۹۰۷۰۲۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقی: چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه گفته می‌شود به برخی باشگاه‌ها برنامه لیگ تا پایان فصل اعلام شده، گفت: چه فرقی بین سایپا و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور است؟

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خیلی مهمی با یک تیم ریشه‌دار داریم و جای خوشحالی است که چنین تیم‌هایی در لیگ ما حضور دارند. ۵، ۶ بازیکن نساجی سابقه بازی در سایپا را دارند و بازی سختی داریم.

وی درباره برگزاری مسابقات بعد از وقفه دو هفته‌ای تصریح کرد: تعطیلات سخت است ولی ما سعی کردیم تیم را با برگزاری بازی‌های دوستانه در شرایط مسابقه نگه داریم و یک بازی خوب هم با پرسپولیس انجام دادیم و برای شروع دوباره لیگ آماده‌ایم.

صادقی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر فنی کاملا آماده است و یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که تا فردا مشخص می‌شود به بازی با نساجی می‌رسند یا نه. تیم جوانی داریم و هدف اصلی‌مان پیشرفت است و می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین گفت:‌ چمن مسابقه ما در بازی قبل خوب نبود و کوتاه نشده بود اما چند روز قبل که از چمن بازدید کردیم به آن رسیدگی شده و در بازی فردا با نساجی چمن کیفیت بهتری نسبت به بازی با گل‌گهر خواهد داشت.

صادقی در مورد اینکه کامل مسابقات هنوز اعلام نشده عنوان کرد: برنامه دو هفته لیگ را می‌دانیم و امیدوارم مثل سال‌های قبل برنامه مسابقات تا آخر فصل اعلام شود. ممکن است به خاطر تاخیر در لیگ برنامه‌ریزی‌ها خوب پیش نرفته و امیدوارم برنامه کاری هر چه زودتر اعلام شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شایعه شده به برخی تیم‌ها برنامه تا پایان فصل را داده‌اند اما برخی از باشگاه‌ها بی‌خبرند گفت:‌ من این موضوع را نشنیده‌ام و اگر واقعا چنین چیزی باشد که شما می‌گویید این مسئله توهین است. چرا باید برخی تیم‌ها برنامه را داشته باشند و برخی نداشته باشند؟ من این را از شما شنیده‌ام و ناراحت شدم؛ چه فرقی بین سایپا و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      آره پرسپولیس تیمشونه دیگه

    • بدون نام

      تو مثلا برنامه داری مطمن باش به نیم فصل نرسیده با لگد از سایپا اخراج میشوی فکر میکنی با اینطور حرف زدن خیلی معروف میشوی

    • تاج ☆☆

      فرقش اینه که وزیرلنگی تشریف داره وتراکتور خرپول هست ...همین هست جناب صادقی

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      واس کل مربیان و بازیکنان لیگ و کل مردم ایران علنی شده ک لنگ حکومتیه بازیکنان ومربیان لنگ همه ب این تبعیض اعتراض دارن چون توفوتبالن و بهترمیبینن. فقط خوده لنگیا ب گردن نمیگیرن. باباهمه چی علنی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج