۹۰۶۷۵۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

خرید جدید نکونام؛ زننده گل تاریخی اردن

اناس بنی یاسین مدافع ۳۰ ساله تیم ملی اردن، به زودی به تهران می آید تا در صورت مثبت بودن آزمایش هایش به جمع فولادی ها اضافه شود.

ورزش سه: اناس بنی یاسین مدافع ۳۰ ساله تیم ملی اردن، به زودی به تهران می آید تا در صورت مثبت بودن آزمایش هایش به جمع فولادی ها اضافه شود.

جواد نکونام تاکنون از دو سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کرده است. این مربی جوان با ادامه حضور شیمبا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، در راس خط هجومی تیم فولادخوزستان موافقت کرد و موسی کولیبالی را هم برای تقویت خط دفاعی تیمش در نظر گرفت.

خرید جدید نکونام؛ زننده گل تاریخی اردن

با این حال جواد نکونام تلاش هایش برای جذب دو بازیکن خارجی دیگر را ادامه داد و در نهایت موفق شد، نظر مثبت مدیریت کارخانه فولاد را برای جذب آنها به کار بگیرد.

او امروز در کنفرانس خبری در این رابطه بیان کرد و گفت :« از محمدی (مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان) تشکر می‌کم که پذیرفت این شرایط را ایجاد کنیم و دو بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

می‌توانم قول بدهم تیمی متقاوت نسبت به شروع فصل خواهیم داشت، تیمی که مردم به آن افتخار کنند. نه من، بلکه بازیکنان این موضوع را در طول فصل ثابت خواهند کرد.»

او سپس حرف هایش در رابطه با خرید جدید تیمش را اینگونه ادامه داد: « بن یاسین 79 بازی ملی دارد. من چند سال مقابل تیم ملی اردن بازی کردم و می‌دانم وقتی بازیکنی 79 بار در این تیم به میدان رفته، قطعاً بازیکنی باکیفیت است. بازی‌های او را در جام ملت‌های آسیا و پس از آن دیدم و با مربی تیم ملی اردن هم صحبت کردم. او بازیکن خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند.»

اناس بن یاسین از سال 2008 به عضویت تیم ملی اردن درآمده و طی این سال ها موفق شده برای تیم ملی کشورش 8 گل به ثمر برساند؛ مهم ترین گل ملی او اما همان گلی است که در اولین دیدار جام ملت های آسیا 2019 امارات مقابل استرالیا ثبت کرد و بردی تاریخی برای تیمش رقم زد.

این مدافع 188 سانتی متری، فصل گذشته را در تیم الفیصلی اردن توپ زده است و پیش تر نیز عضویت در دیگر تیم های اردنی را در کارنامه دارد.

بن یاسین روز آینده وارد تهران می شود و در صورتی که آزمایشات پزشکی او در ایفمارک با موفقیت سپری شود، به اهواز می رود تا تمریناتش را با فولادی ها آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج