جاباما
۹۰۷۱۹۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از این تیم به عنوان کاندیدای همیشگی برای قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم : امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدا تشکری از پیشکسوتان بامعرفت دارم. شروع مربیگری من از استقلال اهواز و شهر اهواز بود و خاطرات خوبی از اینجا دارم.

من اهواز را خانه خودم می‌دانم و خوشحالم که به این شهر آمده‌ام. امیدوارم استقلال اهواز به لیگ برتر برگردد. با اینکه پول نبود اما برادران شفیع زاده آمدند خدمت کردند و به هر دلیلی رفتند.

قلعه‌نویی: دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

من این تشکر را باید انجام می‌دادم. درباره بازی باید بگویم خوشحالیم که ابتدا گل نخوردیم و بیشتر خوشحالیم که فکر می‌کنم به غیر از یک ضربه، فولادی‌ها نزدیک دروازه ما نشدند و دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ما چند کرنر و کاشته داشتیم. البته فولاد هم تیم خوب و ریشه‌‌داری است که دو قهرمانی لیگ برتر در کارنامه‌اش دارد، ولی لیاقت ما در این بازی برد بود.

از داوری تشکر می‌کنم و چون گفته‌اند در مورد داوری صحبت نکنید باید بگویم به جز یکی دو صحنه داوری خوب بود. ما در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. ممکن است دستور موقت بدهند و این دستور موقت را هم دیدیم.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: تا قبل از بازی با فولاد تیم ما هجومی‌ترین و مالک‌ترین تیم بود. از تیمم خیلی راضی هستم. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند خیلی به ما کمک می‌کنند. نگرش ما این بود که تیم را هجومی‌تر کنیم.

البته یکی از بدشانسی‌های ما این است که در سرما باید به تبریز برویم و در گرما در اهواز و بوشهر بازی کنیم. ما یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم و از بازیکنانم چه آنهایی که تازه آمدند و چه آنهایی در تیم بودند، راضی هستم.

قلعه‌نویی درباره شرایط فولاد خوزستان عنوان کرد: اجازه بدهید در مورد فولاد صحبت نکنم. مربی این تیم می‌آید و خودش صحبت می‌کند. من درباره تیم خودم صحبت می‌کنم. در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم، اما باید خیلی حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وینگرهای ما در بسیاری از زمان بازی می‌توانستند یک در مقابل یک را رد کنند اما این کار را انجام ندادند. هنوز به ایده‌آل‌های‌مان نرسیدیم، اما این را بگویم تیم‌هایی که در خانه خودشان بسته بازی می‌کنند و هدف اول‌شان گل نخوردن است کار را برای ما سخـت‌تر می‌کنند، چون ما یک تیم تهاجمی هستیم.

در این بازی چندین موقعیت خوب داشتیم و در نیمه دوم دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن بود. فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم نیازمند نبود هم اتفاقی نمی‌افتاد. البته جواد نکونام سرمربی جوانی است که نیاز به زمان دارد تا افکار تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص این موضوع که به نظر می‌رسد تیمش فقط با پاس‌های بلند فوتبال بازی می‌کند، تصریح کرد: اصلاً این‌طور نیست. در یک صحنه امید نورافکن با پای راستش شوت زد و توپ از کنار تیرک رد شد. آیا این هم ارسال بود؟ شما آمار را ببینید.

فکر می‌کنم ما نزدیک به 500 پاس دادیم. اگر وینگرهای ما درست ارسال می‌کردند به گل هم می‌رسیدیم. چندین خطا پشت محوطه حریف داشتیم که با بازی ترکیبی به دست آمد. تیم ما همه نوع فوتبالی بازی می‌کند، در هوا قوی هستیم، در گردش توپ هم عملکرد خوبی داریم. اگر وینگرهای ما خوب ارسال کنند به ایده‌آل‌مان می‌رسیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در پایان بازی با مهدی هاشمی‌نسب جر و بحث داشت، خاطرنشان کرد:‌ خیر، مشکلی نبود. او همیشه به ما محبت دارد.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص اینکه قول قهرمانی سپاهان را می‌دهد، گفت:‌ هیچ مربی نمی‌تواند بگوید تیمم را قهرمان می‌کنم، اما سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است امسال هم با این آمار جزو تیم‌های خوب هستیم. این را هم بگویم که هر تیمی جلوی ما بازی می‌کند دروازه‌بانش در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      اگه دوپنالتی واضح راداور میگرفت ،دروازه بانتان روز پرگاری هم داشت ،باید ازداوری هم ممنون باشید وبرایش نوشابه باز کنید . لازم نکرده اینقدرمنت برسر اهواز بگذارید وشروع مربیگریتان را از این شهر بدانید درحالیکه از برق تهران آغاز کردید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قال نکن لنگی دماغ سوخته ‌...

    • بدون نام

      معلومه که راجع به داوری نظر نمیدی، چون پنالتی واضح برای فولاد گرفته نشد! اگه عکس این اتفاق افتاده بود، اونوقت لابد آقایون میخواستن پرسپولیس را قهرمان کنند و 15 تیم دیگه باید برای دومی بجنگند! واقعاً که امیر مافیا برازنده ترین لقب برای شماست.

    • بدون نام

      متاسفانه داور پنالتی محرز رو بنفع فولاد نگرفت

    • بدون نام

      امیرشهره نوعی مافیای فوتبال هست

    • بدون نام

      امسال داوران با قله نوعی چه مهربان شده اند !!!

    • بدون نام

      پنالتی واضح رو داور نگرفت!

    • فولادخوزستان

      آدمی دروغگوتر از قلعه نویی خود قلعه نویی هستش با اینکه فولاد نصف بازیکنان خودرانداشت ولی مقابل بازیکنان میلیاردی سپاهان عالی بازی کردن اگه لطف داور به این مربی دغل باز نبود الان فولاد بادوگل پیروز میدان بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج