۹۰۷۷۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنایی: نباید روی تیم ما فشار باشد

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما مثل یک نوزاد تازه متولد شده است و اگر حمیداوی بتواند ایده‌هایش را پیاده کند تبدیل به یک قطب جدید در فوتبال خواهیم شد.

خبرگزاری فارس: داود فنایی درخصوص وضعیت دروازه‌بانان تیم شهر خودرو در لیگ برتر گفت: ما یک پیش فصل طولانی داشتیم و به بهترین نحو از آن استفاده کردیم و موفق شدیم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. سه هفته اول لیگ برای ما بد نبوده اما هنوز کار داریم و باید بازی به بازی پیش برویم. ما سعی می‌کنیم با طراحی تمرینات در هر هفته روی نقاط ضعف خودمان و نقاط قوت حریف کار کنیم.

وی درباره اینکه یک گل خورده در سه بازی نشان دهنده عملکرد خوب دروازه‌بانان شهر خودرو است افزود: از الان زود است که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم اما ما باید ببینیم که آ‌خر فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما در هر بازی برنامه خاص آن بازی را داریم و سعی می‌کنیم روی نقاط قوت حریفان خیلی خوب کار کنیم.

از الان زود است که بخواهیم درباره آینده نظر بدهیم چرا که ۲۷ هفته در لیگ، چند هفته در جام حذفی و یک بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان در پیش داریم و آخر فصل می‌توانیم درباره عملکرد دروازه‌بانانمان بهتر نظر بدهیم.

مربی تیم شهر خودرو در پاسخ به این سوال که انتظارات از این تیم بالا رفته و تا چه زمانی می‌توانید روند خوبتان را به این شکل ادامه دهید تصریح کرد: به هر حال سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که کار برای ما سخت شد اما با حضور فرهاد حمیداوی بارقه‌های امید در باشگاه و شهر مشهد به وجود آمد.

ما مشکلات زیادی داشتیم و حتی به کسر امتیاز تهدید شدیم اما با حضور آقای حمیداوی مشکلات حل شد و جا دارد که از او تشکر کنم چرا که او خودش یک فوتبالی است و با اینکه می‌توانست پولش را در جاهای دیگر سرمایه‌گذاری کند و درآمد بیشتری هم بدست بیاورد اما این کار را نکرد و در فوتبال سرمایه‌گذاری کرد.

در باشگاه ما همه با فداکاری کار می‌کنند و به عنوان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی بگیریم اما نباید روی تیم ما فشار زیادی باشد. چرا که شهر خودرو مثل یک نوزاد تازه متولد شده است و باید زیرساخت‌ها و شرایط خوبی برای آن فراهم شود. اگر آقای حمیداوی بتواند ایده‌هایش را پیاده کند و تیم شهر خودرو ریشه‌دار شود شک نکنید که این تیم تبدیل به یک قطب جدید در فوتبال خواهد شد.

فنایی درخصوص بازی هفته آینده شهر خودرو مقابل فولاد خوزستان افزود: ما بازی‌های آنها را دیدیم و به شناخت خوبی هم نسبت به این تیم دست پیدا کردیم. از روز گذشته روی تاکتیک‌های این تیم کار می‌کنیم و می‌دانیم که بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. در لیگ برتر بازی آ‌سان نداریم و همه بازی‌ها سخت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج