جاباما
۹۰۶۹۴۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فتاحی: دربی برگشت، وسط هفته برگزار نمی‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد که الزامات اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ فراهم شده و باشگاه استقلال هم باید راهکاری را پیدا کند که این اتفاق در دربی بیفتد.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ تماشاگران در دربی روز ۳۱ شهریور گفت: این قانون در آیین‌نامه جدید مسابقات تدوین و به باشگاه‌ها هم ابلاغ شده، بنابر قانون باید موضوع اجرا شود. امسال الزامات آن فراهم شده، بلیت‌فروشی کاملا الکترونیکی و صندلی‌ها هم شماره‌گذاری شده است و باشگاه‌ها باید این کار را انجام دهند. باشگاه استقلال باید راهکاری پیدا کند تا قانون ۹۰ به ۱۰ در بازی با پرسپولیس اجرا شود.

وی گفت: ۲ سال است که بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده اگرچه این کار یک مقدار سخت است. باشگاه پرسپولیس قاطعانه اعلام کرده که در دربی برگشت ۹۰ به ۱۰ را اجرا خواهد کرد. الان در این ۱۰ روز باقی‌مانده به زمان دربی راهکارهای انجام این کار وجود دارد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم به باشگاه استقلال کمک می‌کنند.

فتاحی که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که ممکن است در اجرای قانون ۹۰ به ۱۰، پرسپولیسی‌ها به جای استقلالی‌ها به ورزشگاه بروند؟ تصریح کرد: این موضوع راه‌حل دارد و همه باید کمک کنند که این فرهنگ جا بیفتد. باشگاه استقلال سامانه هواداری دارد و کسانی که عضو این سامانه هستند می‌توانند بلیت خریداری کنند، کد ملی‌ افرادی که عضو سامانه هواداری هستند را به پیمانکار بلیت‌فروشی اعلام کنند و فقط به آنها بلیت بفروشند. پرسپولیسی‌ها هم اگر بلیت بخرند باید کنار استقلالی‌ها در ورزشگاه بنشینند. این مسائل راهکار دارد. مجری بلیت‌فروشی باشگاه‌ها هستند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش نظارتی دارند. در دیدار فینال آسیا باشگاه پرسپولیس بلیت‌فروشی کرد و تماشاگران کاشیما هم در طبقه دوم نشستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بالاتر از دربی میلان نداریم، در آن بازی هم این قانون اجرا می‌شود. همه به خصوص اصحاب رسانه و صداوسیما باید کمک کنند و ما هم صددرصد به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم. خواهشی که از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس دارم این است که به قانون احترام بگذارند تا این قانون اجرا شود. اگر همه مردم بخواهند این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره این موضوع که استقلالی‌ها گفته‌اند دیدار برگشت دربی هم مثل بازی رفت در وسط هفته برگزار شود، گفت: این طور نیست که دوستان اظهارنظر می‌کنند، ما باید خیلی از مسائل را در برگزاری دربی در نظر بگیریم. پیش‌بینی‌مان این بود که بازی رفت پنجشنبه باشد اما به دلیل برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امکان این کار نبود و مجبور شدیم بازی دربی را در روز یکشنبه برگزار کنیم. باشگاه استقلال نظرش را گفته است اما باید بگویم در زمان برگزاری دربی برگشت استقلالی‌ها درگیر مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان است و امکان برگزاری دربی برگشت در وسط هفته نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      بازم حرف زدی بی ربط سعیدبایدمحروم میشدی پنج سال تادیگه حرف نزنی.
      اصلاتا بهمن ماه شایدموردی فتاحی.
      بایدمیگفتی شرایط وبرنامه اون زمان رابررسی کنیم بعدمیگیم چه روزی برگزارمیشود.
      فینال جام حذفی رادیدیم چکارکردی.

    • کامران

      فتاحی اسنپی معلوم جیره خور وزیر

    • بدون نام

      ای لنگی کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو باید ۶ سال محروم می شدی نه اینکه بیای برای فوتبال ایران تعیین تکلیف کنی ...بشاشن به این قانون هرج مرج

    • بدون نام

      اول تا آخرت لنگی کثیف

    • majii

      ادم خندش میگیره این خبرارو میخونه . . .

    • بدون نام

      چرا به نفع پرسپولیس برنامه ریزی می کنی ای خائن

      پاسخ ها

      • عرشیا طاهری

        ای خدا این کیسه ها چقدر خنگن خب شما کیسه ها بازی رفت جمعه برگذاز نمیشه چون تو مجموعه آزادی مسابقات کشتی است

    • کامران

      هیکل بشکه برخاک الهی داغت به دل م....رت!؟

    • کامران

      هیکل بشکه برخاک الهی داغت به دل م....رت!؟

    • چهار فينال اسيا

      فتاحي جان وقتي شنيدم بازي فينال جام حزوي خش كردي فهميدم هميشه طرف لنگ خش ميكني..بازي برگشت كه لنگ ميزبان است وسط هفته نيست تا تماشاگر بيشتر لنگ حمايت كنن...فوتبال كثيف ايسته كن ميخوام پياده شم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج