۹۰۶۷۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بگوویچ: پنالتی پارس جنوبی درست نبود

سرمربی تیم گل گهرسیرجان گفت:در مورد داوری نمی خواهم صحبت کنم اما فیلم بازی را دیدم خطایی که داور گرفت پنالتی نبود.

خبرگزاری فارس: وینگو بگوویچ امشب در نشست خبری پس از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم خدمت همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند ۳۰ دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم و یک بازی خیلی خوب به نمایش گذاشتیم یک هیچ جلو افتادیم و چند تا فرصت دیگر هم داشتیم که گل‌های دیگر به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ‌بیان کرد: در نیمه دوم هم کاری که داور انجام داد اصلا مناسب این بازی نبود فیلم را هم نگاه کردیم اصلا پنالتی صورت نگرفت، نمی دانم چرا داور اجازه می دهد هر سوتی که داور می زند تمام کادر و بازیکنان پارس جم به سمت کمک داور می‌آیند و جو تیم را به هم می‌ریزند.

بگوویچ: پنالتی پارس جنوبی درست نبود

وی بیان داشت: ین اتفاقات نباید در لیگ برتر بیفتد فقط در لیگ یک می‌افتد نباید اجازه دهند در لیگ برتر این اتفاقات بیفتد من از دست بازیکنانم به این خاطر خیلی عصبانی شدم.

بگوویچ افزود: دو تا از تعویض هام اجباری بود به خاطر مصدومیت سجاد عاشوری که یک نمایش فوق‌العاده به نمایش گذاشت به خاطر آسیب‌دیدگی و طرح و برنامه داشتیم برای گل دوم که با دو تا تعویض کل برنامه‌هایم به‌هم ریخت، به هر حال یک امتیاز گرفتیم و رو به جلو نگاه می‌کنیم و امیدوار به آینده هستیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم برخی مواقع اتفاقاتی پیش می‌آید که نمی‌توانیم ببریم بازی را و این بازی از همان بازی ها بود.

وی اظهار کرد: 18 تا 20 بازیکن یا کیفیت خوب داریم و نباید فراموش کنیم که گل‌گهر سال اولش است که در لیگ است روز به روز بهتر و بهتر خواهیم شد، همان طور که گفتیم برنامه‌هایم چیز دیگری بود اما به دلیل آسیب دیدگی کل برنامه‌های ما عوض شد.

بگوویچ گفت: نباید تاثیر منفی داور را روی کیفیت بازی نادیده بگیریم با ناعدالتی‌هایی که از داور دیدیم عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نباید در این بازی عملکرد منفی داور را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به نطر من 30 دقیقه اول بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم در آنالیز از پارس، فضا را دیده بودیم و خیلی خوب بازی کردیم اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم شیوه بازی عوض می‌شد حیف که نتوانستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج