۹۰۶۶۳۷
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

تجهیز کلیه مطب‌های پزشکی به کارتخوان از مهرماه

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس از اجرای طرح نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکی تا مهرماه خبر داد و گفت: این طرح برای ادامه در سنوات آینده، به یکسری اصلاحات و بازنگری‌ نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس از اجرای طرح نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکی تا مهرماه خبر داد و گفت: این طرح برای ادامه در سنوات آینده، به یکسری اصلاحات و بازنگری‌ نیاز دارد.

ذبیح‌الله نیکفر از اجرای طرح نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکی در مهرماه همین امسال خبر داد و اظهار داشت: برای ادامه یافتن این طرح در سنوات آینده و لحاظ کردن نظر پزشکان باید یکسری اصلاح و بازنگری در مفاد و چگونگی اجرای آن انجام بشود.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس از وجود یک بند الحاقی در تبصره ۶ لایحه بودجه ۹۸ دولت سخن گفت و عنوان کرد: در این بند الحاقی به موضوع نصب کارتخوان در تمام مطب‌های پزشکی اشاره شده بود که پس از انجام یکسری بررسی‌ها در مجلس نهایتاً اجرای آن به مهرماه موکول شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه در خلال تصمیم‌گیری جهت تجهیز مطب‌ها به کارتخوان تبلیغات منفی در جامعه علیه پزشکان به راه افتاد تصریح کرد: جامعه خدوم پزشکان قانون‌گریز نیستند و تنها حرفشان این است که برای اجرای چنین طرح‌های مهمی باید عدالت نیز به خوبی لحاظ شود.

نیکفر بهره‌مندی عده بسیار قلیلی از جامعه پزشکان به درآمدهای نجومی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: انتظار جامعه پزشکی این است که برای اجرای طرح تجهیز مطب‌ها به کارتخوان و یا سایر طرح‌های مشابه باید نظرات و دیدگاه‌های سازمان‌هایی نظیر نظام پزشکی، نظام پرستاری، مامایی و غیره در نظر گرفته بشود.

وی با تأکید بر اینکه برای اصلاحیه طرح تجهیز مطب‌های پزشکی به کارتخوان باید برنامه‌ریزی و فکری اساسی اتخاذ شود افزود: هر طرح و برنامه‌ای که به سلامت مردم و جامعه برمی‌گردد برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است بنابراین برای اجرایی کردن چنین تصمیماتی در این حوزه‌ها باید نهایت دقت را داشته باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس الزام تمامی مطب‌های پزشکی کشور به نصب دستگاه کارتخوان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از نظرات کارشناسان امر، در مسیر اجرای چنین طرح‌هایی به گونه‌ای تغییرات لازم انجام بگیرد تا حقی از هیچ کسی ضایع نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در آمد در آمد است و باید مطابق قانون مالیات پرداخت شود در آمد و ویزیت کم کن که مالیات هم کم شود اگر یک میزان ثابت باشد به بیمار ظلم میشود

    • بدون نام

      چرا نمیخواهید بگوییدحریف پزشکان نشدید؟!!! اول کار کارشناسی میکردیدبعداین مسئله رو مطرح میکردید، اتفاقا تنها چیزی که برای پزشکان ارزش ندارد جان مردم است. بنده به خاطر نبود پزشک نتخصص در ایام نوروز در بیمارستان وعدم رسیدگی وتشخیص درست دخترم را از دست دادم.

    • رعنا مافی

      کارتخوان دارن ولی پول نقد درخواست میکنن اگر هم پول بیشتری پراخت کنی شماره کارت می دهند از دستگاه باید واریز کنیم

    • بدون نام

      نگو پزشکان بگو دزدان سر گردنه،چرا باید اینقد مملکت بی صاحاب باشه؟چرا یه کارگر باید حقوقش یک و پونصد باشه ولی این بی انصافا مردمو بچاپن و روزی بیست سی میلیون به جیب بزنن؟درس خونده؟زحمت کشیده؟دو برابر بیشتر!سه برابر بیشتر از کارگر نه اینقد اختلاف طبقاتی!مگه کارگر کار نمیکنه صبح تا شب زحمت نمیکشه؟چرا نتونه یه ماشین اونم پراید!!!بخره؟چرا نتونه خونه بخره؟اینقد بی عدالتی؟اینقد اختلاف طبقاتی!!!

    • بی نام

      از نظر مجلس آن دسته از پزشکانی که خون و دل بیماران را مثل زالو میمکند خدوم هستند و مردم بیچاره که در تمام صحنه های انقلاب از جان خودشان میگذرند قانون گریز هستند. چرا مجلس این همه از پزشکان قانون گریز که حاضر نیستند مالیات بدهند دفاع میکند؟

    • حسن

      بیخودی خودتان را خسته نکنید هر کاری بکنید این پزشگان بلد هستند که از مالیات فرار کنند هر پزشگی مراجعه میکنی میگویند نمیدانیم شاید از خط است که کارت زن خراب است ویا وقتی که میروی به حساب پزشگ پول واریز کنی میبینی اسم یک خانم است
      و بعضیها هم میگوند ترور بیار خلاصه با اینها نمیشود موچ گیری کرد
      اینها به پول هار شدند میخواهند به قبرشان ببرند

    • بدون نام

      حرف پزشکان این است که چون بقیه اصناف به جز کارمندان دولت مالیات نمبدهند، پس ما هم مالیات نخواهیم داد و این یعنی عدالت

    • ناشناس

      وقتی پزشک روز تعطیل میشینه خونه وآشنا وفامیل رو با ۳ برابر حق ویزیت میبینه.بقول خودش ویژه ویزیت می کنه .عزیز من کارتخوان به چه درد میخوره.این ویزیت ویژه همه جا باید باشه نه واسه عزیزاشون .در امد سه برابر روز تعطیل را دریابید.مالیات هم کلا نداره نقد نقد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج