۹۰۷۷۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حذف لوگوی باشگاه رئال از روی پیراهن تیم زنان

بازیکنان تیم تازه تأسیس زنان باشگاه رئال مادرید با پیراهنی به میدان رفتند که هیچ اثری از نشان این باشگاه روی آن دیده نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم: تنها چند روز پس از شکست عجیب ۹ بر یکش مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی تاریخ فوتبال زنان اسپانیا، تیم زنان باشگاه رئال مادرید باز هم جنجال‌ساز شد.

به گزارش نشریه آس زنان فوتبالیست باشگاه رئال مادرید که هنوز تحت عنوان تیم «تاکون» در لیگ زنان فوتبال اسپانیا بازی می‌کنند و نام این باشگاه بعد از خرید سهامش توسط باشگاه رئال مادرید، هنوز تغییر نیافته است، روز گذشته (یکشنبه) در حالی در زمین خانگی‌اش والده‌بباس (زمین تمرینی تیم فوتبال مردان باشگاه) مقابل تیم اسپورتینگ اوئلوا به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کرد که شاگردان تحت هدایت داوید آسنار با پیراهن‌هایی بدون لوگوی باشگاه رئال مادرید به میدان رفتند.

حذف لوگوی باشگاه رئال از روی پیراهن تیم زنان

حذف لوگوی باشگاه رئال از روی پیراهن تیم زنان

این در حالی بود که آنها در بازی قبلی‌شان مقابل بارسلونا پیراهن‌هایی به تن داشتند که پشت آن زیر شماره‌شان نشان باشگاه پایتخت اسپانیا به چشم می‌خورد. حالا اما با دقت بر شماره‌های درج شده روی شورت ورزشی اعضای این تیم، مشاهده می‌شود که لوگویی دیگر که احتمالا لوگوی همان تیم تاکون است زیر این شماره‌ها نصب شده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید روز گذشته در مجمع سالانه اعضای باشگاه اعلام کرد که خرید سهام باشگاه تاکون در ازای ۳۰۰ هزار یورو قطعی است و اینکه بودجه قابل توجهی برای تقویت این تیم اختصاص پیدا خواهد کرد که ۸۱۰ نفر از ۸۹۴ عضو باشگاه رئال مادرید به آن رأی مثبت دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج