۹۰۷۷۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نادال: می‌خواهم بازی با مدودوف را تماشا کنم

نفر دوم رنکینگ تنیس مردان جهان می‌خواهد شخصا به تماشای بازی خود برابر دانیل مدودوف در فینال تنیس آزاد آمریکا ۲۰۱۹ بنشیند.

خبرگزاری تسنیم: رافائل نادال ۳۳ ساله، فاتح تنیس آزاد آمریکا ۲۰۱۹ به رادیو ورزشی El Larguero اسپانیا گفت: ساعات سختی در رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا با وجود برخی گرفتگی‌های عضلانی گذارنده بودم، هر چند قادر به پوشیدن لباسم هستم اما هنوز هم دردهایی در پاهای خود دارم.

این تنیسور اسپانیایی افزود: قطعا فینال تنیس آزاد آمریکا با دانیل مدودوف از روسیه یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام با حضور هواداران بود. می‌خواهم دوباره به تماشای این بازی بنشینم. این بازی‌ای است که باید دوباره نگاه کنید. لحظه‌های بسیار باکیفیتی را شاهد بودید. می‌توانستم از نظر ذهنی بهتر شوم و با بررسی شرایط، بهتر کار کنم.

رافائل نادال درباره آینده نیز گفت: تمرین می‌کنم تا هر روز بهتر شوم و با اشتیاق زیادی این کار را انجام می‌دهم. هیچ درک دیگری از تمرین ندارم. بهتر شدن همیشه هدف من بوده است.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ۳ تنیس آزاد آمریکا را فتح کردم اما در سال ۲۰۰۸ میلادی پیش از تورنمنت ویمبلدون هیچ جامی نگرفتم. تنیس آزاد استرالیا در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز پس از آن بازی غم‌انگیز برابر فرناندو ورداسکو استثنایی بود. غم‌انگیزترین شکستم در فینال همین رقابت‌ها برابر نواک جوکوویچ بود. هر چند این یکی از بهترین بازی‌های من از نظر سرعتی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج