۹۰۶۸۱۹
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

قاسمپور: باز هم باید نگران نرفتن به المپیک باشیم

مجیدی را هم مثل منصوریان سوزاندند!

سرمربی اسبق تیم فوتبال امید کشورمان به خبرورزشی گفت: همه نگرانی ما این است که تیم المپیک ممکن است از همان مرحله اول هم بالا نیاییم!

خبرورزشی: ابراهیم قاسمپور، سرمربی اسبق تیم فوتبال امید کشورمان به بهانه تکرار شکست در دیدار‌های تدارکاتی تیم امید در اردوی تاشکند مقابل ازبکستان با ما هم‌صحبت شد.

تیم امید باز هم به ازبکستان باخت! این طبیعی است؟

بازی تدارکاتی برای همین است. یعنی برطرف کردن نواقص و ضعف‌ها. شناخت خوب نفراتی که می‌توانند کنار هم بازی کنند. معمولاً هم همین است ولی وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم روند نتایج خیلی جالب نیست.

چرا خوب نیست؟

چون در این تیم اکثر بازیکنان در لیگ برترمان توپ می‌زنند. هر قدر هم تجزیه و تحلیل کنید، می‌بینید نباید این نتایج با این بازیکنان به دست بیاید و این نشان می‌دهد یا نفرات خوبی انتخاب نشدند یا نفرات به خوبی کنار هم قرار نمی‌گیرند یا تفکراتی که در تیم حاکم است به درستی از سوی بازیکنان اجرا نمی‌شوند.

یا اینکه زمان جمع شدن این نفرات کنار هم کم است که البته با وجود تجربه بالایی که این بازیکنان در لیگ برتر دارند چندان توجیه مناسبی نیست و توقع است کارایی لازم را کنار هم داشته باشند.

فکر می‌کنید فرهاد مجیدی می‌تواند با این تیم امید کاری از پیش ببرد؟

همه نگرانی ما این است که ممکن است از همان مرحله اول هم بالا نیاییم! الان زمان، زمانی نیست که شما بخواهید جابه‌جایی ایجاد کنید. من معتقدم فرهاد مجیدی بازیکن خوبی بوده و بیرون از ایران هم توپ زده است.

البته در گذشته هم این اتفاق رخ داده که ستاره‌هایمان را سوزانده‌ایم و باید به این موضوع فکر کرد که هر کاری شرایط خاص خودش را و تجربه لازم را می‌خواهد.

معتقدید برای فرهاد زود بود سرمربی تیم امید شود؟‌

نمی‌خواهم از ارزش‌های فرهاد مجیدی کم کنم. کما اینکه در گذشته هم از این تجربه استفاده نکردیم. ما آمدیم علی دایی را آوردیم و سوزاندیم و با خیلی‌های دیگر این کار را کردیم.

منصوریان را هم در تیم امید گذاشتیم و باز هم نتیجه نگرفتیم. این همه تجربه کافی نبود؟ من گفتم آقای مجیدی را نقد نمی‌کنم ولی آیا به عنوان کسی که حتی در تیم باشگاهی هم تجربه زیادی نداشته و مدت محدودی در تیم استقلال فعالیت کرده، باید تیم امید را به دستش سپرد؟ لااقل باید کنار او هم یک مربی قوی بگذاریم که کارایی گروهی‌شان بالا برود.

در کل همه این موارد دست به دست هم می‌دهند که فعلاً در همین شروع کار این نتایج را می‌بینیم و باز هم باید ۴۳ سال نگران نرفتن به المپیک باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهار فینال آسیا دو قهرمانی دو نایب قهرمانی

      حق با قاسمپوره! من هیچوقت اسطوره مون فرهاد مجیدی را قبول نداشتم و ندارم! با این حال تیم امید براش زیاد بود! دیگه دارم از این کاراشون عصبی میشم و قصد خودکشی دارم! زنده باد تاج !

    • تاج چهار فینال آسیا دو قهرمانی دو نایب قهرمانی

      راستی یادم رفت مجیدی را باید بیشتر از دایی بسوزانند تا جزقاله بشه!!زنده باد تاج کبیر آسیا !

    • بدون نام

      مجیدی چه تجربه و.سواد بالای مربی گری داره که مربی تیم امید شده ؟ژاوی حتی قبول نکرد بره جز دستیاران سرمربی بارسلونا بشه وگفت زوده با اینکه کلاسهای سطح بالای مربی گری رو دیده بود و با بزرگترین مربیان دنیا کار کرده بود حتی نمیخواست مربی باشگاه السد بشه و اگر اصرار مدیران اسد نبود سرمربی یک تیم باشگاهی اون هم تو قطر نمی شد. بعد اخه کجای مجیدی به ژاوی میخوره ؟ یک هزارم تجربه اون هم نداره بعد واسه اینکه مطرح بشه حاضر شده به قیمت نابودی تیم امید بشه سرمربی اون تیم ..بگو وقتی خودت هم میدونی از پسش برنمیای چرا قبول کردی ؟حالا قبول کردی وقتی به چشم داری میبینی که تو ساده ترین بازیها داری میبازی بگو اقا من نمیتونم چه اصراری به موندن داری؟از همه خجالت اور تر اینکه خودشو از استقلال و طرفدارهای استقلال جدا کرد و با مصاحبه هاش و پاچه خواریهای زشتش از وزیر ورزش و فدراسیون خودشو خراب کرد ..چون اجازه بهش بدن بمونه همین چند ماه قبل و قبل از سرمربی شدنش چقدر ژست مخالفت با فدراسیون و وزارت و میگرفت تا شد سرمربی اونها شدند بهترینهای دنیا و معصوم . اصلا فکر نمیکردم اینطور رنگ عوص کنه شک ندارم با این ادم پر مدعا و بی سواد و اون استیلی بدتر از خودش راحت حذف میشیم خاک بر سر فدراسیون که داره میبینه وضع تیم و هیچ کاری نمیکنه انگار تاج و سلطانی فر کمر همت به نابودی فوتبال ایران بستند اون از بیرون کردن کیروش و بعد بدتر از اون اوردن مربی درجه چندمی که نه سابقه خوبی داره نه اصلا روش و سیستم درستی که البته دلیلش پرسپولیسی بودن بچه وزیر و دستور گرفتن از بچه خودش و ارزون بودن این مربی برای بالاکشیدن تفاوت قیمتش با کیروش بوده و اون از تیم نوجوانان و جوانان که افغانستان هم باختیم این هم انتخاب جناب مجیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم امیدی که سرتاپاش استقلالی باشه همینه شما اگه الان تو مریخم خرابی ببار بیاد ربطش میدید به پرسپولیس چون سوزشتون با هیچ چیزی درمان نمیشه

      • بدون نام

        آره دست مایلی بود که همون تیم شد بهترین نسل و نسل طلایی فوتبال ایران دست عبدی هم دو سه ماه بیشتر نبود خفه شو بابا ببند در گالرو چهارتا چهارجانبه امجدیه

      • بدون نام

        برترینها کامنتهای توهین و فحش و مثل این اشغال پست و منتشر میکنی بعد نظرهای ساده رو نه
        کاربر 14:48
        ادم بیتربیت اولا ادم نفهم من کی گفتم مایلی و هرکی ؟اخه مستر توهم وقتی سواد خوندن حتی یه نظر و نداری خفه شو .. نفهم بی سواد تو جای نظر دادن و فحش به این و اون تو مجازی دهن کثیفتو ببند و برو تو غارت همون جا که ازش دراومدی بچه جون زر زیادی و تو مجازی میزنی وگرنه تو واقعیت به خاطر فحش و توهینت به من بچه کاری میکردم که تا غارت کلاغ پر بری ..

      • بدون نام

        کاربر 11:42
        نفهم گور پدر استقلال و پرسپولیس اخه گلابی من کی اسم پرسپولیس و اوردم نفهم من با هرکسی که سواد نداشته باشه و با پاچه خواری بیاد مشکل دارم چه دلال کروات باشه چه مجیدی بچه پس ببند دهنتو

    • مینائی

      سلام به نظر من در بازی تدارکاتی نتیجه اصلا مهم نیست چون مربی در بازی تدارکاتیه که میتونه نقاط ضعف و قوت تیمش پیدا کنه بنابراین طبیعیه و برای فرهاد خان آرزوی موفقیت دارم و قطعا به المپیک میبره تیمو

    • م ،ب

      جناب قاسمپور شما اگر حرف نزنی هیچکس نمی گوید شما لال هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب .جناب قاسمپور از بزرگان فوتبال مملکته ایشون صحبت نکنه امثال فرناز خانمتون ور بزنه

    • بدون نام

      سوزندن یعنی چه .افراد شایسته با عملکردنش می سنجدند حیف منصوریان با اخلاق را با این مجیدی مافیایی مقایسه میکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا قابل قیاس نیستن

      • بدون نام

        درصورتی مهم نیست که مربی بهانه جویی نکنه وقتی چنین شد یعنی کارش واقعا مشکل داره

    • بدون نام

      وقتی یک شبه کسی را از توی رختخواب بلند میکنید و سرمربی تیم ملی میکنید، نتیجه اش میشود این . وگر نه مگر مجیدی چند سال مربیگری کرد که یه شبه شد سرمربی تیم ملی !!!!!!!

      پاسخ ها

      • حمیدموحد

        اون از روز اول سوخته بود

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      آره همین تیم چهل سال دست مربیان لنگی بود مث عبدی و مایلی کهن. ازاونام بگید

    • بدون نام

      اقای قاسمپور منصوریان و مجیدی اصلا عددی نبودند که سوزانده شوند

    • بدون نام

      سلام همین اقایانی که به مجیدی ایراد میگیرند وقتی تیمهای خودشان در بازیهای تدارکاتی میبازد میگویند در بازی تدارکاتی نتیجه مهن نیست قصدمان شناخت تیم وبازیکنان است حالا چطور حرفهای خودسان یادشان رفته مثلا همین حلالی که شروع به اراجیف گویی کرده خودش یادش رفته در بازیهای تدارکاتی چقدر باخت داره اولا هیچکس حلالی رو قلول نداره دوما دم از مربیگری تیم امید را میزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج