۹۰۷۷۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کوتینیو از تفاوت بایرن با بارسا و لیورپول گفت

بازیکن برزیلی بایرن مونیخ از وضعیت خود در این تیم راضی است و تاکید کرد که صمیمیت بیشتری در این تیم نسبت به بارسلونا و لیورپول وجود دارد.

ایسنا: به نقل از کیکر، فیلیپ کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول راهی رقابت‌های لالیگا شد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند. کوتینیو با انتقال به بارسلونا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه اسپانیایی لقب گرفت اما او عملکرد ناامید کننده‌ای در آبی‌اناری‌ها داشت و در نهایت هم مجبور به جدایی از این تیم شد.

این بازیکن برزیلی در تابستان به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شده است. او از تفاوت بایرن با دو تیم سابق خود سخن به میان آورد و گفت: در اینجا همه چیز به خوبی پیش می‌رود و واقعا احساس خوشحالی می‌کنم. مونیخ شهری زیبا و جذاب است. آلکانتارا زبان برزیلی را به خوبی حرف می‌زند و رابطه بسیار خوبی با او دارم.

او ادامه داد: زبان آلمانی سخت است اما در حال یاد گرفتن آن هستم. چند کارمند باشگاه بایرن هم زبان پرتغالی را به خوبی حرف می‌زنند و این باعث شده تا ارتباط خوبی با آنها داشته باشم. هواداران با من بسیار مهربان هستند و این باعث می‌شود تا انرژی مثبتی به من داده شود. شادی و خوشحالی را در چهره فرزندانم می بینم و کاملا روشن است که آنها در مونیخ احساس خوبی دارند.

کوتینیو در پایان گفت: در بایرن صمیمیت بیشتری نسبت به بارسلونا و لیورپول وجود دارد. در لیورپول هم فضا صمیمی بود اما اینجا بیشتر است و احساس می‌کنم که در خانواده‌ام هستم.

بایرن مونیخ فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را خوب آغاز نکرده است تا جایی که در چهار بازی که به میدان رفته دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوضی تو که برمیگردی بارسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج