۹۰۷۶۱۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری‌فرد: سوپرجام را در بازی با سپاهان می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای تاج به من اعلام داشت که چون فرصتی تا بازی با صنعت نفت باقی نمانده و هماهنگی‌های لازم انجام نشده، جام قهرمانی قبل از بازی خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی به تیم پرسپولیس اهدا خواهد شد.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: محمد حسن انصاری فرد درباره نتیجه مذاکرات خود با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و سعید فتاحی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت:تیم پرسپولیس در لیگ و جام حذفی قهرمان شد و به عنوان قهرمان سوپر جام معرفی شده و ما تاکید داشتیم جام قهرمانی در ورزشگاه و با حضور هواداران و همه اعضای تیم که زحمت کشیده‌اند به تیم قهرمان اهدا شود.

انصاری فرد افزود: تاکید ما دریافت جام در ورزشگاه آزادی و پیشنهاد ما دریافت جام قبل از بازی با صنعت نفت آبادان بود و به خاطر درگیر نشدن تمرکز بازیکنان قبل از بازی به دور افتخار بعد از دریافت جام اکتفا کرده و این را با روسای فدراسیون و سازمان لیگ هم در میان گذاشتیم.

انصاری‌فرد: سوپرجام را در بازی با سپاهان می‌گیریم

در نهایت آقای بهاروند تاکید داشتند نظر آقای تاج را هم جویا شویم که بنده پیگیری‌های لازم را انجام دادم و امروز در پی جمع بندی مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ، آقای تاج به بنده اعلام داشتند که چون فرصتی تا بازی با صنعت نفت باقی نمانده و هماهنگی‌های لازم انجام نشده، جام قهرمانی قبل از بازی خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی به تیم پرسپولیس اهدا خواهد شد.

انصاری فرد در ادامه گفت: آقای تاج در گفت و گویی که داشتیم از صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند و از تلاش‌هایی که برای تسویه بدهی‌ها و ارسال همه مدارک طی روزهای گذشته انجام شده یاد کردند.

حقیقتا طی این مدت امورات زیادی را برای اخذ مجوز حرفه‌ای حسب وظیفه انجام دادیم و مسئولان محترم فدراسیون و سازمان لیگ هم نهایت همکاری را داشتند که جا دارد از حسن نیت و راهنمایی‌های همه عزیزان تشکر کنیم.

همچنین از مجموعه معاونین و پرسنل باشگاه پرسپولیس در بخش روابط بین‌الملل، مالی، اداری، ذیحسابی، حقوقی، روابط عمومی و رسانه، اقتصادی، استادیوم‌های شهید درفشی فر و شهید کاظمی، آکادمی، دبیرخانه و.... که در دو هفته اخیر شبانه روز تلاش کردند تا مدارک لازم تهیه و ارسال شود، تقدیر می‌کنیم و از طلبکارانی هم که تخفیف دادند و شرایط باشگاه را درک کردند ممنونیم.

در این باره از آقای سهیل مهدی رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای و همکاران شان و اعضای محترم کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای که راهنمایی‌های خوبی داشته‌اند کمال تشکر و امتنان را داریم و خرسندیم که آقای تاج خبر صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را به ما اعلام داشتند و از نگاه حرفه‌ای ایشان که اصرار باشگاه به دریافت جام در ورزشگاه را درک کرده و از اهدا جام قهرمانی در حضور هواداران و در ورزشگاه در بازی هفته پنجم خبر دادند ممنونیم.

انصاری فرد در پایان گفت: ان‌شاالله که در لیگ نوزدهم فارغ از حواشی کاذب شاهد رقابت جوانمردانه تیم‌ها بدور از هرگونه حاشیه مخربی باشیم و از رقابتی جذاب و بدون تنش و در شرایطی برابر و عادلانه برای همه تیم‌ها لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ess

      انشالله آنروز با باخت به تیم سپاهان جامتان دیدنی تر و بیادماندنی باشد. لنگی های کثیف

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      ای بدبختای حقیر. جام پولی و خریداری شده . جام بدون بازی و زحمت.‌خنده دارین بخدا. ی تیم چقد باید حقیر باشه ک گریه کنه واس جام اونم بدون بازی

      پاسخ ها

      • حامد.

        بدبخت تویی بیچاره که داری میمیری از حسودی.
        حریف نداریم حریف.
        قهرمان هر دو جام شدیم و سومی به صورت اتوماتیک خودش میاد.
        شما هم میتونین بسم الله.
        خخخخخ.
        البته اگه تا اون موقع نمردی از حسودی.
        خخخخ

    • بدون نام

      اینکه آقای تاج اصفهانی اهدا جام رو قبل از بازی سپاهان گذاشته بدون دلیل نیست، چرا که بهم خوردن تمرکز تیم و بازیکنان به نفع سپاهان تموم میشه!!! این همه بازی خونگی، چرا قبل از بازی با رقیب مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی؟؟؟

    • ‌Ansari007

      یه سوال داشتم،امسال بایرن مونیخ و منچستر سیتی قهرمان لیگ و حذفی شدن اما با نایب قهرمان لیگ بازی سوپرجام برگزار کردند اما تو ایران بدون هیچ بازی یه جام مفت و مجانی به یه تیم داده میشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج