جاباما
۹۰۷۹۱۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

عصر جدید از زمستان به کنداکتور سیما برمی‌‌گردد

مدیر شبکه سه سیما با تشریح برنامه‌های این شبکه، از ساخت فصل جدید برنامه «عصر جدید»، بازگشت رضا رشیدپور به آنتن و همچنین ساخت طنز ۹۰ شبی به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه: علی فروغی در تشریح برنامه‌های آتی این شبکه گفت: پس از استقبال مخاطبان از برنامه «عصر جدید»، در حال طراحی و تامین مقدمات «عصر جدید ۲» هستیم و در تلاشیم تا ان‌شاءالله این برنامه به زمستان امسال برسد. طبعا بعد از نهایی شدن، جزئیات دیگر این برنامه نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مدیر تلویزیونی با بیان اینکه در حوزه فیلم و سریال کارهای خوبی در شبکه برنامه‌ریزی شده است، گفت: پخش مجموعه «ستایش ۳» آغاز شده و رنگ و لعاب جدیدی به آنتن شبکه سه داده است. مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» در مرحله تصویربرداری است و نگارش «بانوی عمارت ۲» نیز رو به پایان است؛ ضمن اینکه سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی با کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نیز در دستور کار قرار دارد.

فروغی در ادامه درباره برنامه‌های دیگر شبکه سه نیز اعلام کرد: برای فصل جدید «ستاره ساز» حدود ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که استقبال کم‌نظیری است و در حال بررسی، داوری و طراحی‌های فصل دوم این برنامه و رفع موانع مالی آن هستیم.

او در ادامه گفت: یکی از خلأ‌های شبکه سه پرداختن به موضوع رونق تولید به عنوان یکی از مسائل مهم کشور بود؛ چراکه می‌خواستیم برنامه‌ای طراحی شود که متناسب با مخاطبان شبکه باشد. ثمره تلاش چند ماهه همکاران ما در شبکه، برنامه‌ای سرگرم‌کننده و مبتنی بر کشف استعدادهای حوزه تولید است که به زودی از شبکه پخش خواهد شد.

فروغی در ادامه با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا مسائل و نیازهای فکری مخاطب شبکه سه را بشناسیم و به آن پاسخ دهیم، گفت: از همکارانم در برنامه «بدون توقف» خواسته‌ام صریح و عالمانه به شبهات جوانان در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بپردازند و بازخوردهای ما از مردم نیز نشان می‌دهد این نوع پرداختن به مسائل، استقبال قابل توجهی میان مردم داشته است.

فروغی اعلام کرد: در حال بررسی مقدمات برنامه جدید آقای رضا رشیدپور هستیم. دو ـ سه برنامه جدید سرگرمی در حال تولید است که به‌زودی جزئیات بیشتری از آنها اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره پوشش رقابت‌های ورزشی گفت: با توجه به فصل پرشور رقابت‌های ورزشی که در آن قرار داریم و بازی‌های فوتبال لیگ برتر، مسابقات والیبال و از سوی دیگر مسابقات کشتی و تکواندو در حال برگزاری است، شبکه سه به صورت ویژه به پوشش این مسابقات پرداخته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

مدیر شبکه سه سیما درباره‌ی میزان مخاطبان فعلی این شبکه نیز اظهار کرد: افزایش مخاطبان شبکه سه به ۶۲.۳ درصد در آخرین نظرسنجی‌های سازمان، نشان از اعتماد بیش از پیش مردم دارد و این اقبال کار ما را سخت‌تر کرده است و همه همکاران ما در شبکه در حال تلاش هستند تا با طراحی برنامه های جدید و جذاب روند رو به رشد مخاطب را حفظ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در حال بررسی برنامه رضا رشید پور هستن !!!!! رفت تا یک سال دیگه

    • بدون نام

      زیاد گیر ندین به این آدمای مشهور, میزارن میرن از این کشور

    • بی نام

      برو مدیریه شبکه مذهبی شو بدردشبکه ۳ نمیخوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درد اونم نمیخوره
        آدمی که با لابی بیاد سرکار بدرد هیچ کاری نمیخوره

    • بدون نام

      خدا کنه‌حرف نباشه فقط. باید برای جذب بیننده تلاش کنید.

    • بدون نام

      پس نود و عادل فردوسی پور چیییییی.....؟؟
      واقعا جای تاسف داره..

    • بی نام

      خودش زیر آب رشید پور رو زده حالا ...

    • بدون نام

      عصر جدید کپی چرت گات تلنت رضویان انصاری پیر تکراری

    • بدون نام

      فقط برنامه 90
      درود بر عادل خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج