۹۰۶۶۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مسیگر: شاهین به یک برد احتیاج دارد

سرپرست باشگاه شاهین بوشهر می‌گوید تیمش به یک برد احتیاج دارد تا از لحاظ روحی و روانی بتواند شرایط بهتری کسب کند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست باشگاه شاهین بوشهر می‌گوید تیمش به یک برد احتیاج دارد تا از لحاظ روحی و روانی بتواند شرایط بهتری کسب کند.

سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، درباره عملکرد تیمش در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما در دو هفته اول با تیم‌هایی روبرو شدیم که برای آسیا بسته شده‌اند و هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ ساختاری از ما قوی‌تر هستند. در ۳۰ دقیقه اول بازی برابر سپاهان توانستیم پا به پای حریف باشیم اما در ادامه نتوانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم و نتیجه را در خانه خودمان واگذار کردیم. گرمای هوا در این بازی بیشتر روی تیم خودمان تاثیرگذار بود چرا که تیم ما در بوشهر روند آماده‌سازی خود را انجام داد و آماده‌سازی در شرایط آب و هوایی گرم بدن را تحلیل می‌ببرد و موجب می‌شود که بدن بازیکنان در شرایط بازی عملکرد خوبی نداشته باشد. تیم سپاهان در وضعیت آب و هوایی دیگری آماده‌سازی داشته و همین باعث شد تا در شرایط بازی موفق تر باشد و بازی را به نفع خود تمام کند.

او ادامه داد: در بازی مقابل شهر خودرو اوضاع بهتری داشتیم و چون شرایط جوی تغییر پیدا کرده بود. با اینکه از دقیقه ۱۰، ۱۰ نفره بازی کردیم اما توانستیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم. امیدوارم که در بازی هفته سوم مقابل پیکان بتوانیم با رفع کاستی‌ها و نقص‌های موجود،‌ عملکرد موفق‌تری داشته باشیم.

مسیگر افزود:‌ در فاصله‌ای که بین هفته دوم و سوم افتاده است، ما چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم و هدف‌مان این بود که روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم. آقای ویسی در این مدت چند کلاس تئوری برگزار کرد تا نکاتی که مد نظر بود را به بازیکنان گوشزد کند. در حال حاضر، تنها مشکل شاهین کسب یک برد است، چون ما تیم جوانی داریم و کسب یک برد می‌تواند تیم را به لحاظ روحی روانی زیر و رو کند.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره مسائل مالی و اظهارات نایب رئیس شورای شهر بوشهر که گفته بود کمک به شاهین در توان شهرداری نیست خاطرنشان کرد:‌ از مصاحبه ایشان برداشت بدی شده است. منظور آقای نصرتی این بوده که دستگاه‌های دیگر هم به تیم شاهین کمک کنند و حمایت‌های خود را انجام دهند چون شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمام مسائل و مشکلات ممکن را برطرف کند.

او در این رابطه افزود:‌ شورای شهر و شهرداری بوشهر تا اینجای کار کمک‌های زیادی به ما کرده‌اند و قرار شده که بتوانیم در اسرع وقت ۳۰ درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم. شرایط مالی باشگاه در وضعیت بدی قرار ندارد و تلاش بر این است که بتوانیم ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کنیم. شاید دیر یا زود بشود اما سوخت و سوز ندارد.

مسیگر در پایان گفت:‌ از هواداران می‌خواهیم که حوصله کنند و از تیم حمایت کنند. حوصله کردن و حمایت کردن از این تیم خیلی مهم است چون تیم دو بازی اول خود را باخته و با حمایت هواداران و دستگاه‌های دیگر، باید شرایط طوری پیش برود که تیم بتواند حرکت کند تا نماینده استان بوشهر عملکرد موفقی داشته باشد و مشکلات موجود کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر ایرانی

      نه برادر
      نیاز به توجیه نیست
      قضیه اینه که لیگ ایران، کشش بیش از ۱۰ تیم طراز اول رو نداره، همین
      تعداد تیمهای لیگ زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج