۹۰۷۶۱۶
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس و دستگیری ۳ سوداگر مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را داشتند، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان خور و بیابانک طرح مقطعی ایست و بازرسی را در محورهای فرعی بیاضه- رباط و حاجی اباد- بیاضه اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ماموران حین اجرای طرح به یک سواری پژو پارس به رانندگی یک آقا و سرنشینی ۲ خانم مشکوک و آن را متوقف می کنند بیان داشت: راننده و سرنشینان خودرو با اعلام این موضوع که در حال مسافرت خانوادگی هستند قصد فریب دادن ماموران را داشتند که هوشیاری پلیس مانع از این کار شد و خودرو را بازرسی کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از این خودرو ۴۰۸ کیلو حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و قاچاقچیان ناکام ماندند.

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت

معصوم‌بیگی بیان داشت : محموله و خودروی قاچاقچیان توقیف و 3 سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند ، نسبت به رفت وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنها حساسیت ویژه ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیکار

      چنان می گوید سوداگر مرگ هرکه نفهمد چه جنایت کارهای را گرفتین یک مر ودوزن راگرفتین آنها بیکاری وبدبختی این کار را می کنند در کشور کار بود هیچ کس جان خودش رابه خطر نمی انداخت که بخواهد با آبرو جان خود بازی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت پرت میگی تو میدونی چند خانواده بخاطر مصرف همینا از هم میپاشه؟چند زن مطلقه میشه؟چند بچه روانی بزرگ میشه؟عذر بدتراز گتاه نیار

    • یک بیمار وابسته به تریاک

      حال که کل موادمخدر مخدر مکشوفه را ضبط شده تکلیف افراد بیماری که وابسته به این مواد شده چیست؟ و آیا جهت تامین مردم زیر مجموعه آن حوزه جهت تامین و فراهم آوردن جیره خود به کجا مراجعه کنند با سپاس،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا جیره برن ترک کنند بچسین بخانوادشون مثل مرد زندگی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج