۹۰۶۶۱۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

توصیه به آبی‌ها درباره بازی با نفت مسجد سلیمان

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازی به اندازه خودش مهم است و استقلالی‌ها نباید ۳ امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی کنند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازی به اندازه خودش مهم است و استقلالی‌ها نباید ۳ امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی کنند.

سعید بیگی با اشاره به دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: شاگردان استراماچونی علیرغم شایستگی که در دو هفته اول داشتند، متاسفانه بیشتر از یک امتیاز نگرفتند و این باعث می‌شود بازی هفته سوم برای آنها حساس تر از معمول شود.

وی افزود: نفت مسجد سلیمان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و آبی پوشان اگر می‌خواهند ۳ امتیاز این بازی را از آن خود نمایند، باید با همه قوا به میدان بروند. دست کم گرفتند حریف در این بازی می‌تواند خودزنی باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: ۳ امتیاز بازی با مسجد سلیمان برای استقلال حیاتی است و آنها باید تمرکزشان روی این بازی باشد نه هفته چهارم و دربی. دربی به جای خود مهم است و اگر آبی پوشان از الان بخواهند ملاحظه دربی را بکنند، ممکن است در مسجد سلیمان هم امتیاز از دست بدهند و خود این دربی را هم برای آنها تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیگی تصریح کرد: پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به خودی خود می‌تواند برگ برنده‌ای باشد برای استقلال در دربی. پیروزی احتمالی در این بازی خارج از خانه برای بازیکنان این تیم انگیزه کافی ایجاد می‌کند و از همین رو است که می‌گویم این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه سوز

      انشاله همینجور بشه!!

    • بدون نام

      امیدوارم تیم نفت بازی روان و بدور از استرس مقابل استقلال انجام دهد .بنده شخصا به این بازی خوشبینم علارقم تمام کمبودهای نفت در لیگ امسال نقطه قوت این تیم حضور مهدی تارتار بعنوان مربی کاربلد و با انگیزه مضاعف مقابل آبیهای پایتخت است البته با حمایت پرشور تماشاگران دیار بختیاری .نفت اگر نیمه اول را خوب مدیریت کند نیمه دوم این بازی آبستن حوادث زیادی برای تیم استراماچونی خواهد بود

    • محمد پای گذار

      امیدوارم اینهفته تیم نفت به رهبری مهدی تارتار بتواند امتیازات لازم را از آبیهای پایتخت کسب کند ،معتقدم مربی جوان والبته باتجربه ای داریم که توانایی و انگیزه لازم را برای شکست استقلال دارد ،اگر تارتار نیمه اول را بشکل مطلوبی مدیریت کند و گل نخورد درنیمه دوم ممکن است خیلی از اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد و چه بسا نفت درآستانه دربی تیم قدرتمند پایتخت را با شکست روانه دربی سرخابی ها کند .وعده دیدار ما یکشنبه ورزشگاه مسجدسلیمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج