکسازی صورت دعوت کنید. لباس های مرتب و شیک بپوشید و همه را با ظاهر جذاب خود غافلگیر کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج