جاباما
۹۰۸۰۷۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۶ شهریور به دنیا آمدی، تولدت مبارک! امسال نه تنها مراقب سلامت جسم، بلکه باید بیشتر مراقب روح تان هم باشید. شما لایق یک زندگی شاد و سالم هستید، پس آن را به دست آورید. اگر در ماه آبان چیزی را از دست دادید، نگران نشوید زیرا در دیگری به رویتان گشوده خواهد شد. در اواخر سال کار شما بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت می یابد به طوری که زمان زیادی را صرف آن و پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده می کنید. اگر چه ممکن است کمی مشکلات مالی اذیت تان کند اما در نهایت نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. امسال بسیاری از مشکلاتی که در زمینه رابطه عاطفی داشتید، تمام می شود و روزهای آرام تری را تجربه خواهید کرد. کافی ست که سنجیده تر عمل کنید. سعی کنید به اطراف تان دقیق تر نگاه کنید، آنوقت می بینید که چه چیزهای مهمی از نگاهتان به دور بوده است. ماههای آذر، بهمن و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اخیرا نگرانی تان در مورد مسایل مالی بیشتر شده است. امروز یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان موضوعی را نزدتان بیان می کند که کمی از نگرانی تان می کاهد. یادتان باشد که اتفاقات آنقدر که شما فکر می کنید، بزرگ و ترسناک نیستند. پس سعی کنید که احساسات خود را کنترل کنید. اگر هم فردی که دوستش دارید نتوانست زمانی را برای ملاقات با شما ترتیب دهد، عصبانی نشوید و این زمان را با خانواده و دوستان تان سپری کنید تا زمان موعول فرا برسد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز فرصت آن را پیدا می کنید تا در یک مراسم اجتماعی حضور پیدا کنید. اگر چه مراسم آنطور که شما انتظارش را دارید پیش نمی رود و کمی تنش در فضا برقرار است اما شما آرام باشید یا حتی می توانید مراسم را ترک کنید و دیدار با آنها را به زمان دیگری موکول کنید. شما اخیرا خودتان را با دیگران و حتی مشکلات شان درگیر کرده اید طوری که از خودتان غافل شده اید. زمان آن است دورتان را خلوت کنید. در این فرصت بد نیست که به رابطه عاطفی تان جور دیگری نگاه کنید و تغییرات لازم را به آن بدهید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز بیش از همیشه به جزییات اطراف تان اهمیت می دهید. این از یک جهاتی برایتان خوب است که به چیزهایی پی می برید که تا به حال دقت نکرده بودید. مدت زیادی ست که روی پروژه ای کار می کنید، امروز نتیجه مطلوبی از آن خواهید گرفت به طوری که خستگی تان به در می شود و انرژی وافری برای ادامه راه پیدا می کنید. یکی از اطرافیان تان به کمک شما احتیاج دارد، سعی کنید که توجه بیشتری به او نشان دهید. مطمئن باشید که نتیجه محبت هایی که دریافت می کنید، دوبرابر انرژی که می گذارید، خواهد بود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اخیرا کارهای زیادی را برای خود تراشیده اید به طوری که فرصت تکان خوردن ندارید. حواستان باشد که اگر این وضعیت همیشگی شود، شما را خیلی زود فرسوده و افسرده خواهد کرد. بنابراین سعی کنید با برنامه ریزی بین کارهایتان تعادل برقرار کرده و استراحت را نیز در برنامه تان قرار دهید. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی از او دور بمانید. مطمئنا در تنهایی هر دوی شما به اشتباهات تان پی خواهید برد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

دوست دارید که خودتان را مدام با کارهای مختلف درگیر کنید اما این را هم بدانید که خستگی بیش از اندازه می تواند در دراز مدت شما را فرسوده کند. برای تغییر روحیه، سعی کنید که گل و گیاهان بیشتری را به خانه و محیط کار خود اضافه کنید. برای کارهایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شما می توانید با کمی تلاش، به آنچه در ذهن تان می گذرد، برسید. این روزها زمان بیشتری را برای خود و علاقمندی هایتان بگذارید، حتی اگر به قیمت جدا شدن از شریک زندگی تان باشد. این کار به نفع هر دوی شما تمام می شود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اتفاقی باعث می شود که توجه شریک زندگی شما به سمت دیگری جلب شود و این موضوع شما را ناراحت کرده است. احساس می کنید که از طرف او نادیده گرفته شده اید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی ست. بهتر است که شرایط را درک کنید و صبور باشید. امروز در محیط کار خودتان را نشان دهید. تا زمانی که شما خودتان نخواهید، هیچ فرد دیگری به کمک تان نمی آید. پس خود شرایط پیشرفت تان را مهیا کنید. میهمانی در راه دارید که تغییرات کوچک اما هیجان انگیزی را به زندگی شما می آورد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

برای پیش بردن اهداف تان بهتر است که از نزدیکانتان کمک بگیرید. اگر چه شما توانایی های زیادی دارید اما به تنهایی نمی توانید از پس تمام مشکلات بر آیید. اگر تمرکز روی کار امروز برایتان سخت است، بهتر است که وقت تان را صرف روابط عاطفی تان کنید. چند وقتی ست که از شریک زندگی و دوستان تان غافل بوده اید، امروز بهترین زمان برای جبران است. دوستی با شما تماس می گیرد و ابراز عصبانیت و ناراحتی می کند. شما هر چه سعی می کنید برای او دلیل و منطق بیاورید، فایده ای ندارد. بهتر است که امروز او را به حال خودش بگذارید و فردا به سراغش روید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز زمان زیادی را صرف پیدا کردن یکی از اشیا گمشده تان می کنید. این شی نه ارزش مالی، که برای شما ارزش معنوی دارد. اما امروز زمان خوبی برای جستجو نیست. بهتر است که سرتان را با کارهای دیگر گرم کنید و در روزهای آتی به سراغ کمشده تان بگردید.امروز اطلاعاتی را در مورد فردی که فکر می کردید از تمام زندگی اش باخبرید، می شنوید. این موضوع باعث می شود که کمی از او دور شوید اما بدانید که همه چیز آنطور که شما فکر می کنید نبوده است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

در مسیری قرار گرفته اید که با سرعت زیادی در حال حرکت هستید، همین موضوع به شما استرس داده است اما بدانید که این به نفع شماست. بنابراین سعی کنید که با آن سرعت خودتان را تطبیق دهید. امروز روز خوبی برای روابط عاطفی تان نیست. شما در شرایطی به سر می برید که باید کمی محتاط تر قدم بردارید. پس عجله نکنید. در انتهای روز کار را کنار بگذارید و با دوستانتان به یک پیاده روی در فضای باز بروید تا حالتان از این رو به آن رو شود. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

تغییراتی در محیط کار برایتان ایجاد شده که استرس شما را زیاد کرده است. این حال شما طبیعی ست زیرا هر ناشناخته ای با خود تنش به همراه می آورد. اما سعی کنید که از این فرصت استفاده کنید و چند قدم رو به جلو بردارید. می خواهید با فردی ارتباط برقرار کنید اما به او هنوز اعتماد ندارید، سعی کنید که افکار منفی خود را دور بریزید و بدون قضاوت ارتباط تان را آغاز کنید. مدت هاست که به سلامتی تان اهمیت نداده اید، اگر احساس بی حالی می کنید، وقت آن است که رژیم غذایی سالم تری را دنبال کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

در گفتگوهایی که امروز دارید، لبخند بزنید زیرا لبخند شما دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این که احساسات تان را برای دیگران نیز بازگو کنید، نهراسید. این روزها زمان تان را بیشتر وقت فردی کنید که دوست اش دارید. از آنجا که شعله های عشق در شما شعله ور شده است، با تقسیم کردن آن با طرف مقابل، رابطه تان را مستحکم تر از قبل خواهید کرد. اگر در مورد فردی عصبانی هستید، بهتر است که خودتان را جای او بگذارید و بار دیگر فکر کنید. همیشه آنچه شما تصور می کنید، درست نمی باشد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز کمی احساس بی قراری دارید و دلیل آن را هم نمی دانید. اگر سعی کنید که فکرتان را منحرف کنید، حال شما تا عصر بهبود می یابد. سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان تان سپری کنید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است خوب در مورد آن فکر کنید. شاید دلتان آن را بخواهد اما به عقل تان تکیه کنید. فردی به زودی وارد زندگی تان می شود. اگر چه در ابتدا مقاومت نشان می دهید اما خیلی زود چاره ای جز تسلیم شدن در عشق او نمی بینید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج