۹۰۶۷۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسینی: طلای المپیک را هم می‌خواهم

ملی‌پوش تکواندوی ایران پس از قهرمانی در مسابقات گرندپری ژاپن، گفت: ابتدا سهمیه و سپس مدال طلای‌ بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را می‌خواهم.

خبرگزاری ایرنا: ملی‌پوش تکواندوی ایران پس از قهرمانی در مسابقات گرندپری ژاپن، گفت: ابتدا سهمیه و سپس مدال طلای‌ بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را می‌خواهم.

«میرهاشم حسینی» روز جمعه پس از کسب مدال طلای گرندپری ژاپن که با غلبه بر نفرات مطرح جهان به دست آورد، اظهار داشت: خدا را شکر توانستم دل مردم را شاد کنم و ممنون افرادی هستم که در این روزهای عزیز، ورزشکاران را با دعای خیر خود، یاری کردند.

حسینی: طلای المپیک را هم می‌خواهم

وی گفت: پنج مبارزه سخت داشتم و دیدار فینال برابر حریفی از انگلیس بسیار سخت بود که با هدایت مناسب سرمربی تیم ملی، روند بازی را تغییر داد و به پیروزی رسیدم.

حسینی در خصوص کسب دومین طلای پیاپی در رقابت‌های گرندپری، عنوان کرد: گرندپری با حضور بهترین‌های جهان برگزار می‌شود و حریف آسان وجود ندارد.

تکواندوکار وزن ۶۸ کیلوگرم ایران ادامه: مسابقات بسیار سنگین بود و خوشحالم که به دومین طلای متوالی رسیدم. تاکنون در هیچ رویدادی دست خالی نمانده ام و تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی نیز به بهترین نتایج برسم.

وی گفت: اول سهمیه را می خواهم و سپس به فکر طلای المپیک هستم تا آروزی مربی‌ام که رسیدن به طلای بزرگترین رویداد ورزشی جهان است را برآورده کنم.

«فریبرز عسکری» سرمربی تیم ملی ایران نیز، گفت: پس از کارشکنی‌های انگلیس و صادر نشدن رویداد حسینی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان او از روحیه خوبی برخوردار نبود و اکنون بسیار خوشحالم که با کسب ۲ مدال طلای متوالی، حقانیت خود را ثابت کرد.

وی افزود: ۲ مرحله گرندپری دیگر را تا رسیدن به سهمیه المپیک در پیش داریم و تلاش ما رسیدن به سهمیه‌های لازم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج