جاباما
۹۰۷۷۲۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال شناورشدن ساعات کار ادارات در دو نوبت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری مبنی بر شناور شدن ساعات کار ادارات در صبح و عصر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری مبنی بر شناور شدن ساعات کار ادارات در صبح و عصر خبر داد.

محسن پورسید آقایی صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات شهرداری در استقبال از مهر برگزار شد، با بیان این که با آغاز مهر ماه ترافیک شهر حتی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد، گفت: بر همین اساس برنامه ریزی‌های زیادی در خصوص مهار ترافیک در مهرماه انجام شده است .

وی افزود: محدودیت برخی خودروهای توزیع بار از جمله کامیونت‌ها را از ساعت ۶ تا ۹ صبح داریم. به گونه‌ای که این خودروها حق تردد در شهر را ندارند و در هر نقطه‌ای از شهر که دیده شوند جریمه خواهند شد و دوربین‌ها نیز آنها را رصد می‌کنند.

پورسید آقایی در مورد شناور شدن ساعات کار ادارات گفت: الان دو سال است که پیشنهاد شهرداری در مورد شناور شدن ساعات کار در مهر ماه بخصوص در هفته‌ی ابتدایی تصویب می‌شود. اما پیشنهاد دادیم که برای امسال ساعت کار از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور شده و در عصر نیز به متناسب تاخیر صبحگاهی ساعت کار شناور شود.

معاون شهردار تهران افزود: معاون اول رئیس جمهور در مورد شناور شدن ساعت کار دستور مساعد دادند اما هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده است.

تهیه دستورالعملی برای نحوه کنترل مسافربرهای اینترنتی

معاون شهردار تهران در مورد قرارگرفتن مسافربرهای اینترنتی زیر نظر معاونت حمل و نقل نیز گفت: دقت داشته باشید که شهرداری تهران در مورد قیمت این مسافربرها هیچ کنترلی ندارد، چه بسا این مسافربرهای اینترنتی در تیر ماه ۳۰ درصد قیمت پایه خود را افزایش دادند.

پورسید آقایی افزود:‌ دستورالعملی برای نحوه کنترل مسافربرهای اینترنتی تهیه شده که برای امضا به وزرا ارسال شده است و به نظر می‌رسد این هفته دستورالعمل‌ها طی مراسمی رونمایی می‌شود اما دقت داشته باشید که تنها شهرداری در مورد نحوه کنترل خودرو و راننده فعال خواهد بود.

حذف ودیعه اولیه بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران

وی در مورد ارائه خدمات دوچرخه به گروه های هدف گفت: براساس مصوبه روزگذشته مقرر شد دوچرخه بی‌دود برای دانشجویان و خبرنگاران در پرداخت ودیعه رایگان باشد یعنی مبلغ ودیعه را شهرداری پرداخت کرده و تنها دانشجویان و خبرنگاران هزینه هر تردد خود را انجام پرداخت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      در مورد مسافربر های اینترنتی حتما نظارت داشته باشید. کرایه پایین و کمیسیون بالا با این هزینه های سنگین حتما قابل
      تعامل است

    • بدون نام

      پول مردم حرام ادم را مثل رییست راهی بیمارستان یا نجفی راهی زندان کند و ابروی ادم میرود خدا به داد تو برسد البته افراد مانند شما ابرو ندارند و وقت دنبال پول هستند لعنت بر تو با این طرح الودگی هوا

    • بدون نام

      ادامه طرح های آبکی مدیرمزاحم زندگی مردم....!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج