جاباما
۹۰۶۹۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تناقض‌های تمام نشدنی یک تیم مثلا المپیکی

حال و هوای تیم امید ابری است و هر روز یک اظهار نظر جدید و عجیب از این تیم بیرون می آید.

خبرگزاری فارس: هنوز انتقادات به فرهاد مجیدی و حتی بالاتر از او به فدراسیون بابت شرایط تیم امید تمان نشده که یک اظهار نظر عجیب از سوی امید نمازی به این شرایط بحرانی اضافه کرد.

امید نمازی جهت همراهی تیم امید راهی ازبکستان شد، در اردوی تیم حضور یافت و با سایت فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد، پیراهن تیم را پوشید و حتی روی نیمکت نشست اما حالا اظهار نظر عجیبی از وی منتشر می شود که مدعی است دو پیشنهاد دارد که یکی از آنها حضور در کادر فنی تیم امید است و فعلا مشغول بررسی پیشنهاداتش شده است.

از سوی دیگر نمازی می رود و بازی های لیگ را به عنوان عضو کادر فنی تیم المپیک تماشا می کند تا عملکرد بازیکنان تیم امید را در باشگاههایشان زیر نظر بگیرد.

این بام و دو هوای عجیب در نوع خودش حکایتی دارد خصوصا از جانب مربی که سال ها در عرصه فوتبال بین المللی حضور داشته قوانین حرفه ای را می داند، وقتی روی نیمکت تیمی می نشیند یا لباسش را بر تن می کند طبیعتا مسئولیت و تعهدی را قبول کرده و در همین شرایط چنین اظهار نظر هایی از جانب او بسیار عجیب است.

به نظر می رسد نمازی باید در این مقطع بالاخره تصمیم نهایی خودش را بگیرد، یا همراه تیم المپیک باشد و به فعالیت خودش ادامه دهد یا اگر هنوز در مرحله توافق و بررسی پیشنهاد قرار دارد به این شکل با تیم امید همکاری نکند.

البته این احتمال هم وجود دارد که نمازی وقتی شرایط تیم امید را دیده از حضورش در این تیم پیشمان شده باشد که این اگر هم این باشد باز جای تامل دارد. یک مربی چطور بدون در نظر گرفتن شرایط حاضر شده قبول مسئولیت کند؟

آیا اینها تلنگری برای فدراسیون فوتبال نیست بابت انتخاب هایش دقت بیشتری کند و با شرایط ویژه تری افراد را برای قبول مسئولیت ها نهایی کند؟

چطور می شود مربی که علاقه خودش را به مربیگری در تیم امید نشان داده صحبت هایی می کند که نشان از تردید او دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج