۹۰۶۸۵۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال و چوبی که از خودی‌ها می‌خورد

استقلال طی سالیان اخیر بیشترین ضربه را از استقلالی‌ها خورده.

خبرآنلاین: استقلال طی سالیان اخیر مشکلات زیادی داشته است. مشکلاتی که در ابتدا در حوزه مدیریت خودش را نشان داده و در ادامه با تسری به بخش فنی تیم باعث شده تا آبی پوشان دست شان از جام قهرمانی و کسب موفقیت کوتاه بماند.

استقلالی ها در این مدت ریشه مشکلات خود را در وزارت ورزش و جوانان جست و جو می کردند و بر این باور بودند که وزارت نقشی پنهان در ناکام گذاشتن این تیم دارد. جدای از صحت یا عدم صحت این ادعا که احتیاج به بحثی جداگانه دارد، آبی ها باید این نکته را در نظر داشته باشند که طی همین سال ها،خودی ها و آن هایی که خود را استقلالی می نامند به دلیل این که به هر دلیل از تیم دور بوده اند،با تلاش های خود برای بازگشت به باشگاه و سهم خواهی از استقلال،ضربات زیادی به این تیم زده اند.

این در حالی است که در همه جا پیشکسوتان یک باشگاه حتی اگر پست و مقامی هم نداشته باشند،از تیم شان حمایت می کنند و به دنبال حضور خود در تیم به هر قیمتی نیستند.

به طور مثال هفته گذشته و در مراسیم ترحیم پدر بهزاد غلامپور،علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خیابان مقابل مسجد و در شرایطی نه چندان مساعد جلوی آندره آ استراماچونی را گرفت و با او به صحبت پرداخت. فتح الله زاده به استراماچونی گفت:« شما می خواهید ضرب و تقسیم را به بچه دو ساله یاد بدهید و ما همه جدیدی ها و قدیمی ها پشت شما ایستاده ایم به امید پیروزی.»

فارغ از این که صحبت های مدیرعامل اسبق استقلال برای استراماچونی چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد،اقدام غیرحرفه ای فتح الله زاده در یک محیط غیرورزشی و در مواجهه با سرمربی خارجی استقلال، که به نوعی می تواند تلقی دخالت در مسائل این باشگاه را هم داشته باشد، به حدی عجیب بود که استراماچونی در واکنش به او صرفا به تکان دادن سرش و بیان کلمه OK اکتفا کرد و رفت.

به نظر می آید این صحبت ها به جای اینکه باعث همدلی و اتحاد استقلالی ها شود،بیشتر حس دخالت و سهم خواهی در باشگاه را به هواداران و مسئولان تیم منتقل کند. همانطور که پیشکسوتان و مدیران قبلی تیم هرگز دوست ندارند وقتی پست و سمتی دارند کسی در کار آن ها دخالت کند،باید این حق را برای مدیران و مربیان فعلی هم قائل باشند و اجازه بدهند آن ها در آرامش کارهای تیم را پیش ببرند و آن ها به حمایت هایی واقعی و دلسوزانه بسنده کنند و به فکر پست گرفتن در تیم محبوب خود نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج ☆☆

      همینکه بجای طباطبائی که مثلاپیشکسوت تیم هست صحبت طنزفتح الله زاده رو ایراد میگیری یعنی دشمن تیم هستی.... میخواهی گرگ باشی درلباس میش

      پاسخ ها

      • محمد

        بالاخره فتل میخواد همیصه و هرجوری خودشو مطرح کنه.. خودشیفته مقام پرست

    • اصلان

      دکی قلابی فتل مقام پرست پاچه خوار
      حاضراست استقلال سقوط کند.ولی بیاییداستقلول.

    • بدون نام

      این موضوع فقط به بازیکنان استقلال مربوط نمی شود,اکثرپیشکسوتان تیمهاچنین توقعی ازتیمی که سالهابرابیشان زحمت کشیده اند,وجوددارد,,البته باید از کادرفعلی تیم حمایت کردولی دلسوزی بادخالت متاوت است ,,هرپیشکسوتی وقتی حرفی درموردتیم سابقش می زندبه منزله دخالت نیست,,شماهم زیادی باین موضوع دامن می زنید,مثلا همین حرف اقای فتح اله زاده بنظرشما یک دخالت است؟همه ی بازیکنان قدیمی درموردتیمشان اظهارنظرمیکنند,ولی نمی شودگفت همه ی این حرفهادخالت درامورمربی گری ویامدیرت میباشد, مطبوعات نقش بسزایی دراین مورددارند,,اگرنظرشماازروی دلسوزی باشدخوب نوع نگارشتون هم چنین نیست که بیان کردید,,,هرخواننده ی که نظرشماراببینداین طوری تصورمیکندکه شماباتیم استقلال نسبت به تیمهای دیگرکمی مشکل دارید,,حالا جریان چیه من نمی دانم,,ولی تحلیل شمادرمورداظهارنظر اقای فتح اله زاده وبرخی دیگرازپیشکسوتان استقلال مقداری مقرضانه است,خواهشابی طرفی رادرنوشتن مطالب رارعایت کنید,,بنظرم شماهم به مشکلات تیم استقلال دامن می زنید,حرفتان ازروی دلسوزی نیست,

      پاسخ ها

      • تاج کبیر....لنگ حقیر...وزارت لنگی

        دمت گرم....این لونگیا از حاج فتل میترسن...برای همین ازش انتقاد میکنن....حاج فتل یه تاجی با تعصبه......همیشه پشت تیمه..........

    • بدون نام

      فتل پر رو تر از این حرفاست

      پاسخ ها

      • تاج کبیر....لنگ حقیر...وزارت لنگی

        لنگیا از حاج فتل خاطره بد دارن....پس لنگیا خفه...حاج فتل خط قرمز تاجیاست....

    • چهار فينال اسيا

      دروغ كمتر زندگي بهتر...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج