۹۰۷۳۵۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دریس: از بازی مقابل پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

محمد دریس، دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس سخت است، اما، خود را دست کم نمی‌گیریم و از این بازی امتیاز می‌خواهیم.

خبرگزاری میزان: محمد دریس در مورد دیدار فردای تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: طی روز‌های اخیر برای بازی با تیم پرسپولیس تمرین کردیم. می‌دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند و با وجود برخی تغییرات، همچنان اسکلت اصلی فصل قبل را حفظ کردند. بازی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرسپولیس بدون شک سخت خواهد بود، ولی خودمان را دست کم نمی‌گیریم و از این بازی امتیاز می‌خواهیم.

وی ادامه داد: تیم ما شروع خوبی داشت و تاکنون بد نتیجه نگرفتیم. می‌خواهیم روند خوب تیم خود را حفظ کنیم و بدون توجه به سختی این بازی تلاش می‌کنیم از حریف‎مان امتیاز بگیریم. برنامه‌هایی برای این بازی داریم و ارزش امتیازات ابتدای فصل را به خوبی می‌دانیم.

دروازه‌بان تیم صنعت نفت در پایان با اشاره به کسب ۴ امتیاز ار دو بازی قبل تصریح کرد: در دو بازی اول فصل با تیم‌های خوزستانی تقابل داشتیم و ۴ امتیاز ارزشمند گرفتیم. از ابتدای فصل تا الان از استان خارج نشدیم. حالا در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر در خارج از خانه به مصاف حریف نامداری، چون پرسپولیس می‌رویم. از طرفی اسکوچیچ از بازیکنان توقع دارد دستورات فنی او را به خوبی انجام دهند و تمرینات خوبی را برای آماده سازی تیم در نظر گرفته بود، از این رو خود را برای برگزاری بازی خوب در تهران آماده کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بارانا

      خوردی عمرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج