جاباما
۹۰۷۶۵۶
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

کشف ۴۴ جسد مثله‌شده از داخل چاهی در مکزیک

ماموران پزشکی قانونی در مکزیک به دنبال شناسایی هویت ۴۴ جسد مثله شده هستند که از داخل چاهی در یک منطقه این کشور کشف شده است.

ایرنا: ماموران پزشکی قانونی در مکزیک به دنبال شناسایی هویت ۴۴ جسد مثله شده هستند که از داخل چاهی در یک منطقه این کشور کشف شده است.

به گزارش روز یکشنبه شبکه بی بی سی انگلیس، این اجساد در شهر گواردالاخارای در غرب مکزیک کشف شده و دلیل کشف آن بوی بدی بود که مدتها در این منطقه احساس می شد.

اجساد این افراد در حدود ۱۱۹ کیسه سیاه قرار داده شده بود.

منطقه گواردالاخارا در ایالت خالیسکو یکی از پرخشونت ترین مناطق مکزیک قرار داشته که مرکز درگیری های گروههای توزیع مواد مخدر است. این دومین بار در این ایالت است که نیروهای امنیتی مکزیک اجساد شمار زیادی را که در یک گور دسته جمعی دفن شده اند، کشف کرده اند.

کشف ۴۴ جسد مثله‌شده از داخل چاهی در مکزیک

اکثر اجساد این افراد تکه تکه شده بود و به همین دلیل عوامل پزشکی قانونی برای تشخیص هویت آنها کار سختی داشته اند. هنوز هویت بیشتر این افراد شناسایی نشده اند.

یک سازمان محلی که از جمله اقداماتش یافتن افراد مفقود شده بوده، از دولت مرکزی خواسته تا متخصصان بیشتری را برای شناسایی هویت این اجساد به این منطقه اعزام کند.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهوری مکزیک از زمان به قدرت رسیدن در دسامبر گذشته قول داده تا تدابیر لازم را برای مقابله با سطح حشونت گسترده در این کشور اتخاذ کند. بیش از ۲۰۰ هزار نفر از سال ۲۰۰۶ تاکنون طی خشونتها در مکزیک از جمله درگیری های مرتبط با فعالیت گروههای تبهکاری وهمچنین درگیری گروههای توزیع مخدر با نیروهای امنیتی کشته شدند.پس از ثبت رکورد بالای خشونت در سال ۲۰۱۸، خشونتها در سال ۲۰۱۹ نیز در این کشور همچنان بالاست.

پیشتر براساس آمارهای رسمی اعلام شده بود قتل و آدمکشی در مکزیک در نیمه اول سال ۲۰۱۸ تا ۱۶ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته که این افزایش رکورد جدیدی را در این رابطه ثبت کرده است.

وزارت کشور مکزیک اعلام کرد که درشش ماه اول سال ۲۰۱۸، ۱۵ هزار و ۹۷۳ مورد قتل در این کشور ثبت شد.این آمار در شش ماه اول سال ۲۰۱۷ ، ۱۳هزارو ۷۵۱ مورد بود. این، بالاترین آمار در این مقطع از زمانی است که اطلاعات مربوط به قتل و کشتارها از سال ۱۹۹۷ در مکزیک ثبت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئناً قتل ها به اندازه ایران نیست

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        ما رکوردداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج