۹۰۷۸۱۰
۱۷ نظر
۵۰۱۸
۱۷ نظر
۵۰۱۸
پ

فوق لیسانسه‌ها، راننده سرویس مدارس شدند!

فرماندار تهران گفت: ۸۴۴راننده دارای مدرک لیسانس هستند و همچنین بین رانندگان افرادی با مدرک دکتری و فوق لیسانس هم دیده می‌شوند.

اقتصادآنلاین: فرماندار تهران گفت: ۸۴۴راننده دارای مدرک لیسانس هستند و همچنین بین رانندگان افرادی با مدرک دکتری و فوق لیسانس هم دیده می‌شوند.

عیسی فرهادی فرماندار تهران در آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران گفت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین سرمایه ماست. هیچ زیرساختی بزرگ‌تر و مهم‌تر از آموزش و پرورش وجود ندارد و هیچ کاری با فعالیت این مجموعه قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید گفت: غیر از این شهدای مستقیم، تمامی شهدای ۸ سال دفاع مقدس تربیت شده مکتبی بودند که معلمان دلسوز و وفادار آنها را آموزش داده بودند.

فرماندار تهران با اشاره به تحریم‌ها گفت: ما شرایط سختی را به واسطه تحریم‌ها، رفع محرومیت‌های دویست ساله، بازسازی خرابی‌های ۸ سال دفاع مقدس و ... تجربه کردیم و این شرایط را پشت سر گذاشتیم. اما امروز درخشش تعلیم و تربیت علی‌رغم همه مشکلات موجود محور اصلی توسعه کشور است.

فرهادی افزود: ما امروز بحث عدالت آموزشی را در دورترین روستاهای کشور داریم. مدارسی با یک دانش‌آموز که در دنیا معادلی ندارد.

وی با بیان این مطلب که باید برای رفع مشکلات مدارس هزینه کرد گفت: هزینه‌کرد آموزش و پرورش البته اندک و اعتبارات آن ناچیز است. ما ۱۳ میلیون دانش‌آموز داریم که چرخ‌های آینده مملکت را باید بچرخانند. همین موضوع اهمیت توجه به مدارس را می‌رساند.

فرماندار تهران تأکید کرد: این اهمیت می‌طلبد که همه دلسوزان نظام و همه امکانات در بخش‌های مختلف به سمت تقویت آموزش و پرورش گرایش پیدا کند.

فرهادی با اشاره به مدارس شهر تهران گفت: در تهران یک‌دوازدهم جمعیت دانش‌آموزی کشور را داریم. اما به لحاظ امکانات جزو رتبه‌های آخر هستیم. ما در تهران ۲۶۴ مدرسه بالای ۶۰ سال داریم. بیش از ۵۰۰ مدرسه نیاز به بازسازی دارد و ۲۰ هزار کلاس درس باید در تهران تشکیل شود.

فرماندار تهران تصریح کرد: اگر بخواهیم چشم‌انداز آینده را مثبت و در منطقه اول بدانیم راهی جز تقویت آموزش و پرورش نداریم.

وی تأکید کرد: امروز این آمادگی هم در شهرداری تهران، هم در سازمان تاکسیرانی، هم در پلیس راهور و فرمانداری آموزش و پرورش وجود دارد و ظرفیت‌هایی ایجاد شده که اطمینان حاصل شود همه مجموعه‌ها در خدمت فرزندان ایران‌زمین هستند.

فرماندار تهران در پایان صحبت‌های خود گفت: ۱۷۰ هزار دانش‌آموز در سال گذشته از سرویس‌های مدارس ویژه سازمان تاکسیرانی استفاده کردند که ۸۴۴ راننده دارای مدرک لیسانس بودند.در بین رانندگان افرادی با مدرک دکتری و فوق لیسانس هم دیده می‌شوند.

فرهادی گفت: إن‌شاءالله برنامه ما این است که با همکاری سازمان تاکسیرانی همه دانش‌آموزان متقاضی ساماندهی شوند و بتوانند از سرویس‌های مدارس بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نون خ

      بـهـلــه!!
      جیب خالی پز عالی!!
      حالا بازم بگید واسمون افت داره که جامعه از خودمون و بجه هامون بپرسن،مدرکتون چیه و لیسانس نداشته باشیم!
      کار که عار نیس و هیچ بی احترامی به هیچ شغلی نمیکنم
      فقط یکم شعله ادعاهاتون کم کنید

    • بدون نام

      فقط تاسف چی میخواد به سر بچهای ما بیاد پس از عمری درس خوندن تو خیابونا دنده عوض کنن

    • آزاد

      این از برکات مسئولین و دولت است ،و لی عده زیادی در کشور در پستهای اداری هستند که لیاقت چراندن بز هم ندارند

    • بدون نام

      مسئولین کلاشون رو بالاتر بندازند

    • بدون نام

      مبارک است...

    • ستایش

      تو کشوری که هیچکس وجدان وشرف نداره اینطور میشه که کسی که شب وروزش شده درس خواندن وچه هزینه هایی پرداخت کرده که لیسانس ودکتری گرفته که کاری برا خودش پیدا کنه اما متاسفانه حالا اومده شده سرویس مدارس .درعوض آقازاده ها که نه خرجی کردن ونه درس درست حسابی خوندن الان هر کدومشون صاحب پست ومنصب هستن .واقعا وجدان وشرف تو کشور ما ایران شده یه گردوی پوچ .

    • ر ی

      جای استیکرها تو نوشتن نظرات خالی!!!که بتونیم تأسفمونو نشون بدیم . نظراتمونو اونا که باید نمیخونن حداقل واسه دل خوش کنک خودمون

    • بدون نام

      واقعا باید به آقایان روحانی و جهانگیری و نوبخت و نمایندگان مجلس تبریک گفت که راننده های سرویس دانش آموزان و آژانس ها تحصیل کرده های لیسانس و فوق لیسانس هستند

    • بدون نام

      اونی که میره مثلا دانشگاه و پول میده و مدرک میگیره، همینم زیادشه!

    • AAAAAAAAAA

      خبر نداری دکتر بقال هم داریم
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      باز خدا رو شکر کار دارن اینا

    • بدون نام

      الی برکت الله

    • ن

      مدرک تحصیلی داشتن هیچ ارتباطی با شغل ودر آمد و اشتغال ندارد نه برای آقایان نه خانمها تحصیل بالابردن پایه دانش است وآگاهی به صرف داشتن لیسانس وفوق ولیسانس ودکترا نباید توقع داشت تمام آنها وزیر ومعاون وزیر ووو و باشند نباید توقعات را بالابردن تا افراد بی هنر شوند وفقط به شغل دولتی فکر کنند وآنهم در سطوح عالی

    • امیر

      من خودم فوق لیسانس دارم پیک موتوری هستم . نه پول دارم نه پارتی فقط یک برگه A4 دارم که روش نوشته هشت سال درس خوندن و بدبختی

    • بدون نام

      این همه دانشگاه زدین حتی تو روستاها خوب همه میشن لیسانس .راننده تاکسی و رفتگر و کارگر ساختمانی و غیره رو از کجا بیسواد گیر بیاریم معلومه که از این لیسانسها

    • بدون نام

      جای بیسواد وقتی با سواد توجامعه عوض بشه نیاز به جنگ نداره خودش ..... نابود میشه منتها زمان میبره ولی آهسته آهسته

    • مرتضی جعفری فرد

      باعث افتخاره برای کادر مدیریت کشور که درآستانه سال تحصیلی جدید تعدادزیادی از فارغ التحصیلان عالی کشور در شغل مقدس رانندگی سرویس مدارس مشغول به کارشدند و صد البته این جریان بی تاثیر درارائه آمار اشتغال زائی رئیس جمهور ومعاونشان وبرنامه وبودجه ووو. خواهدآمد و چندان بی تاثیر نیست
      فقط وزارت علوم لطف کنند این کار راهم به رشته های تحصیلی دانشگاه اضاف کنند تا پشت کنکوریهای آتیه اطلاع داشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج