۹۰۶۹۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سولسشر: از شرایط منچستریونایتد نگران نیستم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل لستر می‌گوید از عملکرد شیاطین سرخ نگران نیست و به موفقیت این تیم امیدوار است.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که تیمش امروز در شروع مجدد رقابتهای لیگ برتر به مصاف لسترسیتی می‌رود می‌گوید با وجود نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر معتقد است تیمش در مسیر صحیح حرکت می‌کند و از عملکرد یونایتد نگرانی ندارد.

منچستریونایتد مدت‌ها است که نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد. شیاطین سرخ امروز در حالی به مصاف لستر می‌روند که در شانزده بازی رسمی اخیر خود تنها سه بار به پیروزی رسیده‌اند. آنها در فصل جاری لیگ برتر تنها یک پیروزی بدست آورده‌اند که آن هم در روز اول رقابتها در مقابل چلسی بدست آمده است.

با این وجود سولسشر که از ماه دسامبر سال گذشته سکان هدایت یونایتد را به دست گرفته می‌گوید نیازی به تغییر رویکردش در یونایتد نمی‌بیند و از بابت عملکرد این تیم نگرانی ندارد. سولسشر در این باره گفت:" در منچستریونایتد فشار همیشه وجود دارد ولی من به کاری که داریم در این تیم انجام می‌دهیم اطمینان دارم".

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:" ما یک برنامه داریم و عملکردمان در بازی‌های اخیر من را به این نتیجه نرسانده که باید مسیر حرکت‌مان را تغییر دهیم. در مورد نتایج بحث فرق می‌کند. ولی وقتی شما از حریفی که تنها چهار فرصت گلزنی روی دروازه‌تان خلق کرده سه گل می‌خورید دیگر چیزی در اختیارتان نیست که بتوانید کنترلش کنید".

سولسشر در ادامه گفت:" بعضی بازی‌ها بود که ما باید در آنها برنده می‌شدیم. ما این را می‌دانیم ولی این بحث دیگری است. ما می‌توانیم نحوه بازی، تمرین و آماده‌سازی‌مان را کنترل کنیم و این کار را خواهیم کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج