۹۰۷۶۹۰
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

روزشمار برای پایان یک معافیت سربازی

رییس اداره سرمایه‌انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به پایان معافیت از سربازی در ازای ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری والدین؛ از مشمولان واجد شرایط خواست که تا پایان شهریورماه برای بهره مندی از این معافیت به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره سرمایه‌انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پایان معافیت از سربازی در ازای ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری والدین؛ از مشمولان واجد شرایط خواست که تا پایان شهریورماه برای بهره مندی از این معافیت به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

روزشمار برای پایان یک معافیت سربازی

سردار موسی کمالی، درباره اجرای معافیت از سربازی برای افرادی که پدر و مادرشان ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری داشتند؛ گفت: این افراد تا پایان شهریور ماه می توانند از این معافیت بهره مند شوند و پس از آن دیگر مشمول معافیت نشده و تنها امکان دریافت کسر خدمت برایشان وجود خواهد داشت.

رییس اداره سرمایه‌ انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در همین راستا نیز متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از این معافیت تنها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند که با مراجعه به دفاتر پلیس +10 وضعیت خدمتی خود را مشخص کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته سردار کمالی، تنها در این مورد غیبت مانع بهره مندی از این معافیت نخواهد شد. اما لازم است که متقاضیان حتما درخواست خود را تا قبل از پایان شهریور در دفاتر پلیس+10 ثبت کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: با پایان شهریور تنها اجرای این نوع از معافیت به پایان خواهد رسید و کسرخدمت های ایثارگری همچنان وجود خواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا امکان تمدید مهلت بهره مندی از این معافیت وجود دارد یا خیر نیز به ایسنا گفت: ستادکل نیروهای مسلح تصمیمی برای تمدید این مهلت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای کمالی میشه دست از سر جوانان بدبخت و بی نوای این کشور بردارید لطفا

    • بیکار

      این چه چنگی شد که هشت سال طول کشید هرکس دوسال دراین مدت سرباز بود تاپایان عمر خودش خانواده اش مفت بخوران تمام امتیازات دولتی افکار گرفته تا بخوربخواب مال اینها شده چهل سال از چنگ انقلاب گذاشته روزبه روز ایثار گران جانبازان شهیدان بیشتراز زمان جنگ شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • مجتبی جهانگیری

       سلام خسته نباشید.
      پدر بنده ۱۷ ماه سابقه جبهه داره که از کسری آن برادر بزرگترم استفاده کرده.من خودم غیبت سنواتی دارم میخواستم ببینم با توجه به خبری که نظام وظیفه مبنی بخشش اضافه خدمت فرزندان ایثارگران منتشر کرده.آیا برای بخشش اضافه خدمتم میتونم اقدام کنم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج