جاباما
۹۰۷۷۲۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال با تلفات زیاد به دربی رسید

تیم فوتبال استقلال در حالی باید برای دربی هفته چهارم آماده شود که استراماچونی چند بازیکنش را در اختیار ندارد.

خبرگزاری مهر: در حالی که آبی پوشان این فرصت را داشتند تا با یک پیروزی ۳ امتیازی و بدون محروم و مصدوم آماده حضور در دیدار مهم هفته چهارم مقابل پرسپولیس شوند، این فرصت از دست استراماچونی و شاگردانش خارج شد.

استقلالی‌ها که در دقایق ابتدایی بازی توسط مهدی قائدی دروازه میزبانشان را باز کردند، در دقیقه ۷۰ برتری خود را از دست دادند و تا پایان بازی نتوانستند زمینه اولین پیروزی فصل خود را فراهم کنند.

۲ امتیازی که در این بازی از دست استقلال پرید، تنها خسارت آنها پیش از دیدار با پرسپولیس نبود. در دقایق پایانی بازی فرشید اسماعیلی با کارت قرمز داور جریمه شد تا با محرومیت این مسابقه حساس را از دست بدهد.

اسماعیلی که در آخرین دربی برگزار شده با از دست دادن یک ضربه پنالتی از سوی هواداران تیمش متهم ردیف اول شکست در آن بازی شناخته شد و هواداران تا مدتها رابطه خوبی با او نداشتند، دربی پیش رو را هم به این ترتیب از دست داد تا همچنان داستان وی و دربی ادامه داشته باشد.

اسماعیلی انگیزه‌های زیادی داشت تا در دربی ۹۰ عملکردی خوب ارائه کرده و خاطرات تلخ دربی ۸۹ را از بین ببرد که این کارت قرمز کار دست او داد و این هافبک آبی پوشان برای رسیدن به این آرزو باید حداقل تا ۱۷ بهمن که تاریخ برگزاری دربی ۹۱ است، صبر کند.

شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت آبی پوشان بعد از آن که زمینه ساز تک گل تیمش در این بازی شد، به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد. برخی شنیده‌ها حکایت از شدت مصدومیت این بازیکن دارد و این که دیاباته هم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دربی نخواهد بود.

این حکایت برای قائدی هم وجود دارد. زننده تک گل آبی پوشان در هفته سوم هم با مصدومیتی جزیی مواجه است که خطر غیبت در دربی او را هم تهدید می‌کند.

اگر اینها را اضافه کنیم به غیبت فرشید باقری دیگر مهره مصدوم آبی پوشان، دیده می شود استراماچونی نمی‌تواند در اولین تجربه حضورش در دربی همه مهره هایش را در اختیار داشته باشد و این کار را برای او سخت خواهد کرد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه ۳۱ شهریور و به میزبانی آبی پوشان، در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی آسمانی

      این دلال ایتالیایی رو فتحی آورد تا با هم یه پولی به جیب بزنند و خلاص ، واقعا این روشی که استقلال بازی می کنه نیاز به مربی ضعیف خارجی نبود ، این روش رو بچه های دبستانی هم میتونند انجام بدهند ، پیشکسوتان استقلال تا دیر نشده بداد تیم برسید ، در محل کار و زندگی شدیم مسخره لنگیها بخدا

      پاسخ ها

      • استقلال

        اره والله مگ ما استقلالیا چ گناهی کردیم

      • حامد.

        اقای 10/39
        خدایی دلم براتون سوخت.
        من به نوبه خودم به پرسپولیسیای دور و برم میگم کمتر شما کیسه های بد بخت و فلک زده رو مسخره کنن.
        البته یکم کمتر.
        چون شما همیشه یکم باید مسخره بشین وگرنه سریع دم در میارین.
        از بس که پر رو و هوچیگرین.
        خخخخخهه

    • موج های آبی

      بااین شلم شوربایی که استقلال دارد حتی اگه تمام بازیکنانشو دراختیارداشته باشه هم درمقابل پرسپولیس نمیتونه نتیجه خوبی بگیره ،حداقل یه مساوی بگیره بردش پیشکش ....

      پاسخ ها

      • نفهم.مثل کیسه

        میگما فرار کنید ترکیه خخخخ اینجوری بهتر نیست؟

    • شیش درچار

      کیسه جای زباله است نه ادم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج