جاباما
۹۰۷۹۳۰
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: ایران می‌گوید ارتباطی با حادثه آرامکو ندارد

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی جدید با تکرار ادعاهای پیشین مقامات این کشور درباره کشورمان، بار دیگر ایران را به دست داشتن در حمله با تاسیسات آرامکو عربستان متهم کرد.

ایسنا: رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی جدید با تکرار ادعاهای پیشین مقامات این کشور درباره کشورمان، بار دیگر ایران را به دست داشتن در حمله با تاسیسات آرامکو عربستان متهم کرد.

دونالد ترامپ در توییتی جدید ادعا کرد: به خاطر دارید که ایران یک فروند پهپاد (آمریکایی) را به این ادعا که در محدوده هوایی این کشور بوده، ساقط کرد درحالی که این پهپاد نزدیک آن نیز نبوده است. آن‌ها با وجود اینکه از حقیقت خبر داشتند، به این دروغ بزرگ خود ادامه دادند. حال نیز می‌گویند که ارتباطی با حمله به عربستان سعودی ندارند؛ خواهیم دید."

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی این اتهام بی‌اساس را مطرح می‌کند که در ماجرای سرنگونی پهپاد متجاوز این کشور در خلیج فارس، تصاویر ماهواره‌ای به وضوح ورود چندین کیلومتری پرنده آمریکایی به حریم هوایی ایران را نشان می‌داد و آمریکا هیچگاه نتوانست ادعای خود مبنی بر ساقط شدن پهپاد در حریم هوایی بین‌المللی را ثابت کند.

ترامپ: ایران می‌گوید ارتباطی با حادثه آرامکو ندارد

بنابر اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله یمن، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور صبح شنبه برابر با ۱۴ سپتامبر با ۱۰ پهپاد دو پالایشگاه نفت بقیق و خریص در شرقی‌ترین نقطه عربستان را هدف گرفت.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پی این حمله در توییت‌هایی بی‌اساس نوشت: در حالی که روحانی و ظریف وانمود می‌کنند که در دیپلماسی مشارکت دارند، تهران پشت نزدیک به ۱۰۰ حمله علیه عربستان سعودی است! ایران اکنون حمله‌ای بی‌سابقه به این تأمین‌کننده انرژی جهان داشته است. مدرکی دال بر این که این حملات از یمن انجام شده، وجود ندارد!

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به این اتهامات گفت: پالایشگاه نفتی عربستان سعودی را یمنی‌ها زده‌اند این موضوع چه ربطی به ایران دارد. حرفی که در این زمینه مطرح شده است حرفی بی‌ربط و نادرست است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دونالد جون راستی امروز چندم سپتامبر هست،بنظر میرسه امریکا سپتامبر براش مثل عدد ۱۳ نحس مرتیکه کار خودته اون قضیه ۱۱ سپتامبر هم کار خودتونه چطور میشه بعد اینهمه سال فقط اسم یکنفر مسئول سعودی را افشا میکنید انهم فقط برای خانواده قربانیان،برو عمو ما از این بیدها نیستیم که با این بادها بلرزیم ضمنا هر کاری کنی اقای روحانی باتو عکس نخواهد گرفت،ضمنا در اخبار به عربستان نگو من حامی شما هستم چون بیشتر ابروت میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا دروغ گفته ایران خودش اول از همه گفته زده بازم میزنه شما داشتید با اون به اصطلاح پهباد جاسوسی غیر قابل ردگیری جاسوسی میکردید که فکرشم نمیکردید ایران بتونه پیداش کنه چه برسه بزنه حالا دروغ گفتید تو خاک ایران نبوده بعدم دروغ گفتید دوم اینکه ایران میگه سلاح من نبوده. کجا گفته سلاح من نبوده ؟بلکه گفته کار من نبوده .اینو ازیمنی ها هم بپرسی میگه بهتون که سلاح هاشون ایرانی هستند لازم به دروغ گفتن ایران نیست بدبخت دروغگو

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      ایران میتونه.....
      هم مردمی دارد الاستیک.....
      هم دینی دارد حسینی ( ع)...
      قدرتهاش زیادند ول ای کاش کمی فقط کمی از مشقاتی که روحانی سر مردم خراب کرده ، کمتر میشد.بخدا قسم خیلی وقتها ((مرگیدن)) از زندگی کردن آسونتره ، البته برای قشر مظلومی که بیش از نصف جامعه اند....

    • بدون نام

      دو تا بمب اتمی همه چیز را حل می کند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو مزدور هنوز نفهمیدی ایرانی کیه

    • بدون نام

      خوب موشک و سلاح ها را که شما دادید، همیشه هم میگویید ما از حوثی ها دفاع میکنیم، پس نترسید مگه شما قوی نیستید لااقل آزاده باشید و دروغ نگویید.

      پاسخ ها

      • ظفری

        اقدامات اخیر در خلیج فارس و دریای عمان و زدن پهبادآمریکایی و همچنین پشتیبانی علنی است حوثی‌ها و حزب الله وعراق و سوریه نشانی از شجاعت نیست .باز همامریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

      • بدیهیات

        حوثی ها متحد ما هستند ولی استقلال خودشون رو هم دارند.اصلا راهی باز نیست که ما بخواهیم به حوثی ها کمک کنیم.آنها تحت تاثیر انقلاب اسلامی هستند

    • بدون نام

      کاملا روشنه که ایران حوثی‌ها را حمایت و تجهیز میکند و قابل انکار نیست ولی خدا کند آنها که چنین اقداماتی را انجام میدهند به فکر عواقب احتمالی آن برای کشور باشند .

    • بدون نام

      خودتو زدیم هیچ غلطی از ت بر نیومد

    • pooya

      بیشعورباصلاح لیزری زدیم!!!!!!

    • بدون نام

      دراین میان کشور آمریکا واسراییل سود می برند وهر سازمان و کشوری که به آرامیکو حمله کرده در پی منافع وسود رسانی به آمریکا واسراییل بوده

    • mojtaba khazaee

      شما هم پهپاد ایرانی رو زدید
      و بدونید که آه اون کودکی که اسباب بازیش رو انداختید گریبلنگیرتون میشه !!!!
      چون پهپاد ما نبود
      الان اون طفل معصوم چند ماهه داره گریه میکنه
      یه روز باید جواب پس بدید
      بزدلهای ترسو
      هنوز فیلم سربازها و ملوانانتون رو که مثل بچه های ترسو گریه میکردن رو داریم

    • بدون نام

      کاش کار ایران باشه، کاش پهبادهایی که حمله کردند از ایران بلند شده باشه و بازهم تکرار بشه.... کاش

    • بدون نام

      کاش کار ایران باشه، کاش پهبادهایی که حمله کردند از ایران بلند شده باشه و بازهم تکرار بشه.... کاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج