۹۰۷۳۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: هر بازی برای ما یک جنگ است

مربی اینترمیلان پس از پیروزی مقابل اودینزه در دیدار هفته سوم سری آ اظهار داشت: سطح لیگ ایتالیا بالا رفته و هر بازی برای ما یک جنگ است.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در دیدار هفته سوم سری آ ایتالیا، اینترمیلان موفق شد با تک گل استفان سنسی مقابل اودینزه به برتری رسد.

آنتونیو کونته پس از این دیدار گفت: ما باید در هر بازی، برای هر نتیجه و در هر شرایطی بجنگیم. من به بازیکنانم توضیح دادم که این دیدار بسیار سخت است و این ۳ امتیاز چقدر برای ما ارزش دارد.ما لایق این امتیاز بودیم ولی باید بگویم که اودینزه تا انتهای بازی واقعا خوب کار کرد.

وی ادامه داد: ما باید تمام کنندگی بهتری داشته باشیم.من چیزهای احمقانه در روزنامه ها زیاد خواندم ولی مطمئنم که چیزی به قطع برای ما نیست. هر بازی یک جنگ برای ماست و سطح سری آ یقینا افزایش یافته است.

مربی اینتر گفت: به بازیکنانم گفته بودم که اودینزه در دفاع عالی است و بسیار خوب ضد حمله می زند. ما از عقب بازی را آغاز می کردیم و اودینزه برای ما بسیار مشکل ایجاد کرد و این تیم برای حریفان نیز سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

وی در خصوص سانچس و گودین نیزگفت: گودین به ما تجربه و ثبات را می بخشد و در کنار دی فری استحکام بیشتری به دفاع ما می دهد. الکسیس نیز بسیار خاص بازی می کند و ما به حرکاتش در بازی نیازمندیم.من بازیکنان زیاد خوبی دارم و می توانم هر موقع لازم از آنها استفاده کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج