۹۰۷۳۵۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نکونام وارد لیست سیاه فولادی‎ها شد

نتایج سه هفته اخیر فولاد باعث خشم هواداران این تیم و شروع شعار‌ها علیه کادرفنی سرخپوشان اهوازی شده است.

خبرگزاری میزان: جواد نکونام در ابتدای این فصل راهی فولاد شد تا این تیم را به سمت قهرمانی سوق بدهد، اما با شرایط پیچیده‎ای مواجه شده که خودش، بخشی از این پیچیدگی است.

او را به عنوان یک مربی با تفکرات دفاعی در ایران می‎شناسیم. نکونام هنگام هدایت خونه‎به‏خونه بابل و همچنین نساجی مازندران هم همین تفکرات را داشت و حالا که هدایت فولاد را برعهده گرفته، قصد دارد تا تاکتیک «دفاع - ضدحمله» را در این تیم پیاده کند؛ تاکتیکی که احتمالا از الگوی خود در مربی‎گری یعنی کارلوس کی‎روش به امانت گرفته غافل از اینکه خطه فوتبال‎خیز اهواز عاشق فوتبال تهاجمی است.

طرفداران فوتبال در اهواز با سایر نقاط ایران تفاوت محسوسی دارند. آن‌ها باید همیشه تیم‎های محبوب خود را در حال حمله روی دروازه حریفان ببینند و این اتفاقی است که هنوز در بین تاکتیک‎های نکونام دیده نشده است. در سه بازی گذشته از فصل نوزدهم، فولادی‎ها تنها ۲ امتیاز دشت کردند و ۷ امتیاز از کف این تیم رفته آن هم در حالی که ۲ بازی در خانه برگزار کردند و تنها امتیاز خارج از خانه هم برابر استقلال و در آخرین دقایق بازی مقابل این تیم پرحاشیه تهرانی رقم خورد.

وقتی ۲ امتیاز بازی با سپاهان هم دود شد و به هوا رفت، هواداران عصبانی فولاد که حالا دیگر سکو‌ها را پر نمی‎کنند، اقدام به سر دادن شعار‌هایی علیه نکونام کرده و خواهان برکناری یا استعفای او شدند. این شعار‌ها درست با سومین تعویض نکونام استارت خورد؛ او در دقیقه ۹۰، لوسیانو پریرا را بیرون کشید و میلاد بدرقه به عنوان مدافع را وارد زمین کرد. اولین واکنش نکونام نسبت به این اتفاق، غیبت در کنفرانس خبری بود و دومین واکنش از سوی مسئولان فولاد، حمایت همه جانبه سعید آذری مدیرعامل جدید باشگاه از این مربی جوان.

با شرایطی که رقم خورده، همکاری نکونام با فولاد شاید به این زودی به پایان نرسد، اما با مشکلات تازه‎ای مواجه خواهد شد. مشکلاتی که کار برای این مربی جوان در اهواز را سخت و دشوار می‎کند مگر اینکه روند امتیازگیری و شرایط تاکتیکی تیم به طور کلی دچار تحول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیش بینی کرده بودم! نکونام باید فعلا تو لیگ یک کار کنه! کسانی مثل پاشازاده، فکری و... هم تونستن تیم رو از لیگ یک بیارن لیگ برتر ولی پیشنهادی هم از لیگ برتر نداشتن، چون باید باز هم تجربه دار بشن!

    • علی

      مربی ایرانی به درد فولاد نمیخوره، الان که برانکو اخراج شده بیارینیش فولاد

    • علی

      مربی ایرانی به درد فولاد نمیخوره، الان که برانکو اخراج شده بیارینیش فولاد

    • بدون نام

      اخه این کجا مربی بوده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج