۹۰۷۹۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آنتونیو کونته و پاسخ به یک اتهام قدیمی!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پاسخ یک اتهام قدیمی در مورد خودش را داد.

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پاسخ یک اتهام قدیمی در مورد خودش را داد.

بسیاری آنتونیو کونته را یک سرمربی موفق در لیگ و ناکام در لیگ قهرمانان می دانند و حالا این سرمربی ایتالیایی از خود دفاع کرده است. آنتونیو کونته همچنین اسلاویاپراگ را تیمی قوی و قابل احترام دانست و مدعی شد اینتر باید با ۱۱۰ درصد توان بازی کند.

آنتونیو کونته گفت: "ما باید با شدت بالایی بازی کنیم، اسلاویا از نظر بدنی تیمی قوی بوده، تحت فشار خوب بازی می کند و کیفیت بالایی دارد. ما باید مراقب باشیم و تلاش زیادی کنیم. بازیکنان زیادی در ترکیب اینتر تغییر پیدا کرده اند و برخی از آنها برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند.

ما هر سه روز یک بازی انجام می دهیم و این تست کلی برای تیم ما خواهد بود که نشان می دهد در این مدت چقدر پیشرفت کرده ایم.

سفر ما در لیگ قهرمانان اروپا پس از سه بازی لیگ آغاز می شود. ما باید تمرکز و احترام بالایی داشته باشیم و اسلاویا پراگ یک حریف دشوار است. آنها در این فصل ۱۹ گل به ثمر رسانده اند و تاکنون فقط ۲ گل در لیگ دریافت کرده اند. ما باید سخت کار کنیم و با ۱۱۰ درصد توان به میدان برویم."

درخشش استفانو سنسی: "من پیش از این متوجه شده بودم او می تواند نزدیک به دروازه حریف بازی کند. سنسی نقش مهمی در تیم داشته و بازیکنی باهوشی به شمار می آید. او به سرعت فهمید که من می خواهم چه کاری انجام دهد و پیشرفت فراوانی در این مدت داشته است."

شرایط روملو لوکاکو: "۲۴ ساعت زمان داریم تا متوجه شویم او قادر به بازی کردن خواهد بود یا خیر. اگر مشکل کمر لوکاکو برطرف شود بازی می کند و در غیر این‌ صورت ما بازیکن دیگری را به جای او به میدان خواهیم فرستاد."

عملکرد خوب در لیگ و ضعف در لیگ قهرمانان: "من سه بار در لیگ قهرمانان حضور داشتم که اولین بار با یوونتوس پس از قهرمانی سری آ بود و قبل از یووه در رتبه نهم جدول حضور داشت، اما ما در مرحله یک چهارم پایانی از لیگ قهرمانان حذف شدیم. چلسی نیز قبل از حضور من در رده دهم قرار داشت.

من جادوگر نیستم و گرچه توقع زیادی از من وجود دارد، اما شرایط در لیگ قهرمانان اینگونه نیست و شما باید تلاش زیادی داشته باشید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج