جاباما
۹۰۷۰۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۳ فرنگی‌کار ایران حریفانشان را شناختند

قرعه کشی ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز (شنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

ایسنا: قرعه کشی ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز (شنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد. نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول با اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی می‌گیرد. وی در صورت پیروزی، با برنده دیدار اوزای از فرانسه و میهات از رومانی مبارزه خواهد کرد. فرانک استابلر از آلمان، آتاکان یوکسل از ترکیه، رسول چونایف از آذربایجان و ریو هانسو از کره جنوبی در گروه تاب هستند. در این وزن ۴۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با پیتر اوهلر از آلمان مبارزه می‌کند که در صورت برتری در این مسابقه در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج