۹۰۷۹۷۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

صحبت‌های ارزشمندترین بسکتبالیست جهان درباره مادرش

بازیکن تیم ملی بسکتبال اسپانیا که به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۱۹ انتخاب شد صحبت‌های تاثیرگذاری را درباره مادرش بیان کرده است.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن تیم ملی بسکتبال اسپانیا که به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۱۹ انتخاب شد صحبت‌های تاثیرگذاری را درباره مادرش بیان کرده است.

«ریکی روبیو» به همراه تیم ملی اسپانیا به مقام قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۹ رسید و به عنوان تیم اول جهان راهی المپیک توکیو شد. این بازیکن در پایان مسابقات هم در بین ۵ بازیکن برتر جام قرار گرفت و هم عنوان ارزشمندترین بسکتبالیست تورنمنت را کسب کرد.

صحبت‌های ارزشمندترین بسکتبالیست جهان درباره مادرش

روبیو بعد از کسب این افتخارات گفت‌وگویی با فدراسیون جهانی داشته و جملات تاثیرگذاری درباره مادرش عنوان کرده‌ است.

در مطلب فیبا آمده است: پکن برای تیم ملی بسکتبال اسپانیا همانند سال ۲۰۰۸ نبود که این تیم برابر آمریکا فینال را واگذار کرد و نائب قهرمان شد. اینبار پکن برای اسپانیایی‌ها خوش‌یمن بود و این تیم توانست به بالاترین عنوان بسکتبال جهان برسد؛ ریکی روبیو که امسال ارزشمندترین بسکتبالیست جهان شده در المپیک پکن ۱۶ سال سن داشت و به میدان رفت. او با میانگین ۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل با اسپانیا به فینال رسید اما در آن دیدار حریف کریس پائول ستاره تیم ملی آمریکا نشد و در نهایت این آمریکا بود که قهرمان المپیک شد.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: با این حال تاریخ برای روبیو تکرار نشد. سالن مسابقات بسکتبال شهر پکن اینبار برای این بازیکن اسپانیایی به مکانی خاطره‌انگیز تبدیل شد.

ارزشمندترین بسکتبالیست جام جهانی ۲۰۱۹ درباره این اتفاق اظهار داشت: من همیشه از لحظه‌ها لذت می‌برم اما همه چیز را به خاطر دارم. این خاطرات هستند که باعث می‌شوند من به سمت جلو حرکت کنم.

وی افزود: این مسابقات شگفتانگیز بود و این مکان همیشه برایم شگفت‌انگیز خواهد ماند. همه چیز برای من از اینجا شروع شد اما قطعا اینجا به پایان نمی‌رسد. این سالن همیشه برای من یک مکان مقدس خواهد بود.

بازیکن تیم ملی بسکتبال اسپانیا در ادامه به نقش مادرش در موفقیت‌های خود اشاره کرد و گفت: یک نفر هست که همیشه من را دنبال می‌کند. من مادرم را سه سال قبل از دست دادم. می‌دانم که او همیشه همراهم بوده و من را به سمت جلو می‌برد. او همیشه من را به سمت بهترین بودن می‌برد و من به خوبی می‌دانم هیچ‌کس در دنیا نیست که من را بیشتر از مادرم دوست داشته باشد.

روبیو در ادامه صحبت‌های احساسی درباره مادرش بیان کرد: حتی با اینکه او اینجا نیست، حضورش را کاملا احساس می‌کنم. همیشه به داشتن مادری مثل او افتخار می‌کنم و راهم را برای او ادامه می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر تو ای مرد بزرگ پیروز و سربلند باشی.

    • بدون نام

      اگه امریکابا تیم اولش میومد بازم قهرمان میشد

    • پرویز

      خدا تمام مادران دنیا را بیانرزد و به همه صبر دهد

    • بدون نام

      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج