۹۰۷۶۴۶
۷۶ نظر
۵۲۲۵
۷۶ نظر
۵۲۲۵
پ

سرنوشت هولناکِ مراجعه به مطب دندانپزشک

پسر و دختر سه ساله‌ای که تقریبا یک سال پیش با مادران شان راهی یک دندانپزشکی شدند تا کار ساده‌ای روی دندان‌های کوچک شان انجام شود. اما همین کار ساده به مصیبت و فاجعه‌ای بزرگ تبدیل شد.

رکنا: پسر و دختر سه ساله‌ای که تقریبا یک سال پیش با مادران شان راهی یک دندانپزشکی شدند تا کار ساده‌ای روی دندان‌های کوچک شان انجام شود. اما همین کار ساده به مصیبت و فاجعه‌ای بزرگ تبدیل شد.

دکتر دندانپزشک اراکی به ممنوعیت مادام العمر از فعالیت‌های پزشکی محکوم شد، اما این رأی هنوز قطعی نیست و روناک و امیرعلی ۳ ساله که قربانی قصور پزشکی شدند در زندگی نباتی به سر می‌برند.

زندگی نباتی و مرگ سهم امیرعلی و روناک کوچولو شد. پسر و دختر سه ساله‌ای که تقریبا یک سال پیش با مادران شان راهی یک دندانپزشکی شدند تا کار ساده‌ای روی دندان‌های کوچک شان انجام شود. اما همین کار ساده به مصیبت و فاجعه‌ای بزرگ تبدیل شد.

سرنوشت هولناکِ مراجعه به مطب دندانپزشک

هر دو روی یک تخت در یک دندانپزشکی و زیر دست یک دکتر دندانپزشک دچار عارضه‌های وحشتناکی شدند؛ روناک تاب نیاورد و بعد از ۳۸ روز جان باخت. امیرعلی، اما زنده ماند، ولی چه زنده ماندنی؛ او حالا ۸ ماه است که فقط روی تخت خوابیده و تنها نفسش است که میرود و میآید.

نه می‌تواند حرف بزند و نه می‌تواند راه برود. او حالا با چهار سال سن به زندگی نباتی محکوم شده است. در حال حاضر بعد از گذشت تقریبا یک سال از حادثه‌ای که برای روناک افتاده و ۸ ماه از اتفاقی که برای امیرعلی افتاده، هنوز پرونده در نظام پزشکی اراک و دادسرا بلاتکلیف مانده و با وجود محکومیت خانم دکتر، باز هم به دلیل اعتراض او پرونده در تجدید نظر بررسی می‌شود.

هنوز این پرونده سرگردان است و مجازاتی هم برای پزشکی که قصور کرده در نظر گرفته نشده است. تنها درخواستی که این دو خانواده پس از ماجرای هولناکی که در سرنوشت‌شان رقم خورده، دارند، همین است.

مجازات خانم دکتر که عامل مرگ دخترم است را می‌خواهم

روناک یک سال از آن شهریور ماه شوم برای خانواده رضایی‌زاده می‌گذرد. از آن روزی که روناک سه ساله را برای پرکردن دندان‌هایش به یک مطب دندانپزشکی در اراک بردند. دختربچه را برای درمان داخل اتاق بردند؛ روناک خون‌دماغ شده بود، ترسیده بود و درنهایت هم این دختر کوچولو نتوانست تاب بیاورد و درست هنگام درمان دندان‌هایش دفتر زندگی‌اش برای همیشه بسته شد.

روناک ۳۸ روز روی تخت بیمارستان بود و بعد از آن نفسش قطع شد، مرگ مغزی شد و همه چیز تمام شد. حالا نسرین، مادر روناک، بعد از گذشت یک سال هنوز هم برای دخترش که به آسانی او را از دست داد، آن هم در مقابل چشمانش اشک می‌ریزد. تنها چیزی که او را آرام می‌کند، روشن‌شدن تکلیف این پرونده و مجازات مسببان مرگ دخترش است. نسرین هنوز هم لحظه مرگ دخترش را از ذهنش نمی‌تواند دور کند. این مادر جوان هنوز هم باور ندارد که درمان دندان دردانه‌اش به بهای از دست‌دادن او تمام شد.

پرونده مرگ روناک به کجا رسیده است؟

در پرونده او قصور پزشکی صددرصد مشخص شده است. در نظام پزشکی هم وقتی این اتفاق افتاد، آن دندانپزشک به ممنوعیت مادام‌العمر از فعالیت‌های پزشکی محکوم شد؛ ولی به این رأی اعتراض کرد و این پرونده به تجدید نظر نظام پزشکی اراک فرستاده شد، اما هنوز تکلیف مشخص نشده است و در دادسرا هم می‌گویند باید رأی در نظام پزشکی قطعی شود تا بتوان مجازات را برای این دکتر تعیین کرد.

این خانم الان آزاد است؟

بله؛ همان زمان با قرار وثیقه آزاد شد و الان هم در تهران زندگی می‌کند با شوهرش از اراک رفتند و فقط می‌دانیم که در تهران است؛ دیگر هیچ خبری از او نداریم.

یعنی اصلا بعد از این اتفاق او را ندیدید؟ برای بخشش و پیگیری به سراغ‌تان نیامد؟

نه اصلا؛ حتی یک‌بار هم دلجویی نکرد. دو بچه زیر دست همین خانم زندگی‌شان نابود شد، ولی او حتی یک عذرخواهی و یا دلجویی نکرد. بعد از مرگ روناک، او همچنان به کارش ادامه می‌داد. تازه تبلیغات مطبش را هم در کل اراک بیشتر کرد و من فقط عذاب می‌کشیدم. تا این‌که چند ماه بعد امیرعلی هم زیر دست همین خانم به زندگی نباتی دچار شد و بعد از آن در مطب را پلمپ کردند.

پس یعنی هنوز بحث دیه هم به نتیجه نرسیده است؟

از آن‌جا که پرونده روناک و امیرعلی با هم یکی است، منتظر نتیجه آخرین مرحله پزشکی قانونی امیرعلی هستیم تا بعد از آن میزان دیه و پرداخت آن مشخص شود؛ ولی فعلا که هیچ پولی دریافت نشده است، اما باور کنید برای ما پول مهم نیست. من فقط می‌خواهم مسبب مرگ دخترم مجازات شود، پرونده‌اش به نتیجه‌ای برسد و حداقل تسکینی باشد بر دل زخم خورده ما.

سرنوشت هولناکِ مراجعه به مطب دندانپزشک

فقط همین یک فرزند را داشتید؟

بله؛ دخترم تازه سه ساله شده بود. او جلوی چشمانم پرپر شد. من دو بار مرگ او را به چشم دیدم؛ یک‌بار در مطب و زیر دست دندانپزشک، یک‌بار هم در بیمارستان وقتی دیگر نفسش قطع شد و جان داد.

آن روز برای چه کاری دخترتان را به این دندانپزشکی بردید؟

می‌خواستم دندان‌های دخترم را پر کنم.

چطور شد که این حادثه برای روناک پیش آمد؟

وقتی روناک را داخل اتاق بردیم، سه نفر دست و پایش را گرفتند. از طرفی ناگهان روناک دچار خونریزی بینی شد. از خانم دکتر خواستم دخترم را رها کند، اجازه دهد خونریزی رفع شود، ولی او یک پنبه داخل بینی دخترم کرد و گفت: اتفاقی نمی‌افتد، اما پس از پنج دقیقه صورت و بدن دخترم رو به کبودی رفت. آن‌جا امکانات برای احیای کودک وجود نداشت، چشمان دخترم را دیدم که از حرکت ایستاد. آن خانم پنبه لوله‌ای را از بینی کودکم خارج کرد، حجم زیادی خون از بینی روناک خارج شد و بلافاصله از طریق اورژانس دخترم را به بیمارستان امیرکبیر اراک منتقل کردند.

دخترم به کما رفته بود و بعد از ۳۸ روز پس از آن‌که سطح هوشیاری‌اش کم و کمتر شد، اعضای حیاتی بدنش مثل قلب و ریه یکی‌یکی از کار افتاد و روناک تسلیم مرگ شد. روناک مرد و زندگی ما هم نابود شد. الان یک سال است که ما زندگی نمی‌کنیم. لحظه مرگ روناک و لحظه‌ای که روی تخت مطب در حالی که سه نفر او را گرفته بودند و کبود شده بود را هرگز فراموش نمی‌کنم. حالا هم فقط می‌خواهم مسبب مرگ دخترم مجازات شود. در این یک سال حادثه فراموش شده و پرونده هم به هیچ کجا نرسیده است. کاش کسی به فریاد ما هم گوش می‌کرد.

در پرونده روناک قصور پزشکی صددرصد مشخص شده است. در نظام پزشکی هم وقتی این اتفاق افتاد، آن دندانپزشک به ممنوعیت مادام‌العمر از فعالیت‌های پزشکی محکوم شد؛ ولی به این رأی اعتراض کرد و این پرونده به تجدید نظر نظام پزشکی اراک فرستاده شد، اما هنوز تکلیف مشخص نشده است و در دادسرا هم می‌گویند باید رأی در نظام پزشکی قطعی شود تا بتوان مجازات را برای این دکتر تعیین کرد

امیرعلی قربانی قصور پزشکی

سه سال و نیم بیشتر نتوانست مثل بقیه بچه‌ها زندگی کند، کودکی کند، شیطنت کند و بخندد. سهمش فقط همین سه سال و نیم بود. بعد از آن در یک دندانپزشکی زندگی‌اش نابود شد، بی‌آن‌که حتی بتواند حرف بزند و بخندد، روی زمین افتاده و پدرش و مادرش از او پرستاری می‌کنند. ۸ ماه است که امیرعلی نتوانسته حتی راه برود؛ روی زمین دراز کشیده و لحظه‌های نابودی زندگی‌اش را تماشا می‌کند.

پسربچه‌ای که او هم زیر دست دندانپزشک روناک دچار ایست قلبی شد و به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغزش محکوم به زندگی نباتی شد. تاسوعا و عاشورای همین امسال بود که تصاویر امیرعلی در کوچه و خیابان‌های شهر اراک به چشم می‌خورد. خانواده او از عزاداران حسینی می‌خواست برای شفای پسرشان دعا کنند. غلام ترابی، پدر امیرعلی، ۸ ماه زندگی سخت و طاقت‌فرسای‌شان را روایت می‌کند:

چه شد که پسرتان را در اراک به آن مطب بردید؟

من از اتفاقی که در آن مطب افتاده بود، خبر نداشتم. خانواده من و همسرم در اراک زندگی می‌کنند؛ ولی ما خودمان در تهران زندگی می‌کردیم. آن زمان برای میهمانی به اراک رفته بودیم که همسرم به همراه پدرزنم امیرعلی را به مطب دندانپزشکی می‌برند تا دندان‌هایش را بکشند، اما دکتر می‌گوید باید دندانش را به جای کشیدن ترمیم کنیم. آن‌ها یک میلیون و خرده‌ای واریز می‌کنند تا دندان‌های پسرم ترمیم شود، ولی این اتفاق برایش می‌افتد.

دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

همسرم می‌گوید چند متر عقب‌تر ایستاده بوده؛ ولی دیده که سه نفر دست و پای پسرم را گرفته‌اند و آن خانم هم مشغول به کارش شده؛ اما دقایقی بعد پسرم دچار ایست قلبی می‌شود و این زن هم اصلا کار احیا را بلد نبود. بلافاصله شوهرش را که او هم دندانپزشک بود و طبقه بالای همان مطب کار می‌کرد، صدا می‌زد. همزمان اورژانس هم می‌رسد و پسرم به بیمارستان منتقل می‌شود. امیرعلی به زندگی برمی‌گردد، ولی به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغزش قسمتی از مغزش آسیب می‌بیند.

امیرعلی چرا ایست قلبی کرد؟

هنوز دلیل اصلی مشخص نیست، ولی براساس تحقیقات امیرعلی هم بر اثر ترس و هم گویا بر اثر دوز بالای داروی بی‌حسی دچار ایست قلبی شد.

چه شد که با این مطب آشنا شدید؟

وقتی به اراک رفتیم، متوجه تبلیغات زیاد این مطب شدیم؛ همه جا تبلیغ کرده بود؛ حتی بخشی از خدماتش را هم رایگان اعلام کرده بود. همین تبلیغات باعث شد که به آن‌جا برویم، ولی اگر می‌دانستیم که چند ماه قبل یک دختربچه در آن‌جا فوت کرده هیچ وقت به آن‌جا نمی‌رفتیم؛ گویا، چون علت مرگ روناک و قصور پزشکی هنوز مشخص نبود، برای همین مطب را هم پلمپ نکرده بودند.

پرونده شما به کجا رسیده است؟

در نظام پزشکی که هنوز بلاتکلیف است؛ با وجود صدور رأی، اما به خاطر اعتراض پرونده هنوز در تجدید نظر است. الان سه ماه است که پرونده در تجدید نظر مانده و هنوز جوابی نگرفتیم. درباره دادسرا هم باید پرونده در نظام پزشکی مشخص شود و بعد از آن رأی صادر شود. درخصوص پرداخت دیه هم به امیرعلی یک سال طول درمان داده‌اند تا وضعیتش ثابت شود و مشخص شود که چه میزان دیه باید دریافت شود؛ ولی پول برای ما مهم نیست. من فقط سلامتی پسرم را می‌خواهم.

حال امیرعلی چطور است؟

تا دو ماه پیش از طریق یک لوله که به معده‌اش وصل بود، مایعات را به او می‌خوراندیم؛ ولی خدا را شکر الان آن لوله را برداشته‌اند و غذا‌های له‌شده را به او می‌دهیم. هر روز هم باید کلاس‌های کاردرمانی برود؛ دست و پاهایش کمی نرم شده است، ولی همچنان زندگی نباتی دارد، می‌خوابد و بیدار می‌شود و به او غذا می‌دهیم.

پزشکان درباره وضع سلامت او چه می‌گویند؟

آن‌ها هیچ امیدواری که امیرعلی مثل قبلش شود به ما نمی‌دهند. می‌دانیم که دیگر پسرمان مثل گذشته نخواهد شد؛ آن پسربچه بازیگوشی که هر روز وقتی از سرکار برمی‌گشتم با هم کشتی می‌گرفتیم، بازی می‌کردیم و به پارک می‌رفتیم، دیگر هرگز او را نخواهم دید. فقط کمی در عضلاتش شاهد پیشرفت بوده‌ایم که نرم‌تر شده است و تکان می‌خورد. حتی خود امیرعلی بود که آن لوله‌ای که در بینی‌اش بود را با دستانش برداشت.

شما آن خانم دکتر را دیده‌اید؟

روزی که امیرعلی را به مطب بردند، من همراه‌شان نبودم. برای همین اصلا آن زن را ندیدم؛ چراکه بعد از حادثه هم حتی یک‌بار به دیدن‌مان نیامد و هیچ دلجویی نکرد.

هزینه‌های درمان امیرعلی را خودتان پرداخت می‌کنید؟

بله؛ هزینه‌هایش زیاد است. ۲۰ روز نخست این حادثه فقط ۲۵‌میلیون تومان هزینه کردم. الان حداقل روزی ۱۰۰‌هزار تومان بابت کلاس‌هایش پرداخت می‌کنم؛ هزینه‌های پزشک مغز و اعصابش هم از یک طرف. الان امیرعلی به همراه همسرم در اراک نزد خانواده من و همسرم زندگی می‌کنند. برای این‌که من سرکارم و همسرم به تنهایی نمی‌تواند از پس کار‌های امیرعلی بربیاید؛ برای همین من هم می‌روم و به آن‌ها سر می‌زنم. زندگی ما واقعا از هم پاشیده و من هم هر چه درآمد دارم، خرج پسرم می‌کنم. با این حال این مسائل اصلا مهم نیست و من برای سلامتی پسرم حاضرم همه زندگی ام را بدهم.

شغل شما چیست؟

جوشکارم و در تهران کار می‌کنم.

فقط همین یک فرزند را دارید؟

بله؛ امیرعلی الان ۴‌سال و ۴ ماه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تف به شرفت دکتر باید بری حبس حقت زندگی پشت میله های زندانه چون دل رحم نداری حرکتت حیوان صفته مملکت صاحاب نداره اگه داشت نباید این اتفاق برای بار دوم واسه یه خونواده دیگه میوفتاد لعنت به تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز جوگیر شدی نداسته قضاوت میکنی ؟!!!

      • بدون نام

        چرا دفاع میکنی از اون زن

      • بدون نام

        لعنت به کسیکه به اینجورنفهمهامدرک پزشکی میده..و این پدرومادهاییکه بچه سه ساله رومیبرن برای پرکردن دندان

    • کریم قرمزته

      وقتی قانون نباشه چه بلائی سر مردم میارن خدا ازش نگذره دکتر سنگ دل پول پرست ایشالا امیر علی هر چه زودتر سلامتیش رو بدست بیاره کامل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکترهای سهمیه ای بهترازاین نمیشن

      • بدون نام

        بدون نام که میگی جوگیرشدی خوب بخون ببین چی شده خودت بذار جای اون پدرومادری که بچشون ازدست دادن یا شبیه مرده رو تخت افتاده

    • بدون نام

      وای بر قانون گذاران مملکت که نمیتونن جلو این جماعت پر مدعای پزشک و مافیایی پزشکی وایسن اف بهتون با قوانین ابلهانه و مجازات های سخیف راه دررو ها به اسم خطای پزشکی جون مردم رو بازیچه کردید مملکت نیست که قصابی است
      وقتی هر شتری با سهمیه میره دانشکده پزشکی وقتی قانونگذار ضعیف عمل میکنه تهش میشه اینهمه پزشک بیسواد بی وجدان و پر مدعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید فرزند او بیماری دیگری داشت که دکتر نمیدانست خونریزی بینی چه ربطی به دندان دارد و پر کردن دندان :!!!

    • بدون نام

      یه پدر مادر دوتا بچه از دست دادند خانم دکتر ابله فقط ممنوع الکار شدن که ظاهرا با تجدید نظر از همین حداقل هم در میرن ....
      تازه پسر بچه زندگی نیاتی شده تصور کنید پدر مادری که میدونن بچه زندخ است اما فقط مثل گیاه قرار تا اخر عمر بیحرکت رو تخت بمونه ...واقع دلم گرفت خدا لعنت کنه اون پزشک بیشعور رو هر گ..میخورن به اسم خطای پزشکی ماست مالی میشه

    • عادل خان

      بحق 14معصوم خداشفاس بده

    • اسی پلنگ

      وای وای اخه احمق دندان شیری چیه که رفتی پرش کنی . ؟ اونم دندونی که اول اخرش خودش کنده میشد دو سال دیگه نهایتن.

      پاسخ ها

      • دلسوز

        من هم تعجب کردم بچه ۳ساله ودندون کشیدن یا پر کردن!!!!!

      • بدون نام

        این دکتر قلابی چقد بی‌شعور بوده که خواسته به خاطر پول دندون شیری بچه رو پر کنه. احمق باید میکشیدیش، بعد دوباره درمی‌اومد.

      • بدون نام

        وقتی بچه درد داشته باشه پدر ومادر چه کار باید بکنن؟

      • بدون نام

        دندان شیری نباید کشیده بشه. چون فک رشد نمیکنه و دندان دائمی کج و مووج میشه

      • بدون نام

        کج و معوج منظورتونه دیگه؟ اون رو بعدا میشه درستش کرد ولی زندگی رو نمیشه برگردوند

    • هومن

      خدا لعنت کند آدم، نه شیطان انسان نمای پول پرست در لباس پزشک را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پزشکا دیگه پزشک نیستن طبابت اولویت نیست
        تجارت تجارت تجاارت
        بیشتر پزشکا شغل نمایشیشون پزشکی ولی در واقع بساز و بفروشن
        کار من تبلیغات بود
        بارها و بارها با این جماعت برخورد داشتم اکثرا دغدغشون تامین پول بیشتر برای پیش بردن کارای ساختمانیشونه

    • بدون نام

      چه جوری این افراد به خودشون جرات میدن که اینچنین راحت جان ادما رو بگیرند ایا پرونده برا نفر اول اینقدر میباست طول بکشه؟جلوی فعالیت این فرد نمیباست گرفته بشه که نفر دومی هم اسیب ببینه؟وجود سه نفر برای گرفتن دست و پای کودکان خود دال بر دست و پا زدن بچه ها به دلیل نداشتن تجربه بوده ظاهرا دکتر دانپزشک بوده!!!این پزشک ایا سهمیه برخوردار نبوده؟

    • بدون نام

      خدایا کمک کن

    • بدون نام

      دکتر عوضی

    • بدون نام

      خانواده کودک خودشون باید تلافی کنند و دکتر رو بکشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعش تویی
        بقیه اداتو در میارن

      • شاهرخ خان

        مادر بچه نباید به حرف دکتر قلابی گوش میکرد. باید میگفت دندونشو بکش و خلاص. دندون شیری که پر کردن نداره.

      • بدون نام

        داعش اونایین که 3 ، 4 نفری دست پای بچه رو میگیرن

    • بدون نام

      مهلت میدن به این دکتر مورد دار که افراد دیگیری رو هم نابود کنه؟

    • آرش صدری

      مطمئن باشید مثل موارد دیگه پزشک بیگناه شناخته میشه و مریضو مجبور به عذر خواهی هم می‌کنند! جامعه پزشکی ب شدت متحد و دستشون آلودست. آدم کارش به دزد و راهزن بیفته به دکتر و بیمارستان نه

      پاسخ ها

      • Dr.Hossein.R

        سلام بر همگی لعنت بر هر بیرحم خدا نشناس
        ولی خواهش میکنم یکم مراعات بفرمایید من شدیدا از این موارد به تنگ میام اما خب همهء پزشکان که اینقدر بیشعور و بی وجدان نیستند که داداش . از ته قلب برای همهء بیماران مخصوصأ امیر علی عزیزم از خداوند سلامتی کامل و عاجل رو خواستارم

    • شاکی

      واقعا که همچین دکترهایی رو باید به جزای اعمالشان رسوند

    • شاکی

      واقعا که همچین دکترهایی رو باید به جزای اعمالشان رسوند

    • بدون نام

      عجب! خوب با این وضعیت، دندانپزشک رو میاوردین خونه تون پدر، مادر و دکتر همتون مشکوک میزنین

    • مریم

      خراب بشه این مملکت دکتر جنایت کار دو تا بچه رو کشته حالا داره راست راست راه میره .لعنت خدا بهش

    • بدون نام

      سزای عمل چنین احمق و جنایتکاری فقط آمپول هواست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید قتل عمد حساب نشه. حبس ابد براش بهتره.

    • بدون نام

      چقد وحشتناااک دوتا بچت همزمان پر بزنن

      پاسخ ها

      • .

        منگول جان جدا جدا بودن

      • بدون نام

        11:53
        چه طرز حرف زدنه؟

    • بدون نام

      وای به عقل ناقص ما. بچه کوچک به دندونپزشکی چه پر کردن دندون بچه سه ساله. که. هه رو از به تشخیص نمیده ،ما به این بزرگی وقتی امپول بی حسی دندون میخوان بزنن ، تپش قلب. میگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بچه دندونش خراب شه نیاز به دندونپزشک داره اون پزشک احمق وقتی دید بچه داره دست و پا میزنه و نمیزاره دو سه نفر صدا کرد اومدن دست و پا بچه گرفتن به مادره هم گفت مشکلی پیش نمیاد اونم مثل جلاد مشغول کار شد...این خبری هس که ....انمدقع که تازه این خبر درز کرده بود مادر امیرعلی گفته بود واقعا مقصر مادر نیس چون ما به پزشک اطمینان داریم وقتی پزشک میگن مشکل پیش نمیاد ما هم باور میکنیم....من خودم دوبار پزشک تشخیص برا خانواده ام اشتباه داد یه بار نزدیک بود مادرم از دست بدم

    • مهتاب

      2 نفر و كشته راست راست داره راه ميره ...!!!

      به هيچ وجه به تبليغات دندانپزشكان اعتماد نكنيد مخصوصا تبليغات اينستاگرامي
      اينها ادمين اينستاگرام استخدام ميكنند عكسهاي زيبا فتوشاپي ميگذارند و كامنتهاي مثبت جعلي براي پست قرار ميدهند و تمام كامنتهاي منفي را پاك و بلاك ميكنند متاسفانه طعمه هاي زيادي از اين راه بدست مي اورند اغلب در بالاي شهر تهران هستند من خودم قرباني اين تبليغاتم البته ضرر مالي كردم
      كار اعلامي 700 هزاري را مطالبه 1500 ميكرد وسط كار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهتاب جان دقیقا درست میگی
        مجموعه های تبلیغاتی پول می گیرن شعار می سازن
        سهیه گرفتن و با توصیه قبول شدن عاقبتش میشه همین
        طرف مغزش روی هواست ب واسطه ی سهمیه خانواده ی شهدا یا جانبازی بدون داشتن استعداد خودشو ب زور جا می کنه توی این شغل

        دقت کردید توی اگهی انتخاب رشته می گن کاری می کنیم ورودی پیدا کنید ب رشته ی پول ساز دندان پزشکی

      • بدون نام

        مهمترین عامل در تعیین سطح کار یک پزشک، محل اخذ مدرک است.
        برید پیش کسانی که دانشگاه تهران و شهید بهشتی و اینا خوندن نه اون دندونپزشکا که چغندر آباد خوندن و با فوتبالیست ها عکس پولی میندازن (نمونه اش زیاده)
        من در شهر خودم (اسم نبردم که تبلیغ نشه!) به یک خانم دندانپزشک فارغ التحصیل بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور مراجعه می کنم
        یک انسان واقعی
        ویزیتشون رایگانه و بعد از ویزیت کاملا توضیح میدن که چه کنیم که دیگه نیاز به دندونپزشکی پیدا نکنیم
        با اینکه متخصص ترمیمی و استاد دانشگاه هستند هزینه ای که برای ترمیم دندان میگیرند نصف بعضی دندانپزشکان عمومی است

    • بدون نام

      خاك بر سر نظام پزشكي كه اينقد تعلل كرده اين ديگه مرجع مناسبي نيست براي شكايت خودش همدست قاتل هست اين خانوم دكتر نبوده قاتل زنجيره ايي بوده خدا لعنتش كنه

    • m.amin

      عدالت داره موج میزنه تو سرزمین منشور حقوق بشر

    • بدون نام

      چرا میزارن همچین جانی هایی کار کنند
      چرا پروانشو لغو نمیکنید
      اینم صد در صد از اون سهمیه هایی است که رفته دانشگاه و بی سواد داره کار میکنه

    • بدون نام

      خدا لعنت کن این دکتر ا

    • بدون نام

      وای خدای من جای تاسف دارد این همه بی مسئولیتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پس چرا دکتره آزاده؟؟؟

    • بدون نام

      چقدر زندگی برای برخی پوچ بی معناست چقدر دکترهای ما برای زندگی مردم بی تفاوتند
      خدا انشالله تقاص این درد و زجر خانواده ها را از این دکترهای بی مروت بگیرد...
      چه معصومانه رفتند ...

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه این خانم دکتر دندونپزشک رو
      و خداوند شفا بده این کودک معصوم رو به حق پنج تن آل عبا

    • بدون نام

      لعنت به این قانون مسخره کشور ما. راحت میشه دورش زد. این دکتر نامرد باید اعدام بشه

    • سکوت اشنا

      اخ که چقدر جگر ادم کباب میشه از این همه مصیبت .دیگه نه وجدانی مونده نه ....چقدر قربانی باید اضافه بشه که درس عبرت بشه.چقدر سخته فرزند جلوی چشم پدر مادرش جون بده .دنیا دار مکافاته .خدا صبوره .انتقام دل شکسته اون مادر رو از اون دکتر عوضی حیوان صفت بگیره .

    • بدون نام

      تف به شرف همچین دکترایی
      وتف بیستر بر شرف مسولین بی همه چیز و نامرد

    • بدون نام

      وقتی با پول و شهریه بالا از دانشگاههای ازاد و پیامکی دکتر میشن با این حجم از دکتر و مهندس مواجهیم و این هم از عاقبت کارمون

    • گندم مجیدی . قزوین

      وا چرا دکتر آزاده ؟؟

    • اریا

      خدا لعنت کنه کسی که مدرک اینا را تایید میکنه
      مادرم یه دندان کشیده ده ساله هنوز یک روز خوش ندیده اینقدر درد میکشه بیست بار فقط بردیمش تهران ولی انگار نه انگار چکار کنیم یخه کی را بگیریم

    • احمد

      عجب دکتر بی عقل و نفهمی بوده، همون بلایی که سر اون دختر آوردن دقیق سر پسر آومد، لعنت به اون ذات کثیفت زن

    • بدون نام

      وای نمیتونم نفس بکشم خدایا چه راحت بچه ها رو می کشه چه دل سنگی داره

    • امیررر

      خدایا پزشکانی که به خاطر منافع خودشون حاضرن هرکاری بکنن نابودشون کن .واقعا سخته شاهد مرگ جیگر گوشه خودشوی ونتونی کاری کنی .تف به ذات کثیفتون بیاد که با جووون مردم اینجور دارین بازی میکنید .قانون کشور ما هم که قانون نیست که بیاد باهاشون برخورد کنه

      پاسخ ها

      • h.j

        خداوکیلی الان دقیقا برعکس شده قانون برای نداشتن جا در زندان انگارحقو میده به مجرمها مخصوصا مجرمانی که شاکی خصوصی دارن.چون خودمم یک پرونده دارم و یکساله طرفم که مجرمه همش به رای دادگاه اعتراض مکنه باز میگن تجدیدنظرمیره تا دوماه دیگه.یعنی چی .

    • بدون نام

      خانم دکتر باید دیه کامل بدهد وبعد اعدام شود ....

    • hse

      باید دقیق بررسی بشه ک از کجا پزشکی گرفته با چ سهمیه ای ؟ مدارک و سوابق بیماری کودک و ایا بیماری داشته؟ در هز حال با زور و فشار اگ واقعیت داشته باشه قتل عمده!!!

    • س

      منم تازگیا رفتم دندون کشیدم چشم چپم تا چهار ساعت کور شد دکتر گفت طبیعیه کور شدنمو دیگع باور کردم کور کورانه یه ماشین گرفتم اومدم خونه خوابیدم بعد سه ساعت بیدار شدم خدارو شکر بهتر شد ولی هنوز که هنوزه چهل درصد میبینه بخاطر یه دندون دکترا الکیه چرتن پول میدن مدرک میگیرن من که اینقد نفرینش میکنم

    • بدون نام

      نتیجه وجود سهمیه شهید و ایثارگر و بسیج و هیت علمی و ... برای پذیرش کنکور وارد شدن یک همچین پزشکانی به جامعه است

    • بدون نام

      جای خانواده این دوتا بچه بودم نمیزاشتم کار به اینجابکشه که معطل قانون مسخره بشم.شخصا وارد میشدم وتمام خانواده خانم دکتر حرومزاده رو نابود میکردم و نهایتااعدام میشدم که ارزشش رو داره.وقتی خبر رو خوندم به معنای واقعی کلمه خون جلوی چشماموگرفت یعنی چی به همین سادگی دوتا دسته گل رو با ندانم کاری پرپر کردن واون دکتر راست راست داره چرخ میزنه
      ای خدا هیچ خانواده ایی رو اینجوری عذاب نده

    • بدون نام

      سهمیه پارتی رشوه چه بلای سر این ملت اورد

    • بدون نام

      اون دانشگاههاي اشغالي كه هر جي اشغال بدون شناخت كافي با جان و مال مردم بازي ميكنند،،،دكتر بايد انسانيت و وجدان بيدار و بالايي داشته باشد،،،نه هر اشغال كله عقده اي را كه چيزي و بويي از انسانيت جز خلق خوي حيوانيت در دانشكاه را به رخ مردم انتقام بدبختيهاشون بگيرند،،،

    • بدون نام

      وقتی هر ...میره دکتر میشه همینه دیگه
      بعضی از دانشگاهها فقط پول میگیرن مدرک میفروشن به عاقبتشم کاری ندارن نظارتی هم که اصلا در کار نیست

    • بدون نام

      نتیجه قانونی که فقط از پزشکها حمایت می کنه و به جون آدمها اهمیت نمیده همینه

    • بدون نام

      حالا بگردید تهران کجا این زن وشوهری جان ش دارند جیب مردم را خالی میکنن ؟ شوهرش که ممنوعیت نداره باهم یه مطب زدن تواین خراب شده که گوسفند گم بشه صاحبشو نمیشناسه!

    • بدون نام

      اون پدر ومادر ناقص العقلی که میان بچه ۳ ساله رو میبرن دندانپزشکی دندونش رو پر کنن باید دار زد.آخه بچه ۳ ساله؟؟؟دندوناش چهار روز دیگه میفتاد خودش.وای خدا دلم سوخت برا اون دوتا بچه پرپر شده

    • بدون نام

      این خانم دکتره پارتی داشته به خاطر همینه که تاحالا کاریش نداشتن مطب هم پلمپ کردن تا ما رو گول بزنند

    • سعید

      توف به اول و اخرت دکتر بی وجدان بی شرف . این کثافت و باید سوزوند و خاکسرشو ریخت تو چاه فاضلاب . اشغال کثافت و . من واقعا صمیمانه به خانواده های این دو کودک عزیز ابراز تاسف میکنم و امیدوارم خداوند به انها صبر جمیل عطا کنه . کسی که خودش بچه داره میتونه درک کنه داغ بچه کوچک چجوری میتونه ی خاندان و از پا بیاندازه . خدا لعنت کنه هر چی ادم بی وجدان و کثافته . خدا نگذره ازشون . ان شاء الله

    • بدون نام

      لعنت به شما خانم دکتر و خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      وقتی در مدارس و دانشگاه ، تقلب کردن و نمره دادن مثل آب خوردن شود ، چنین پزشکان بیسوادی تربیت می شود که جان آدمها را براحتی می گیرند !!!!!؟؟؟!!!!؟؟؟؟!!!!؟!!!؟؟؟!؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج