جاباما
۹۰۷۲۵۳
۳۰ نظر
۵۱۶۵
۳۰ نظر
۵۱۶۵
پ

معمای ۱۰‌ساله مرگ یک زن بعد از رابطه با دو مرد!

راز مرگ زنی میان‌سال که در پی ارتباط با مردی جان باخته است، به دلیل پیدا‌نشدن جسد و حرف‌های ضد‌و‌نقیض متهمان بعد از ۱۰ سال همچنان سربه‌مهر مانده است.

روزنامه شرق: راز مرگ زنی میان‌سال که در پی ارتباط با مردی جان باخته است، به دلیل پیدا‌نشدن جسد و حرف‌های ضد‌و‌نقیض متهمان بعد از ۱۰ سال همچنان سربه‌مهر مانده است.

فرزندان زنی به نام نرگس ۱۰ سال قبل به مأموران پلیس خبر دادند مادرشان گم شده است. آن‌ها به مأموران گفتند آخرین بار مادرشان همراه مردی به نام یوسف بود و پس‌از‌آن دیگر از مادرشان خبر ندارند. با شکایت دختران مقتول تحقیقات آغاز شد.

یوسف ابتدا مدعی شد خبری از آن زن ندارد و نرگس شبانه خانه او را ترک کرد و رفت؛ اما بعد از چند روز اعتراف کرد با نرگس رابطه داشته و نرگس در خانه او سرکه خورده و فوت شده است.

متهم گفت: من با همکاری دوستم مجید جسد را از خانه بیرون بردیم و مجید آن را آتش زد. بعد از اعترافات متهم پلیس تحقیقات زیادی برای کشف جسد نرگس انجام داد؛ اما جنازه کشف نشد. با توجه به اینکه یوسف همچنان بر مرگ نرگس اصرار داشت، با شکایت اولیای‌دم مبنی بر قتل عمدی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. به دلیل اینکه جسد پیدا نشده بود، پرونده با نقص تحقیقات روبه‌رو و به‌همین‌دلیل رسیدگی به آن طولانی شد.

معمای ۱۰‌ساله مرگ یک زن بعد از رابطه با دو مرد!

متهم روز گذشته یک بار دیگر پای میز محاکمه رفت. همه اولیای‌دم که فرزندان مقتول بودند، به غیر از یک نفر درخواست قصاص کردند و یکی از آن‌ها اعلام گذشت کرد؛ سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. قاضی خطاب به او گفت: اتهام شما قتل عمدی و تشکیل خانه فساد است. آیا قبول دارید؟

متهم گفت: من این اتهامات را قبول ندارم. من چنین کاری نکرده‌ام. با نرگس رابطه داشتم و او به خانه من می‌آمد. روز حادثه هم به خانه من آمد. بعد از من کمی پول گرفت و به جایی رفت و دوباره برگشت. بعد با هم رابطه داشتیم. بعد از رابطه او به سمت آشپزخانه رفت و کمی سرکه خورد، به سمت یخچال رفت که آب بردارد؛ اما روی زمین افتاد و درجا فوت کرد.

من خیلی ترسیده بودم. به دوستم مجید زنگ زدم و از او کمک خواستم. مجید هم با نرگس رابطه داشت. او زودتر رفته بود. وقتی که زنگ زدم، مجید آمد. او وانت داشت و در تره‌بار کار می‌کرد. نیمه‌شب بود که مجید آمد، جسد را داخل وانت گذاشت و برد و بعد‌از‌آن من دیگر خبر ندارم چه اتفاقی افتاد. من بار‌ها گفته‌ام که قاتل نیستم و خانه فساد هم تشکیل نداده بودم.

در ادامه وکیل او در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من پیشنهاد مصالحه داده‌ام؛ اما اولیای‌دم رضایت نمی‌دهند. واقعیت این است که در این پرونده پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد. وکیل قبلی متهم در جلسه دادگاه ادعا کرده نرگس را در مشهد دیده است که به سمت گرگان می‌رفته و دو آپارتمان خریداری کرده و با هویت جعلی زندگی می‌کند.

او مسیر را منحرف کرده؛ در‌حالی‌که دادگاه این موضوع را بررسی کرده و متوجه شده واقعیت ندارد و همین مسئله باعث طولانی‌شدن پرونده شده است. موکل من با همسرش مشکلاتی داشته و همسرش در زمان حادثه با حالت قهر خانه را ترک کرده بود. موکل من نیز با نرگس رابطه برقرار می‌کند. براساس گفته‌های موکل نرگس به مواد مخدر اعتیاد داشت؛ چراکه هر بار از او پول می‌گرفت، به محلی می‌رفت و بعد از بازگشت حالت روحی درست نداشت و کار‌هایی که می‌کرد، دست خودش نبود. احتمال اینکه نرگس به خاطر مواد و سپس خوردن سرکه جان باخته باشد، زیاد است.

وکیل متهم ادامه داد: نکته دیگر این است که بر‌اساس تحقیقاتی که من کردم، مقتول ۱۰ سال قبل از این حادثه نیز یک بار خانه را ترک کرده و به مدت هشت ماه مفقود بود. شوهرش به دنبال او می‌گشت و سرانجام او خودش بعد از هشت ماه به خانه برگشته؛ بنابراین او سابقه مفقودشدن داشته است.

نکته مهم دیگر که در این پرونده وجود دارد، این است که فرزندان مقتول ابتدا تصور نمی‌کنند که مادرشان مرده است. آن‌ها فکر می‌کنند مادر از آن‌ها قهر کرده است و تک‌به‌تک به تلفن همراه او پیام می‌دهند و درخواست بخشش می‌کنند و از او می‌خواهند که به خانه برگردد؛ اما وقتی نمی‌آید، با پلیس تماس می‌گیرند. من می‌دانم وقتی که نرگس گم شد، پسرش ۱۲‌ساله بود و حالا ۲۲‌ساله است و تحمل بی‌مادری در سال‌های حساس زندگی خیلی سخت است؛ اما واقعیت این است که آشفتگی‌هایی وجود داشته است؛ هرچند فرزندان مقتول حتی از داشتن یک مزار برای مادرشان محروم شده‌اند؛ اما مدارک در پرونده نشان نمی‌دهد که مقتول کشته شده باشد. او احتمالا فوت شده است.

او گفت: موکل من بعد از این حادثه زندگی خانوادگی‌اش را از دست داده است او از ترس اینکه مبادا آبروریزی شود، به اورژانس خبر نداده که نرگس حالش بد شده. نگران این بوده که همسرش از او جدا شود. متأسفانه در‌حال‌حاضر همسر موکل من از او جدا شده و آنچه موکل می‌ترسیده، بر سرش آمده است؛

بنابراین دیگر چیزی برای از‌دست‌دادن ندارد که بخواهد پنهان‌کاری کند. موکل من در زندان به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد و از یک جوان ورزشکار به یک جوان فرتوت تبدیل شده است؛ هرچند می‌گوید ترک کرده؛ اما من واقعا نمی‌دانم باید حرفش را قبول کنم یا نه؛ اما از‌آنجایی‌که وظیفه دارم، باید دادگاه را در جریان قرار می‌دادم؛ بنابراین من همچنان بر مسئله مصالحه تأکید می‌کنم و از اولیای‌دم درخواست دارم به این موضوع فکر کنند.

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام جنایت بر میت را رد کرد و گفت: من با نرگس رابطه نداشتم و متهم ردیف اول برای اینکه می‌داند وضع مالی من خوب است، نام من را آورده تا مجبور شوم به او پول بدهم از زندان خارج شود. قضات با پایان جلسه دادگاه برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      خوب که چی بشه حداقل اگه نتیجه داده بود مینوشتی مثل فیلم اصغر فرهادی پایان باز داشت معلوم نیست که چی بشه فقط خواستی یه خبر بزنی دیگه اینم بزن سگ من گم شده اکه پیدا بشه......

    • دونالد ترامپ

      نرگس يوسف مجيد و اون وکيل که دروغ گفته و اين وکيل که از يه اشغال دفاع ميکنه رو بايد دار زد اين موجودات نباشن دنيا جاي بهتريه تمام

      پاسخ ها

      • الناز

        وا ترامپ از تو بعیده هاااا
        ترامپ اینبار قضاوتت را خوب دیدم چون هم مرددرا محکوم کردی هم زن را

    • بدون نام

      چه زندگیهای کثیفی
      چه مملکت کثیفی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو امریکا جون اصلا از این چیزا نیست!!!

      • بدون نام

        مردک رابطه داشته بعد میترسیده زنش بفهمه و طلاق بگیره خب مگه مجبور بودی خاک بر سر

      • م۴

        زنی که دنبال هم چه کاری برود بهتر که کشته بشه خاک برسرفرزندانش

    • بدون نام

      اخه بچه های این زن با چه رویی چنین تقاضایی کردن مرده که مرده باشد هم این مرد اونو کشته باشه بازم پسرش غیرتش کجاست به جهنم که مرده یا کشتنش لابد به خاطر پول تیغیدن بعد ده سال ول کن نیستن

      پاسخ ها

      • خفه

        مردها باید بمیرند که همه غلطی می کنند باز دو قورت و نیمشون باقیه

    • بدون نام

      لطفا بقیه ی شو هم بزارید ببینیم چی شد نرگس زنده س یا فوت شده یا کشته شده

    • بدون نام

      چه جالب رابطه با زن نامحرم فساد نیست و خیلی هم شرعی است !!!!

    • خواننده

      سرکه خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • الناز

        سرکه ادم را میکشه؟؟؟واقعا چه چیزها که آدم میشنوه اونوقت باید هر کس ترشی بخوره بمیره

      • بدون نام

        آره الناز جون سرکه آدم میکشه.اگه سرکه رو از شیشه سر بکشی باعث مرگ میشه.چندین مورد رو سراغ دارم

    • بدون نام

      سرکه خورده؟

      مگه سرکه هم می خورن؟

    • بدون نام

      مردک های فاسد! بی ناموس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنهای هوسباز بی هویت

    • بدون نام

      ازبس که این احکام دیراجرامیشه وطول وتفصیل الکی پیدامیکنه که قاتل درخیلی ازموارد باتوجه به فاصله زمانی زیاد با زمان قتل جزییات قتل رویادش میره

      پاسخ ها

      • سبد عبدالحسین زارعی

        قدیم ها .میرفتن زندان ترک .کنند حالا میرن تو زندان معتاد میشن اینجا چه خبره.جل خالق

      • بدون نام

        تو بیا حکم صادر کن

    • میثم

      ۱۰ساله طرف تو زندان هست تازه هنوز نمیدونه قراره چی بشه جوان ورشکار فرتوت اینم هزینه زیر آبی رفتن بعد از قهر کردن زنش بعدم طرف اعتراف رابطه جنسی کرده زنا محسوب نمیشه
      درهرصورت ۱۰ سال برا رسیدگی پرونده خیلی زیاده چرا اینقدر طول میدن میخواستن زنه زنده بشه جنازه که پیدا نمیشه خودش اعتراف کرده یا باید لوث حساب کرد یا قتل غیرعمد

    • بدون نام

      متوجه نشدم شوهر داشته یانه ؟ مگه زنا حساب نمیشه که متهم و وکیلش ادعا میکنن رابطه داشته اما قتل نکرده ! با یه بررسی از خانواده زن میشه فهمید معتاد بوده یانه ؟

    • بدون نام

      بچه هاش رفتن دنبال دیه ....

    • بدون نام

      واقعا خجالت اوره داشتن اسم چینین مادری خودش اوج بی ابروییه الان میگن از داشتن مزار محرومین زنی ک با چندین مرد رابطه داشته باشه همون بهتر ک بمیره یا دربدر بشه جمعش کنین بخدا شده اروپا ن ایران

    • بدون نام

      سرکه منظورش شرابه یا از همین سرکه بازاریا بوده؟ نکنه نقشه کشیدین بازار سرکه رو خراب کنین اخه چند وقته گرون شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مواد و مشروب با هم آدم سنکوپ میکنه ممکنه بمیره بخصوص اگر زیاد بزنه بالا

    • ج

      خانم ها خودشان مقصرند چراغ سبز میدهند و باعث فساد می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چراغ سبز؟؟؟ چراغ روشنه تو چرا دنبالش میری مگه افتادن دنبالت

    • بدون نام

      شاید نمرده! جسدش جون پیدا کرده زنده شده. بعد فهمیده چه گندی زده رفته یه جای دیگه داره زندگی میکنه!
      چقدر راحت از رابطه حرف میزنن با زن شوهردار!

    • الناز

      زکی هرکی سرکه بخور مرده من هم امتحان میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج