۹۰۶۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ سندروم سیاسی بپّا نچام!

علی لاریجانی گفته صهیونیست ها جنون گاوی سیاسی دارند. به نظر من و با بررسی های به عمل آمده آن نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا که خواستار حمله اتمی به ایران شده کارش از جنون ادواری هم گذشته و رسما دیوانه زنجیری شده.

طنز؛ سندروم سیاسی بپّا نچام!





مجله خط خطی: لاریجانی (وقتی می گویید لاریجانی باید حتما از اسم کوچک استفاده کنید تا مدیر مسئول بداند در مورد لاریجانی مورد نظر نویسنده می شود مطلب چاپ کرد یا خیر. بنابراین برای تنوین افکار مسئولان روزنامه از اول می گویم) علی لاریجانی گفته صهیونیست ها جنون گاوی سیاسی دارند.

به نظرم البته ما نباید با نسبت دادن سیاستمداران صهیونیست به بیماران مبتلا به جنون گاوی به این بیماران عزیز توهین کرده باشیم اما خب اگر مد است ما هم سوار موج می شویم و نتیجه تحقیقات پزشکی ژئوپلتیک خود را اینجا ارائه می کنیم.

مثلا به نظر من و با بررسی های به عمل آمده آن نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا که خواستار حمله اتمی به ایران شده کارش از جنون ادواری هم گذشته و رسما دیوانه زنجیری شده و باید با پوشاندن کاورهای برعکس مستقیم به بخش بستری دارالمجانین خطرناک منتقلش کنند اما بیماری های سیاسی به همین جا که ختم نمی شود. در زیر سیاهه ای از خطرناکترین بیماری های سیاسی را آورده ام:

بیماری: سوءظن شدید و هذیان گویی (پارانویا) که همراه با سوءظن شدید و بی دلیل و با گرایش پیش رونده به سوی همه جهان در چارچوب یک توهم است.

نام بیمار: رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا از ازل تا ابد

بیماری: مانیا که سندرمی است که از برخی لحاظ متضاد افسردگی می باشد با علایمی همچون سرخوشی یا تحریک پذیری، بیش فعالی و خودبزرگ بینی.

نام بیمار: رؤسای جمهور امپراطوری سابق جمهوری روسیه

بیماری: رواننژندی (نروز) بیمار نمی تواند در برابر موقعیت های گوناگون زندگی واکنش هنجار نشان دهد. او دیوانه به شمار نمی آید ولی با وجود این برخی نشانه های ویژه مانند ترس غیرعادی و اجبار و وسواس از خود نشان می دهد.

نام بیمار: اتحادیه اروپا

بیماری: اختلال دو قطبی. بیمار دارای دو حالت است، گاهی به این سمت تمایل دارد و گاهی به آن سمت.

نام بیمار: قطر، ترکیه و چین

بیماری: مازوخیسم. عبارت است از لذت آزار رساندن به خود

نام بیمار: برخی مسئولان سابق که لقمه نفتی را به جای اینکه مستقیم بگذارند در دهان ملت دور سر می چرخاندند و آخر سر به جای قاشق قطره ای شاید

بیماری: پانیک اتک یا حمله هراسی. در این بیماری بیمار احساس می کند هر لحظه ممکناست حمله به او دست دهد و می ترسد نتواند از خود دفاع کند.

نام بیمار: امارات متحده عربی و بحرین

بیماری: خجالت. یک حالت روانی است که فرد در بیان احساسات و خواسته های خود در بعضی از جمع ها دچار ترس و عدم تعادل روانی و جسمانی می گردد. البته طی تحقیقات میدانی من مشخص شد ما در بین مسئولان کسی که از این بیماری رنج ببردنداریم و معمولا برعکسش رخ می دهد.

در پایان یادآور می شوم پورمحمدی گفته اجازه نمی دهیم با توهم ملت را بازی دهند. با توجه به درس بالا جمله فوق را تشریح و با ترسیم شکل پاسخ های خود را به من ایمیل کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج