جاباما
۹۰۶۸۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ساری: مادرم راضی نبود که سرمربی یوونتوس شوم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که با وجود مخالفت مادرش هدایت بانوی پیر را برعهده گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه بازی امروز (شنبه) شاگردانش مقابل فیورنتینا در هفته سوم سری A اعتراف کرد که با وجود مخالفت خانواده و به خصوص مادرش هدایت تیم فوتبال یوونتوس را برعهده گرفته است.

ساری تابستان گذشته دست از هدایت ناپولی کشید و سرمربی چلسی شد تا این تیم را به مقام قهرمانی لیگ اروپا برساند. او تابستان امسال به ایتالیا برگشت تا هدایت رقیب اصلی تیم سابقش یعنی یوونتوس را برعهده بگیرد که به خاطر این تصمیمش مورد انتقاد گروهی از هواداران و بازیکنان ناپولی از جمله لورنزو اینسینیه هم واقع شد. او اما اکنون می‌گوید که فقط طرفداران ناپولی مخالفت پیوستن او به بانوی پیر نبوده‌اند.

سرمربی ۶۰ ساله یوونتوس امروز شاگردانش را برابر فیورنتینایی به میدان می‌فرستد که تیم محبوب مادر اوست، تیمی که مانند ناپولی جزو دشمنان قدیمی بانوی پیر است. به همین دلیل شایعه منتشر شده بود مبنی بر اینکه مادر ساری او را تهدید کرده بود که اگر سرمربی یوونتوس شود، دیگر با او صحبت نخواهد کرد.

ساری پیش از مصاف تیمش در فلورانس گفت: او از تصمیم من خیلی راضی نبود. بگذریم ... مادربزرگ من در فاصله ۵۰۰ متری ورزشگاه آرتمیو فرانکی (استادیوم خانگی فیورنتینا) زندگی می‌کرد. به همین دلیل تمام اعضای خانواده ما به فیورنتینا علاقه‌مند بودند به جز من که طرفدار ناپولی بودم. من از این استادیوم خاطرات زیادی دارم اما متأسفانه آخرین خاطره‌ای که از اینجا دارم تلخ است چون یک اسکودتو را اینجا از دست دادم (باخت دو فصل پیش ناپولی مقابل فیورنتینا در هفته ماقبل پایانی سری A). پس لازم است که آن خاطره را با یک خاطره خوش عوض کنم.

ساری متولد شهر ناپل است شهری که پدرش در آن زمان برای کار به آن مهاجرت کرده بود اما با پایان دوران کاری پدرش دوباره به منطقه‌ای که به خانواده‌اش به آن تعلق دارند، توسکانی برگشت هرچند این موضوع سبب نشد که ناپولی را از یاد ببرد. او سال ۲۰۱۸ با ناپولی تا آستانه قهرمانی در سری A رفت اما باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل فیورنتینا باعث شد یوونتوس به روند قهرمانی‌‌های متوالی‌اش در لیگ ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج