جاباما
۹۰۷۹۰۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

باقری: بیرانوند به پرسپولیس بدهکار است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند باید در پرسپولیس بماند و برای این تیم بازی کند چرا که او به این تیم بدهکار است.

ایرنا: «نادر باقری»، با اشاره به صحبت‌های بیرانوند مبنی بر ترک فوتبال ایران گفت: بیرانوند باید همانطور که از نظر فنی پیشرفت کرده از نظر شخصیتی هم روحش را بزرگ کند. بیرانوند از روی احساسات آن صحبت‌ها را بیان کرد اما او با پرسپولیس قرار دارد و در تیم می‌ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بیرانوند در تبریز اولین بازی‌اش را پشت سر نمی‌گذاشت که بی‌تجربگی کند و به آن فحاشی پاسخ بدهد؛ در همه جای ایران هوادارنماهایی هستند که توهین می‌کنند اما یک فوتبالیست حرفه‌ای نباید به این مسائل واکنش نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیرانوند باید بداند که در کدام تیم تا این اندازه محبوب باشد و در کدام تیم می‌تواند مانند پرسپولیس موفق عمل کند. او در پرسپولیس توانست تا این اندازه مطرح شود و حالا باید بماند و بازی کند چرا که او به پرسپولیس بدهکار است. بیرانوند باید در رفتارش تجدیدنظر کند و همانطور که از نظر فنی بهترین دروازه‌بان ایران است باید از نظر شخصیتی هم در سطح بالایی قرار داشته باشد.

مربی تیم پارس جنوبی‌جم در مورد عملکرد این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر هم اضافه کرد: تیم ما امسال با بیشترین تغییر پای به مسابقات لیگ برتر گذاشته و تا اینجا هم عملکرد بدی نداشتیم، برابر پرسپولیس در بازی اول مستحق شکست نبودیم.

وی افزود: در بازی برابر ذوب‌آهن هم مستحق برد بودیم و اگر ۲ پنالتی که به گواه کارشناسان درست بود، برای ما گرفته می‌شد آن بازی را می‌بردیم. در بازی برابر گل‌گهر هم نتایج خوبی بدست آوردیم.

باقری اضافه کرد: در بازی برابر گل‌گهر پس از اینکه برای ما پنالتی اعلام شد، «وینگو بگوویچ» رو به نیمکت ما کرد و الفاظ رکیکی به کار برد و ما هم این موضوع را به داور چهارم اطلاع دادیم اما داور به من و فراز کمالوند کارت زرد داد اما در این بازی هم مستحق پیروزی بودیم.

وی در پایان در مورد مشکلات مالی پارس جنوبی‌جم هم خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه تلاش زیادی کرد و مشکلات را به حداقل رساند. همچنین ۳۰ درصد از قراردادمان را نیز دریافت کردیم و مشکلی از این نظر نداریم. امیدوارم که بتوانیم در ادامه با حمایت‌های صورت گرفته به موفقیت برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      چقدر زود خودشو گم میکنه
      باشگاه باید باهاش برخورد کنه
      خستمون کرده بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج