جاباما
۹۰۷۴۱۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تصاویر زنده جدید از گوگل پیکسل ۴ اکس ال

ظاهراً فاش شدن تصاویر زنده از گوشی پیکسل گوگل، پیش از رونمایی رسمی تمامی ندارد. تصاویر متعددی که از پیکسل ۴ اکس ال منتشر شده برخی مشخصات کلیدی آن را تأیید می‌کند.

دیجیاتو: ظاهراً فاش شدن تصاویر زنده از گوشی پیکسل گوگل، پیش از رونمایی رسمی تمامی ندارد. تصاویر متعددی که از پیکسل ۴ اکس ال منتشر شده برخی مشخصات کلیدی آن را تأیید می کند.

تصاویر زنده جدید از گوگل پیکسل ۴ اکس ال

این عکس ها توسط یک فروشگاه ویتنامی به نام D Store منتشر شده. مشخص نیست این فروشگاه چگونه موفق شده به گوشی دست پیدا کند. البته آن طور که به وبسایت ورج گفته شده این دستگاه یک نمونه نهایی نیست و بیشتر شبیه به یک مدل آزمایشی به نظر می رسد. همچنین فروشگاه مدعی است که این گوشی یک نمونه تقلبی نیست.

دی استور تعداد 21 عکس را منتشر کرده که اطلاعات چندان جدیدی ندارد اما بسیاری از مشخصات قبلی را تأیید می کند. در صورتی که این اطلاعات درست باشد گشودگی دیافراگم دوربین اصلی پیکسل 4 اکس ال f1.73 است که در مقایسه با f1.8 در پیکسل 3 اندکی بهبود یافته است. مشحصات دوربین تله فوتو مشخص نیست اما گفته می شود این دوربین از حسگری 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

بر اساس آنچه در اپلیکیشن دوربین به چشم می خورد گوگل پیکسل 4 اکس ال عکس هایی با نسبت 16 به 9 می گیرد و این در حالی است که ابعاد استاندارد حسگر، 4 به 3 است. شاید گوگل راهکاری مشابه با اپل در آیفون 11 را در پیش گرفته تا از مزیت لنز فوق عریض دوربین بهره ببرد و با تصاویر عریض تمامی نمایشگر را پوشش دهد. البته این که گوگل تصمیم بگیرد به نفع رابط کاربری، تصاویر را کراپ کند عجیب به نظر می رسد.

بر اساس تصاویر، گوگل پیکسل 4 اکس ال از چیپست اسنپدراگون 855 در کنار 6 گیگابایت رم بهره می برد. نمایشگر این گوشی رزولوشن 3040 در 1440 دارد و نرخ رفرش آن 90 هرتز است. بر اساس تصاویر انتظار می رود باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این گوشی را تأمین کند. احتمالاً پیکسل های بعدی گوگل در اکتبر (مهر تا آبان) رونمایی خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج