۹۰۸۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هندبال ایران بدون لژیونر‌ها به انتخابی المپیک می‌رود

تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات انتخابی المپیک که اواخر مهرماه برگزارمی‌شود لژیونرهای خود را در اختیار ندارد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات انتخابی المپیک که اواخر مهرماه برگزارمی‌شود لژیونرهای خود را در اختیار ندارد.

مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در منطقه آسیا از ۲۶ مهرماه در قطر برگزار می‌شود و تیم ایران با کره جنوبی، بحرین و کویت هم گروه است. ملی‌پوشان هندبال ایران از یکشنبه چهارمین اردوی آماده سازی خود را آغاز کردند اما نکته قابل توجه در این مورد حضور نداشتن لژیونرها در اردوی تیم ملی است.

مهدی اخوان، مدیرفنی تیم ملی پیش از این اعلام کرده بود که لژیونرها در اردوی آخر و یک هفته قبل از مسابقات انتخابی المپیک به تیم ملی اضافه می‌شوند، اما اکنون مشخص شده است که باشگاه‌های این بازیکنان به آنها اجازه حضور در ترکیب تیم ایران را نمی‌دهند. بنابراین لژیونرها نه تنها در اردو بلکه در مسابقات هم تیم ملی را همراهی نمی‌کنند.

علیرضا حبیبی در این مورد به ایسنا گفت:" از آنجایی که لژیونرها درگیر مسابقات باشگاهی خود هستند اجازه حضور در تیم ملی را ندارند. بعید می‌دانم به جز دو بازیکنی که در تیم الاهلی قطر هستند بقیه لژیونرها به مسابقات برسند.

او دراین مورد افزود: لیگ قطر هنوز شروع نشده است و با توجه به صحبت‌هایی که با مربی تیم الاهلی انجام دادیم، دو لژیونرمان به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند اما بازیکنانی را که در اروپا حضور دارند به احتمال زیاد در مسابقات نداریم. با این حال هنوز هم در حال مکاتبه هستیم."

علیرضا موسوی، سعید حیدری راد، سجاد استکی، شاهو نصرتی، الله کرم استکی، محسن باباصفری، مهراد صمصامی و افشین صادقی لژیونرهای ایران در لیگ‌های اروپایی و قطر هستند که از بین آنها تنها صمصامی و صادقی(بازیکنان الاهلی) می‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

در این شرایط تیم ملی تعداد قابل توجهی از لژیونرهای خود را ندارد در نتیجه به ناچار و با ترکیبی متفاوت به مسابقات اعزام می‌شود که روی نتیجه تیم ملی تاثیر می‌گذارد.

مطابق با قوانین فدراسیون جهانی تیم‌های باشگاهی باید به لژیونرهای خود اجازه حضور در ترکیب تیم ملی کشورشان در مسابقات رسمی را بدهند اما لژیونرهای ایران چنین شرایطی را ندارند.

سوال اینجاست در شرایطی که تیم‌های باشگاهی در حال نقض قوانین هستند فدراسیون ایران برای به خدمت گرفتن لژیونرهای خود چه اقدامی انجام داده است و با وجود مشخص بودن روند قانونی، چرا در این زمینه با چالش مواجه شده و بدون حضور لژیونرهای خود راهی مسابقات با اهمیتی چون انتخابی المپیک می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج