۹۰۷۱۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره گل تاتنهام و چلسی مقابل رقبا، برتری خفیف یونایتد و توقف برایتون

در شب پیروزی قاطع سفید‌پوشان و آبی‌‌های لندن، منچستریونایتد هم با حداقل اختلاف برد، اما یاران علیرضا جهانبخش به تساوی رضایت دادند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) پنج دیدار انجام شد که در پایان آنها تیم‌های تاتنهام، چلسی، منچستریونایتد و ساوتهمپتون با پیروزی میدان را ترک کردند، اما برایتون در آخرین دقایق بازی خانگی‌اش متوقف شد.

در ورزشگاه اولدترافورد، تیم فوتبال منچستریونایتد با تک گل دقیقه ۸ مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی، دومین پیروزی این فصل خود را رقم زد. شیاطین سرخ اکنون با هشت امتیاز از پنج بازی در رده چهارم جدول قرار دارند.

در لندن هم تیم فوتبال تاتنهام میهمان سرسخت خود کریستال پالاس را به آسانی و با نتیجه قاطع ۴ بر صفر درهم کوبید. سون هئونگ مین دو بار در دقایق ۱۰ و ۲۳، پاترک فن‌آنهولت در دقیقه ۲۱ (گل به خودی) و اریک لاملا در دقیقه ۴۲ گل‌‌های این بازی را به ثمر رساندند. این دومین برد تاتنهام در فصل جاری بود که این تیم را هشت امتیازی کرد و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از منچستریونایتد در جایگاه سوم قرار داد.

چلسی نیز امشب حریف و میزبان خود ولورهمپتون را قاطعانه و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد. تامی آبراهام ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود، چرا که هت‌تریک کرد. او در دقایق ۳۴، ۴۱ و ۵۵ گلزنی کرد و البته یکی از دو گل حریف را هم در دقیقه ۶۹ با باز کردن دروازه تیم خودی به ثمر رساند. فیکایو تومری در دقیقه ۳۱ دیگر گل چلسی را زد. در ادامه دومین گل «گرگ‌ها» در دقیقه ۸۵ و توسط پاتریک کوترونه به ثبت رسید و در نهایت میسون مانت، با گلزنی در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده، فستیوال گل تیمش در خانه ولورپهمتون را به پایان رساند.

با این نتیجه، دومین برد این فصل آبی‌پوشان لندن در کارنامه‌شان به ثبت رسید و آنها هشت امتیازی شدند، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد، لسترسیتی و تاتنهام در رده ششم جدول ایستادند.

برایتون نیز امروز در دیداری خانگی مقابل برنلی به تساوی یک - یک رضایت داد. یاران علیرضا جهانبخش در دیداری که هم‌تیمی ایرانی‌شان در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت، با گل دقیقه ۵۱ مائوپای پیش افتادند و تا دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم سه امتیاز را از آن خود کرده بودند، اما با دریافت یک گل از جف هندریک مجبور به تقسیم امتیازات شدند. برایتون که در این فصل تنها یک برد کسب کرده است، با پنج امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

در آخرین بازی نیز ساوتهمپتون میزبان ۱۰ نفره‌اش شفیلد یونایتد را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج