جاباما
۹۰۷۹۷۹
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بهترین سه ضلعی جهان؛ خط آتش لیورپول!

مثلث خط حمله لیورپول این روزها خطرناک تر از همیشه ظاهر می شوند.

ورزش سه: مثلث خط حمله لیورپول این روزها خطرناک تر از همیشه ظاهر می شوند.

شاید کم تر کسی تا قبل از حضور یورگن کلوپ در آنفیلد شناخت زیادی از سه ستاره کنونی خط حمله باشگاه لیورپول یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو داشت اما حالا این سه نفر با پیشرفت بی نظیرشان زیر نظر کلوپ آلمانی، یکی از مخوف ترین مثلث های هجومی حال حاضر دنیای فوتبال را تشکیل داده اند.

بهترین سه ضلعی جهان؛ خط آتش لیورپول!

مثلثی که هر ضلع آن می تواند کابوسی منحصر به فرد برای دفاع و دروازه حریفان باشد. همچنین این سه نفر از زمان حضورشان در لیورپول تا به اکنون آماری فوق العاده از خود به جای گذاشته اند.

محمد صلاح مصری که طی سال های قبل از حضورش در لیورپول یک بازیکن معمولی و حتی قبل تر یک نیمکت نشین صرف به حساب می آمد بعد از حضورش درآنفیلد در مجموع 111 بازی برای لیورپول انجام داده و در این تعداد مسابقه، جمعا موفق به ثبت106 گل و پاس گل شده است.

همچنین روبرتو فیرمینو برزیلی که پیش از لیورپول در بوندسلیگا و تیم متوسط هوفنهایم بازی می کرد بعد از حضور در این تیم انگلیسی پس از انجام 199 بازی در مجموع آمار 119 گل و پاس را از خود به ثبت رسانده است. ضلع پایانی این مثلث یعنی سادیو مانه هم پس از پیوستن از ساتهمپتون به جمع لیورپولی ها در 129 بازی جمعا 88 گل و پاس گل از خود به جای گذاشته است.

این سه نفر امسال نیز تا به این جای فصل درخشش خود در فصول گذشته که منجر شد لیورپول دو بار پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند را تکرار کرده اند.

صلاح در هفته اول و در پیروزی 4-1 لیورپول مقابل نوریچ یک گل به ثمر رساند. او همچنین در هفته سوم رقابت های لیگ برتر دو گل در مقابل آرسنال به ثمر رساند و در هفته پنجم موفق به ثبت یک گل در مقابل نیوکاسل شد.

مانه دیگر چهار گله لیورپول در لیگ جزیره اولین گل خود را در هفته دوم مقابل ساوتهمپتون به ثمر رساند. او در هفته چهارم و در مقابل برنلی موفق به ثبت یکی دیگر از گل های خود شد و در بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

فیرمینو برزیلی نیز یک گل در هفته دوم مقابل ساوتهمپتون به ثمر رساند و تک گل دیگر خود را در هفته چهارم در زمین برنلی به ثمر رساند.

مثلث ترسناکی که فصل گذشته نیز همه حریفان لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را نقره داغ کردند و از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در آن رقابت ها بودند. سه ستاره ای که فندایک هم تیمی آن ها نیز چندی پیش لب به ستایش از آن گشود و از آن به عنوان بهترین سه ضلعی هجومی حال حاضر دنیای فوتبال یاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زارت
      با بازگشت مسی میشه مسی سوارز گریزمان بهترین مثلث دنیا

    • بدون نام

      هر مثلثی هر قدر هم بزرگ بشه به بهترین مهاجمان تاریخ نمیرسه که مسی سوارز نیمار بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج